Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katsoin ton sun videon ja sulla on vähän samaa ongelmaa kun mulla, että takaolkapäät ei näytä ihan hirveesti aktivoituvan tossa takavipareissa, vaan liike menee lähinnä selälle. Itse sain tästä videosta paljon apua ja saankin ihan erilailla tuntuman nykyään juuri sinne minne pitääkin. Kannattaa ainakin katsoa ja kokeilla!
View: https://www.youtube.com/watch?v=me1eutWzNDA
Joo vähän näytti videon välityksellä ettei nuo takaviparit hirveesti takaolkapäille mene
Mut hyvin kyllä kunto lähteny kiristymään ja toi hartialinja on kyllä etenkin natikaks kivan muhkea. Muutenkin kroppa näyttää semmoiselta että kerää hyvin lihaa
Mikäs tilanne Jussilla
Kävin muutamalta videolta noita sinun poseerauksiasi tsekkailemassa ja nyt sitten ihan oikealta poseerausvalmentajalta opastusta äkkiä ja paljon. Jos saa sanoa rehellisen mielipiteen, niin aivan kamalan näköistä. Melkein joka ainoa asento. Fysiikka on kehittynyt hienosti sitten viime kerran niin sitä ei pidä mennä sinne lavalla enää toista kertaa susipaskoihin poseerauksiin tuhlaamaan. Kaikella hyvällä, mutta ihan oikeasti.
Ei viitsi nyt posi-hengessä heittää mitään oikeastaan noista poseerauksista. Itse miettisin asiaa niin, että sulla on tavoitteet erittäin korkealla ja sitten Markku Tikan kaltainen kokenut "auktoriteetti" antaa hyvinkin tiukkaa kriittistä palautetta sun poseeraamisesta ja ehdottaa poseerausvalmennusta äkkiä ja PALJON. Sinä kerrot, että poseerausvalmentajan kanssa niitä tullaan HIOMAAN ja "Jospa ne poset siitä alkaisi pikkuhiljaa oikeaan suuntaan menemään..."
Hei nyt camoon (ja tämäkin on tietysti pelkästään hyvällä annettua kritiikkiä/palautetta), et tunnu ottavan riittävän vakavasti tuota Sensein antamaa neuvoa, vaan ainakin tulee vahva vaikutelma, että asiaa katsotaan enemmän "vähän myöhemmin". Voin olla toki väärässä (toivottavasti olen) ja joltain asian ammattilaiselta on aikoja jo pitkälle varattuna.
Jos sun tavoitteet olisivat pitkälläkin tähtäimellä kansallisella tasolla, niin en olisi jaksanut edes vaivautua kirjoittamaan tätä. Susta paistaa kuitenkin ainakin mulle läpi suuri halu menestyä korkeammallakin, niin tee nyt hyvä mies 100% tässä hommassa kaikki siihen liittyvät osa-alueet! Tsemppiä!
Tuli eilen katsottua sun videot. Hyvä positiivinen henki välittyy ja mukava ulosanti, jaksaa myös kuunnella höpöttelyjä.
Millainen lajitausta sulla on salihommia edeltävästi? Peruskunto on kyllä kohdallaan. Teetkö fyysistä työtä?
Tsemppiä kisadieettiin ja kisoihin!
Yläkroppa esiintyy kyllä edukseen kun alat tiivistymään. Ja ne yhden videon poseeraukset ei kyllä näytä olevan samalta mieheltä ollenkaan kun katsoo näistä parista uudemmasta poseerauksia. En ammattilainen enkä edes harrastaja ole, mutta omaan silmään hyvin lukittuu poseeraukset ilman että ne näyttää yhtä typeriltä(sori :D) kun siinä yhdellä videolla.
Tsemppiä dieettiin!
Mitkä on isoimmat raput mitä oot hypänny? Ootko kaiteita vetäny?