CBB Jussi Vilkkilä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Katsoin ton sun videon ja sulla on vähän samaa ongelmaa kun mulla, että takaolkapäät ei näytä ihan hirveesti aktivoituvan tossa takavipareissa, vaan liike menee lähinnä selälle. Itse sain tästä videosta paljon apua ja saankin ihan erilailla tuntuman nykyään juuri sinne minne pitääkin. Kannattaa ainakin katsoa ja kokeilla!

View: https://www.youtube.com/watch?v=me1eutWzNDA

Joo vähän näytti videon välityksellä ettei nuo takaviparit hirveesti takaolkapäille mene :)

Mut hyvin kyllä kunto lähteny kiristymään ja toi hartialinja on kyllä etenkin natikaks kivan muhkea. Muutenkin kroppa näyttää semmoiselta että kerää hyvin lihaa

Katsoin ton sun videon ja sulla on vähän samaa ongelmaa kun mulla, että takaolkapäät ei näytä ihan hirveesti aktivoituvan tossa takavipareissa, vaan liike menee lähinnä selälle. Itse sain tästä videosta paljon apua ja saankin ihan erilailla tuntuman nykyään juuri sinne minne pitääkin. Kannattaa ainakin katsoa ja kokeilla!

View: https://www.youtube.com/watch?v=me1eutWzNDA

Yleensä itse teen takaolkapäitä taljassa, missä liikkeen saa vielä paremmin eristettyä juuri takaolkapäille, mutta nyt tuli nakeltua noita käsipainoja suuntaan jos toiseen. :D
Ehdottomasti täytyy tuo video vilkaista ja ottaa sieltä vinkkejä omaan tekemiseen! :)

Joo vähän näytti videon välityksellä ettei nuo takaviparit hirveesti takaolkapäille mene :)

Mut hyvin kyllä kunto lähteny kiristymään ja toi hartialinja on kyllä etenkin natikaks kivan muhkea. Muutenkin kroppa näyttää semmoiselta että kerää hyvin lihaa

Kyllähän tuo liike selällekkin paljon menee, mutta yllättävän hyvin se myös tuossa lopussa takaolkapäitä hapotti, kun alla oli yhtä jos toista liikettä. :)
Kyllä tämä laji vain niin illuusioita on varsinkin natikkana, sillä harvoin kovin kireässä kunnossa vaatteet päällä näytät juuri miltään, mutta salilla pumpissa homma onkin sitten toinen. :)

-Vilkkilä

Hellurei täältä Jyväskylästä!
Välidieetti tulee huomenna päätökseensä ja aika nostaa hetkeksi ruokamäärät plussalle sekä antaa kropan palautua.
Tämän jälkeen siirretäänkin jalka kevyesti kaasulle ja lähdetään liukumaan kohti syksyn kisoja.

Uusia videoita on tullut taas kuvailtua, joten heitetään tähän pari.

Ei muuta kun mukavat viikonloput kaikille pakkislaisille! :)

-Vilkkilä

Viikonloppuna saatiin "välidieetti" päätökseen ja nyt kalorit nostettu pois miinukselta pariksi viikkoa, kunnes polkaistaan itse kisadieetti käyntiin.

Videolla katsotaan, miten aamulla tyhjä kunto eroaa illan täyteen tankatusta kunnosta ja paljonko aamu- ja iltapainon erotus mahtaa olla.

-Vilkkilä

Kävin muutamalta videolta noita sinun poseerauksiasi tsekkailemassa ja nyt sitten ihan oikealta poseerausvalmentajalta opastusta äkkiä ja paljon. Jos saa sanoa rehellisen mielipiteen, niin aivan kamalan näköistä. Melkein joka ainoa asento. Fysiikka on kehittynyt hienosti sitten viime kerran niin sitä ei pidä mennä sinne lavalla enää toista kertaa susipaskoihin poseerauksiin tuhlaamaan. Kaikella hyvällä, mutta ihan oikeasti.

Mikäs tilanne Jussilla

Mikäs täällä, reenit maistuu ja homma pikkuhiljaa etenee. :)

Kävin muutamalta videolta noita sinun poseerauksiasi tsekkailemassa ja nyt sitten ihan oikealta poseerausvalmentajalta opastusta äkkiä ja paljon. Jos saa sanoa rehellisen mielipiteen, niin aivan kamalan näköistä. Melkein joka ainoa asento. Fysiikka on kehittynyt hienosti sitten viime kerran niin sitä ei pidä mennä sinne lavalla enää toista kertaa susipaskoihin poseerauksiin tuhlaamaan. Kaikella hyvällä, mutta ihan oikeasti.

Haha, tottakai saa sanoa rehellisen mielipiteen, se on vain hyvä että palautetta tulee! :) Poseeraukseen olen nyt yrittänyt panostaa ja sitä tullaan ihan erillisen poseerausvalmentajan kanssa kyllä hiomaan, jotta homma ei tulisi ainakaan siitä syksyllä kiinni jäämään. :)

Tässä olisi taas uutta videota ja kuulumisia, joten ei muuta kun filmi pyörimään! :)

-Vilkkilä

Eilen treenasin selän ja siihen päälle otettiin hieman poseerauksia. Jospa ne poset siitä alkaisi pikkuhiljaa oikeaan suuntaan menemään... :) Kuhan ei vain entistä huonommaksi muutu... :D Tai voiko ne edes muuttua? :D
Jalat meinasi olla eilisestä treenistä sen verran tukossa, että niiden jännittämisestä ei meinannut tulla mitään. :)

Ei muuta kuin katsomaan ja palautetta saa poseerauksista antaa! :)

-Vilkkilä

Ei viitsi nyt posi-hengessä heittää mitään oikeastaan noista poseerauksista. Itse miettisin asiaa niin, että sulla on tavoitteet erittäin korkealla ja sitten Markku Tikan kaltainen kokenut "auktoriteetti" antaa hyvinkin tiukkaa kriittistä palautetta sun poseeraamisesta ja ehdottaa poseerausvalmennusta äkkiä ja PALJON. Sinä kerrot, että poseerausvalmentajan kanssa niitä tullaan HIOMAAN ja "Jospa ne poset siitä alkaisi pikkuhiljaa oikeaan suuntaan menemään..."

Hei nyt camoon (ja tämäkin on tietysti pelkästään hyvällä annettua kritiikkiä/palautetta), et tunnu ottavan riittävän vakavasti tuota Sensein antamaa neuvoa, vaan ainakin tulee vahva vaikutelma, että asiaa katsotaan enemmän "vähän myöhemmin". Voin olla toki väärässä (toivottavasti olen) ja joltain asian ammattilaiselta on aikoja jo pitkälle varattuna.

Jos sun tavoitteet olisivat pitkälläkin tähtäimellä kansallisella tasolla, niin en olisi jaksanut edes vaivautua kirjoittamaan tätä. Susta paistaa kuitenkin ainakin mulle läpi suuri halu menestyä korkeammallakin, niin tee nyt hyvä mies 100% tässä hommassa kaikki siihen liittyvät osa-alueet! Tsemppiä! (y)

Ei viitsi nyt posi-hengessä heittää mitään oikeastaan noista poseerauksista. Itse miettisin asiaa niin, että sulla on tavoitteet erittäin korkealla ja sitten Markku Tikan kaltainen kokenut "auktoriteetti" antaa hyvinkin tiukkaa kriittistä palautetta sun poseeraamisesta ja ehdottaa poseerausvalmennusta äkkiä ja PALJON. Sinä kerrot, että poseerausvalmentajan kanssa niitä tullaan HIOMAAN ja "Jospa ne poset siitä alkaisi pikkuhiljaa oikeaan suuntaan menemään..."

Hei nyt camoon (ja tämäkin on tietysti pelkästään hyvällä annettua kritiikkiä/palautetta), et tunnu ottavan riittävän vakavasti tuota Sensein antamaa neuvoa, vaan ainakin tulee vahva vaikutelma, että asiaa katsotaan enemmän "vähän myöhemmin". Voin olla toki väärässä (toivottavasti olen) ja joltain asian ammattilaiselta on aikoja jo pitkälle varattuna.

