Jutta ja superdieetit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wigga
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onkohan se tuo Tampereen murre tai sitten kuvittelen, että Jutan pt kuudostaa todella paljon samalta kuin Petteri aikoinaan.

Aika tyhjänpäiväinen sarja. Ei mennä kunnolla treeniin, ravintoon eikä muutenkaan juoni oikein kiinnosta. Parasta oli kun Bull ja muut pt:t vittuili Jutalle.

minna <3 huhhuijaa...

Eilen tuli täälläkin sarja jälleen katsottua. No alkuunhn siinä hermot sitten taas menivät kun tulee tuo 5minuutin sama pätkä joka jakson alussa näköjään. Bulli kyllä yllätti, aivan parasta viihdettä kun Jartsa pääsee ruutuun :D
Jäätäviä kommentteja läskeistä perseistä ja ei muutenkaan varo mitä suustaan päästelee, on se mies :rock:

Voisi enempikin kuvata Bullia kuin Juttaa IMO :puntti:

Muistaaks kaikki nyt että asiat voi muuttua ihan pienessä hetkessä? Ja että suu pitää pitää kiinni ettei mee turhaa energiaa hukkaan?

Ei kyllä mahdu tuohon ohjelmaan paljoa uutta asiaa per jakso. 15min max, toistoa toistoa. Minnalla kyllä sellaiset sonnin jalat ja perse että kyllä omien pikku kanankoipien kassa hävettää.

Oli kyllä positiivinen yllätys toi sarja, ne mainokset anto ymmärtää ihan jotain muuta. Oon jokaisen jakson katsonut ja katson seuraavatkin. Jutta on pirtsakka ja innostava ja Bull täräyttää parhaat kommentit joka asiaan! :D Ihanan suorasanainen mies! Huvitti vielä viime jaksossa kun se teki peppuohjelmaa sille yhelle naiselle ja kirjotti siihen vielä että perse-speciaali. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oli kyllä positiivinen yllätys toi sarja, ne mainokset anto ymmärtää ihan jotain muuta. Oon jokaisen jakson katsonut ja katson seuraavatkin. Jutta on pirtsakka ja innostava ja Bull täräyttää parhaat kommentit joka asiaan! :D Ihanan suorasanainen mies! Huvitti vielä viime jaksossa kun se teki peppuohjelmaa sille yhelle naiselle ja kirjotti siihen vielä että perse-speciaali. :D
Bullin jatkuva vittuilu on kyllä sarjan parasta antia. :D Saattaisi mennä vähän liian iloiselle tyttöilylinjalle, jos ei Bulli olisi mukana.

Kaikella kunnioituksella, mutta: Kovasti haukutaan Jutan ohjelmaa, ehkä muutama seikka on jäänyt huomioimatta...

Ensiksi, kohderyhmä on tavallinen kansa joten pakkislaisen silmään voi tuntua tyhmältä kun kuvataan ilmeitä sen liikkeen suorittamisen sijasta. Tavallinen kansa on kiinnostunut enemmän siitä, mitä se treeni on, kuin siitä miten Jutta treenaa.
Itse olen ainakin erittäin tyytyväinen, että kerrankin tulee ohjelma joka sivuaa jonkin verran tätä "salikulttuuria", noita ohjelmia kun ei vielä liikaa ole.
Mielestäni hyvä ohjelma, tietysti on noita toistoa ja kikkailua, että sisältöä jää aika vähän per jakso.
Mua koukuttaa tässä ohjelmassa sama kuin gymlogeissa eli päähenkilön asenne elämään ja tekemiseen, iloisuus ja huolettomuus. Suomalaiset tuotokset kun ovat yleensä liikaa sitä vittu perkele saatanaa ja Kaurismäen elokuvia joista vaan masentuu jos erehtyy katsomaan.

Iso kiitos Jutan olemukselle, Bullin kommenteille (siinä on selkärankaa sanoa asian oikea laita ;) ), tapahtumapaikka on kerrankin täällä kotikonnuilla eikä aina Helsingissä (no bad feelings :D ) ja kyllä siinä niitä hyviä pyrstöjä on :hyvä:

Ite kyllä tykkään sarjasta.. Jutta on kiinnostava persoona ja mukavan olonen muutenkin. Ei mikään nenä pystyssä kulkija vaan tosi symppis. Niinkuin jo sanottu niin sarjassa liikaa toistoa ja ohjelma jää siksi aika lyhyeksi, muuten kiva seurailla. :)

Joo, ihan hyvää settiä yleisesti ottaen. Katson kyllä joka jakson. Jutta on miellyttävän positiivinen persoona ja Bullin kommentit loistavia. Varsinkin viime jakson "Tuo koko teidän lajihan on pelkkää perseen pyöritystä" tai jotain siihen suuntaan :D

Mutta se intro on kyllä aivan helvetin pitkä. Olin kellottavinani 5min tuota introa ja se näyttää tulevan joka jakson alussa. Siihen vielä 10 min mainoskatkoja niin aika kepoiseksi jää itse sisältö.

Oma seuraaminen loppu kyllä 4.jaksoon. Saman toistamisesta viis, mutta kuka tollasta jeesustelua ja harhaanjohtamista jaksaa oikeen katsoa.

Ensin puhutaan ADT:stä ja testeistä, jota ennen puhutaan vihjailevasti "kehonrakennus ja fitness". Eli saa sen käsityksen että molemmat on ADT:n alaisia lajeja. Saati sitten nämä Bullin natu-kommentit, ym. dopingsopimus kertomukset. Ei oo meikäläisellä mitään sitä vastaan, jos joku käyttää. Mutta että tollasia itsestäänselvyyksiä ei ole pokkaa myöntää, ja vääristellä asioita. Eikai niitä käryjä kehonrakennuksessa tule, kun ketään ei testata :D Aikuiset miehet, kyllä kehtaa. Hohhoijaa.

Kyllä taas nousi Supermassan osakkeet puhuttaessa suomalaisista raskaan sarjan kehonrakentajista all time.

Ohjelman ideahan on ihan hyvä mutta toteutus kauheaa kuraa. Ei tuota saman toistamista oikein jaksa katsoa kun joka jaksossa kerrataan mitä aiemmin on jo nähty ja mainokset päälle. Ei todellakaan ole kovin laaja se uusi asiasisältö jokaista uutta jaksoa kohti. Tommosta pikaruokaahan toi on. Sääli kun ajatus on hyvä.

Tänään katsoin taas uusimman jakson nauhalta. Kyllä alkaa vähän riepoo tuo alku mistä voi jo suoraan kelata 5 min pois. Samaa toistoo ja diipadaapaa. Ja samaa jauhetaan taas ennen mainoskatkoa. Hölmöllä tavalla pilataan hyvä sarja. ):

Oma seuraaminen loppu kyllä 4.jaksoon. Saman toistamisesta viis, mutta kuka tollasta jeesustelua ja harhaanjohtamista jaksaa oikeen katsoa.

Ensin puhutaan ADT:stä ja testeistä, jota ennen puhutaan vihjailevasti "kehonrakennus ja fitness". Eli saa sen käsityksen että molemmat on ADT:n alaisia lajeja. Saati sitten nämä Bullin natu-kommentit, ym. dopingsopimus kertomukset. Ei oo meikäläisellä mitään sitä vastaan, jos joku käyttää. Mutta että tollasia itsestäänselvyyksiä ei ole pokkaa myöntää, ja vääristellä asioita. Eikai niitä käryjä kehonrakennuksessa tule, kun ketään ei testata :D Aikuiset miehet, kyllä kehtaa. Hohhoijaa.

Kyllä taas nousi Supermassan osakkeet puhuttaessa suomalaisista raskaan sarjan kehonrakentajista all time.

Siis kyseessä on nimenomaan bisnes, ja siinä Bull ja Jutta ovat lyömätön pari. Ensimmäisellä tietotaito ja vaatimukset, toisella tsemppi ja mainostus. Päivänselvä juttu, että tavalliselle kansalle ei heti kerrota kuinka joka toinen omassa lafkassa ei ole natua nähnytkään. Ei silloin kukaan tule asiakkaaksi :D Sitten taas lajista jotain jo tietävät osaavat laittaa sen roinaamisen omaan arvoonsa ja näkevät itse työnteon.

Mutta yhdyn kyllä jengin kritiikkiin tuosta liiasta tuottamisesta. Alkuintro nyyhkyttelyineen on jo aivan kamala, ja Arin ja Jarin sylittelykohtaus tulee n. kuusi kertaa joka jaksossa. Silti katson, hienoa telkkaria ja hyviä perseitä.

Olikohan se Jutan testi nyt varmasti liian laimee?

:david: Alussa tuntu että mikäs tätä katsoessa, mutta kun 5 minuuttia on materiaalia per jakso ja 4-5x samat asiat toistuu niin onko sen arvoista katsoa. Noh jokainen päättäköön itse. Luulin että katsoin ekaa jaksoa, kun ekat 5 minuuttia ohjelmasta oli taas vanhan kertausta ja mitä on luvassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom