Ton Jutan tekstin voi toki tulkita monella tapaa, mutta mun mielestä porukka kärjistää turhaan asioita. Mitä tulee tuohon väitteeseen "On täysin selvä asia, että sellaista pilleriä tai ruisketta ei ole olemassa, jolla ulkomuoto muuttuisi kuin taikasauvalla lyöden!", niin aivan tottahan tuo on; kenen mielestä 3,2kg lihaa aloittelijalle on "kuin taikasauvalla lyötäisiin"? Näyttäkää mulle tutkimus, joka osoittaa, että lihaskasvu jatkuu tahtia 3,2kg/kuuri. Oon nähnyt niin monen "kaikki mulle heti" -tyyppisen treenaajan roinaamista, että voin sanoa, ettei edes roina ja treeni tee ihmeitä, jos ruokapuoli on vituillaan.
Mitä taas tulee väitteeseen "Lihaksen kasvattaminen on järkyttävän kovaa työtä ja jokainen kovaa treenaava tietää tämän", niin onhan toi sikäli täyttä paskaa, ettei lihaksen kasvattaminen ainakaan tiettyyn pisteeseen asti vaadi mitään kovaa työtä.
Kieltämättä tossa ylistettiin hieman liikaa body-lajien "kovuutta", mutta pointti taisi myös olla se, että tavikset helposti ajattelevat, että lavakuntoon pääsee kuka tahansa vetämällä kuurin ja treenaamalla hetken ja että jokainen CBB-kilpailijakin on vain vetänyt pari kuuria ja sitten ollaan siinä kunnossa kuin Kotipohja.