Jos sun tavoitteet olisivat pitkälläkin tähtäimellä kansallisella tasolla, niin en olisi jaksanut edes vaivautua kirjoittamaan tätä. Susta paistaa kuitenkin ainakin mulle läpi suuri halu menestyä korkeammallakin, niin tee nyt hyvä mies 100% tässä hommassa kaikki siihen liittyvät osa-alueet! Tsemppiä! (y)

Ehkä nyt tuosta edellisestä viestistäni sai asiasta hieman väärän kuvan, että tuota poseerausten harjoittelua ei otettaisi tosissaan. :)
Nyt joka treenin päälle vedän pakollisia kameralle, joten aivan varmasti ne poseeraukset alkaa siitä paranemaan, kuten varmasti ensi videolla jo huomaa.
Jyväskylästä ei suoraan löydy ketään "poseerausvalmentajaa", joten tätä varten on lähdettävä aina toiselle paikkakunnalle, mikä ei sikäli mikään ongelma ole, mutta eräänlainen rajoite kuitenkin.
Nyyssölän Mikan kanssa tullaan vielä poseja yhdessä katsomaan ja varmasti myös muitakin esim Tampereen alueelta löytyviä apuja tulen käyttämään.

Mitä Markku Tikkaan tulee, niin Markku minua vuoden 2013 kisoihin valmensi ja arvostan Markkua sekä hänen tietotaitoansa todella paljon. Tuo vastaukseni ei tarkoittanut sitä, että annoin Markun palautteen mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. :)
Kiitos tsempeistä! :)

-Vilkkilä

Tuli eilen katsottua sun videot. Hyvä positiivinen henki välittyy ja mukava ulosanti, jaksaa myös kuunnella höpöttelyjä.

Millainen lajitausta sulla on salihommia edeltävästi? Peruskunto on kyllä kohdallaan. Teetkö fyysistä työtä?

Tsemppiä kisadieettiin ja kisoihin!

Yläkroppa esiintyy kyllä edukseen kun alat tiivistymään. Ja ne yhden videon poseeraukset ei kyllä näytä olevan samalta mieheltä ollenkaan kun katsoo näistä parista uudemmasta poseerauksia. En ammattilainen enkä edes harrastaja ole, mutta omaan silmään hyvin lukittuu poseeraukset ilman että ne näyttää yhtä typeriltä(sori :D) kun siinä yhdellä videolla.

Tsemppiä dieettiin!

Tuli eilen katsottua sun videot. Hyvä positiivinen henki välittyy ja mukava ulosanti, jaksaa myös kuunnella höpöttelyjä.

Millainen lajitausta sulla on salihommia edeltävästi? Peruskunto on kyllä kohdallaan. Teetkö fyysistä työtä?

Tsemppiä kisadieettiin ja kisoihin!

Nuorena tuli harrastettua vaikka mitä lajeja, mutta pääpaino oli lätkässä, joka päättyi, kun aloin enemmän panostamaan skeittaukseen. Sitä tulikin harrastettua todella aktiivisesti lähes 10 vuotta, kunnes alkoi paha loukkaantumiskierre, jonka takia skeittaus jäi ja puntti tuli tilalle. :) Työ ei itselläni mitään fyysistä ole. :)

-Vilkkilä

Yläkroppa esiintyy kyllä edukseen kun alat tiivistymään. Ja ne yhden videon poseeraukset ei kyllä näytä olevan samalta mieheltä ollenkaan kun katsoo näistä parista uudemmasta poseerauksia. En ammattilainen enkä edes harrastaja ole, mutta omaan silmään hyvin lukittuu poseeraukset ilman että ne näyttää yhtä typeriltä(sori :D) kun siinä yhdellä videolla.

Tsemppiä dieettiin!

Kokoajan ne poseeraukset paranee, kun niihin nyt täysillä panostetaan ja ahkerasti harjoitellaan. :)

-Vilkkilä

Mitkä on isoimmat raput mitä oot hypänny? Ootko kaiteita vetäny?

Olisko joku 15 rappua ja kolmannen kerran mursin vasemman käden, kun kuvattiin bs 50-50 grindia kaiteeseen.
Tuolta mun youtube-kanavalta ekasta videosta löytyy heti alusta junnuvuosien skeittipätkiä. :)

-Vilkkilä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom