Kannattaa keskustella tosta sarjasta sellasen ihmisen kanssa joka ei oo milllään tapaa mukana missään tollasissa kuvioissa. Mä oon töissä saanu jauhaa aina ihan ties kuin helvetin paljon yleensäkkin treenaamisesta ja kaikesta mahollisesta mitä sarjassa tulee esiin. Treenaavalle ihmiselle moni asia on ihan arkipäivää, mutta ei joku perusjamppa siwan kassalla välttämättä edes tiedä mikä on aamuaerobinen, tai että mikä on palautusjuoma ja että salilla voi tehdä muutakin kuin kokeilla että paljon nousee penkistä. Moni luulee että lihakset kasvaa vahingossa liian isoiksi jos treenaa, tai että joku menee väärin jos lihakset on kipeenä treenin jälkeen.
Ohjelma on kuitenkin suunnattu ihmisille joilla ei ole mitään salitaustaa, sen takia tuntuu ehkä vähän tyhmältä katsoa kun itsestäänselvyyksiä toistetaan ja kerrotaan asiat kuin pienelle lapselle. Mutta jos mä katsoisin samantyylisen ohjelman esimerkiksi golfista, tai purjehduksesta, niin varmasti jäis edes jotain mieleen jos toteutus ois läheskään sitä tasoa kuin tällä ohjelmalla.
Ja sinänsä myös toi superdieetit nimi on mun mielestä ihan osuva, koska tosi iso osa suomalaisista mieltää ruokavalion superdieetiksi jos joutuu päivittäis rajoittamaan syömisiään ja syömään kellontarkkuudella. Ja jättämään ne herkut, pullat ja kaiken pois mitä himoitsee.