Juttua miesten kulmakarvoista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja samout
  • Aloitettu Aloitettu
Hummerivirta sanoi:
Sehän siinä on osa läppää että YK tarkoittaa Yhdistyneitä Kansakuntia

Asiahan on nyt niin, että täällä päin(etelä-Suomessa) on jo vuosi kymmeniä käytetty YKK:ta Yhdistyneet KulmaKarvojen lyhenteenä, joten on täysin turhaa lähteä muuttelemaan sitä tässä vaiheessa.

Nyt lähden oikeesti nukkumaan, joten mahdollisiin(virheellisiin) vastaväitteisiin vastaan aikaisintaan aamulla.

edit. Uskomatonta tässä on se, että tätä threadia ei ole vielä poistettu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
AM sanoi:
Asiahan on nyt niin, että täällä päin(etelä-Suomessa) on jo vuosi kymmeniä käytetty YKK:ta Yhdistyneet KulmaKarvojen lyhenteenä, joten on täysin turhaa lähteä muuttelemaan sitä tässä vaiheessa.

Nyt lähden oikeesti nukkumaan, joten mahdollisiin(virheellisiin) vastaväitteisiin vastaan aikaisintaan aamulla.

edit. Uskomatonta tässä on se, että tätä threadia ei ole vielä poistettu.
Täällä päin (myöskin Etelä-Suomessa) on niin kauan kuin minä muistan puhuttu YK:sta. Mutta tehdään kompromissi. KTSSPT Karvoituksellisesti Toisiinsa Sulautuneet Silmän Päällys Turkikset :D

Edit: Hahah! :D Google fight

Mitämitä, onx YKK:t kuum1nta hott1a? Tätä hetkeä oon odottanut...

unibrow.jpg

bro-37.jpg

bro-55.jpg

reino sanoi:
Ei shaattana, mää siis niin nauroin että mulla meni jotain karvoja suuhun pthyi pthyi!!
Kunhan suuhun ei mene mitään, mikä muistuttaa keväisellä nurmella laiduntavan myskihärän genitaalialueiden ympärillä roikkuvia eritteistä paakkuuntuneita karvoja. Mmm...myskiä!

Se on kyllä niin että tosimiehet ei kulmakarvojaan nypi, eikä paljon muutakaan! Seksikästä, eikö? :kuola:
chewbacca.lg.jpg

Mitäköhän Meah tähän heittää :D :D

:hyper: hyvää settiä

karvattoman kupeen hedelmä.. Ehkä menenkin tästä nuolemaan omat melkein jo YKni järjestykseen :D onhan jo perjantai, tuo uskomattomien karvojen päivä.

Olenkin aina pohtinut mikä mättää tässä mainiossa tomumajassa, ja nyt sen ymmärrän! Kiitos kun nostit tämän esiin.

Voikohan näitä laittaa ihan hiusgeelillä?

Moderaattoreille opiksi: jos menee sulkemaan hyvän häröilythreadin, se häröily siirtyy muualle. Häröilyn määrä == vakio.

Tästä tulee hyvä perjantai. :D

Mahtava thread. Itse olen aina halunnut omistaa sellaiset huuhkajan kulmakarvat, paksut ja tuuheat. Olen jo pitkään toivonut kuvaa meahista kun hänestä on jauhettu niin paljon eri threadeissa.

rocky6 sanoi:
Olen jo pitkään toivonut kuvaa meahista kun hänestä on jauhettu niin paljon eri threadeissa.
Bag-Lady.jpg

Henkilökohtaisesti en oikein ymmärrä, mistä kaikki vouhotus johtuu.

D.Yates sanoi:
Moderaattoreille opiksi: jos menee sulkemaan hyvän häröilythreadin, se häröily siirtyy muualle. Häröilyn määrä == vakio.

Tästä tulee hyvä perjantai. :D

:lol2:

Palataampas taas otsikon aiheeseen.
PriYa sanoi:
Minäkin haluaisin tietää, miltä pohjolan oma pakana-jumalatar näyttää! :whip:
Tässä muutama kuva:
http://vqhumor.tripod.com/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/meah.jpg
http://www.misswaynecounty.com/images/2005/meah.jpg
http://www.irespect.net/Untold Stories/Asian/pics/bengali/badsha meah 280.jpg

Meah aiheisia sivustoja:
Me'ah, a two-year intensive adult Jewish learning program of Hebrew College
Ms. Meah's Socks 'N Things
Curry Sauces from Meah

Edit: Aha, otsikko sit vaihettii. No sori hirveesti offtipicista.

Suositut

Back
Ylös Bottom