Ooohh, ei näköjään :face:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mainostamista tai ei niin on noi kuitenkin parempia välipalavaihtoehtoja mitä rekkakuskin 'normieväät'.
Jos kyse oli puhtaasta mainostamisesta, (jos soppareita olisi tehty) niin Fastin logot vilkkuisi ympäri ohjelmaa.
Mainostamista tai ei niin on noi kuitenkin parempia välipalavaihtoehtoja mitä rekkakuskin 'normieväät'.
Totta, mutta on myös parempia välipalavaihtoehtoja kuin prodepatukat
Voitteko kertoa lisää näistä eväistä? Mitä ne normieväät on ja mikä parempi kuin prodepatukat?
Totta, mutta on myös parempia välipalavaihtoehtoja kuin prodepatukat
Saa noista päiväsaikaan varsinkin ihan tavan kotiruokaakin mutta noi möhömahasimmat rekkakuskithan ei niistä niin välitäkään kun joutuu oikein pysähtymään syömään.
Juu eiku kysymys oli ihan vilpitön, koska kiinnostaa miten aihe yleisesti nähdään. Rekkakuskien stereotypia alkaa olla jo melko vanhanaikainen. Tietysti joukosta löytyy isoja setiä, mutta valtaosa taitaa olla jo ihan "normaalin" näköistä kansaa. Nykyään noissa hommissa pääsee jo oikein kotiinkin välillä.En nyt jaksa lähteä käymään VR:n varikolla...
'Normieväillä' (huomasithan nuo hipsut tuolla ympärillä) tarkoitin rekkakuskin stereotypian normaaleja välipala- sekä ruokailutottumuksia. Ainakin itse olen kuullut, että sanalla eväät voidaan viitata myös päivittäisiin syömisiin.
Tuohon ikään mennessä olet oletettavasti jo ajanut autolla tai ainakin ollut sellaisen kyydissä Suomen teillä. Luultavasti olet ainakin jonkun kerran elämässäsi nähnyt tällaisen merkin kadunvarsikahvilan ikkunassa. Vilkaisemalla tuollaisen paikan ruokalistaa näet mitä ovat 'normieväät'
Juu eiku kysymys oli ihan vilpitön, koska kiinnostaa miten aihe yleisesti nähdään. Rekkakuskien stereotypia alkaa olla jo melko vanhanaikainen. Tietysti joukosta löytyy isoja setiä, mutta valtaosa taitaa olla jo ihan "normaalin" näköistä kansaa. Nykyään noissa hommissa pääsee jo oikein kotiinkin välillä.
Ite olen täysperäkuskina ja haittaautoiliana vedellyt tämän niemen pintaa vajaat 2miljoonaa kilometriä. Jotain myös tuolla maailmalla syönytkin.
Rahtareihin olen kuulunut vuodesta 2003 ja olen tietoinen ruokalistoista. Rahtarit ry ei varsinaisesti ruokapaikkoja pidä vaan on hoitanut rahtirasteille alennukset.
Hyvää työtä on myös tehnyt ruokatottumusmuutoksen eteen ohjeilla ja kamppanioilla. Nykyinen kotiruokamainen menu on monessa paikassa Rahtarit ry:n ansiota.
Se minusta. Entäs nuo välipalat? Voisiko niitä vinkkejä antaa tänne yleisempäänkin tietoon?
PS. Mentulan ohje taisi kuulua dieettiin.. Vai menikö mulla jotain ohi?
Nonni. Ihan hyvä vinkki ja helppo toteuttaa.Hyvä reissuvälipala sen baarin vaalean sämpylän tai tilalle voisi olla vaikkapa purkki rahkaa, pari kourallista marjoja, tilkka öljyä tai pieni kourallinen cashew-pähkinöitä sekä jälkiuunipala tai useampi riippuen tietenkin aktiivisuustasosta. Nuo on helppo laittaa purkkiin ennen lähtöä. Mikäli lounaan koko on kolme lautasellista niin välipaloja ei tietenkään tarvita.
Toinen hyvä on vaikka jälkkäriä pari palaa, paketillinen vähärasvaista leikkelettä, pari tomaattia, puolikas kurkku ja jotakin salaattia. Menee näppärästi eväsboxissa nuokin.
Saivar saivar. Kansankielinen keskustelu on paljon hedelmällisempää kuin tekotärkeä knoppailu. IMO.P.S. Dieetti on ruokavalio. Tuossa ohjelmassa Erkko noudatti jo dieettiä ennen kuin meni Mentulan vastaanotolle. Kutsutaan sitä sitten vaikkapa nimellä Trucker super bulk. Mentula laittoi Erkon toisenlaiselle, terveelliselle dieetille, missä tavoitteena oli painon pudotus. Kun sitten ollaan tavoitepainossa, niin miksei samankaltaisella ruokavaliolla, dieetillä, voi jatkaa. Siitä fiksataan vain hieman ruoka-aineiden suhteita toisiinsa nähden. Vai onko mulla mennyt jotakin pahasti ohi?
Saivar saivar. Kansankielinen keskustelu on paljon hedelmällisempää kuin tekotärkeä knoppailu. IMO.
Dietti nyt yleensä mielletään laihduttamiseksi, siksi käytin kys. sanaa. Voidaan kyllä jossain muussa ketjussa knoppailla sivistyssanoilla tai vieraskielisillä lainasanoilla, jos se kovasti varpaita lämmittää.
Juuri katsoin Erkko-jakson uusintana, ja siinä siis sanottiin, että se läski on "pehmeämmän näköistä". Mäkin ihmettelin, että miten niin pehmeämmän,eikö se läski aina ole pehmon näköistä?
Ööh, kuten kaikki tietävät, johtuen kielten moninaisuudesta, dieetti, engl. "diet", tarkoittaa usein myös laihdutuskuuria, vaikka sanalla voi myös tarkoittaa ruokavaliota. Jää siis lukijan vastuulle tulkita kontekstista, kumpaa sanan tarkoitusta kirjoittaja käyttää. On huonoa käytöstä fluid powerilta 1) käsittää sanan tarkoittavan vain yhtä asiaa, tai nostaa sanan yksi merkitys ylitse muiden ja 2) tuputtaa tätä käsitystä muille.
;)