Ja tsemppiä rojektii! Äijä tulee varmasti pärjäämään, johan se 6v sitten nähtiin että potentiaalia on, silloin vain se sun väri oli kehno, olisi voinut kirkkain tulla.
Vieläkin harmittaa että silloin -13 piti AINA mennä sen yhden pullakioskin ohi, eikä sisään
Kiitos Rami! Kohta 6 vuotta kulunut ja vieläkin kaihertaa se pirun pullakioski!
Kiitosta vaan suosituksista
Ja tuo sinun on edelleen yksi niistä "ikimuistoisimmista" kisadieeteistä mitä tullut vedettyä
Lähtökohdat sellaiset, että rehellisesti sanoen en tänä päivänä suostuisi edes kohti kisoja alkaa suoraan siitä koutsaamaan.
"Kisoihin haluaisin, milloin dieetti pitäisi aloittaa?" -kysymykseen, kun hieman epäoptimaalinen oikea vastaus on, että pari kuukautta sitten
Väärin.
Vaparista jäi kiinni. Ei väristä. Fysiikkakierrokselta Jussi otti parhaat pisteet jo viimeksi.
Siinä muuten hyvä vinkki tulevaan kaikille kisaajille... siihen varsinaiseen LAJISUORITUKSEEN = miten lavalla liikkuu kannattaa ihan akuisten oikeasti panostaa. Paljon.
Täytyy sanoa, että tuolloin 2013 kävin näyttämässä kuntoani eräälle nimeltä mainitsemattomalle sen ajan tunnetulle valmentajalle ja tämän tapaamisen jälkeen ei kyseinen herra koskaan vastannut minulle mitään, kun homma piti aloittaa.
Veikkaan että tässä haistettiin kaikki katastrofin ainekset ja sen takia ei tähän projektiin mukaan lähdetty.
Kisaamaan oli kuitenkin kova hinku, koska itselläni oli viimeinen vuosi kisata junnuissa ja yhteyttä Tikkaan ja samantien lähti dieetti käyntiin.
Hienosti Markku kyllä homman hoiti, sillä et koskaan suoraan minulle dieetin aikana sanonut, että "mitähän tästä oikeen tulee", vaan kokoajan pidit uskon minulla, että kyllä tästä hyvä saadaan, kuten saatiinkin.
Puolessa vuodessa lähes 30kg painoa pois ja koko dieetin ajan paino tippui tasaisen varmasti ja tähän suureen painon pudotukseen suhteutettuna onnistuttiin sitä lihastakin vielä pitämään.
Jos rasvaprosenttini arvioisin, niin projetkin alussa 30% ja kisapäivänä 3%.
Vasta projektin jälkeen Markku minullekkin sanoi, että oli kyllä miettinyt itsekkin, että mitähän tästä oikeen tulee, mutta niin vaan saatiin projektille hieno lopputulos!
Tähän vapariin tullaankin nyt panostamaan ja toivottavasti tällä kertaa ei homma ainakaan siitä tule jäämään kiinni.
Onko jussilla kuvia tosta kunnosta mistä lähdit edelliselle kisadieetille?
Koneelta saattaa jotain kuvia löytyä, mutta tässä ensimmäisessä youtube-videossa, minkä olen 8 kuukautta sitten tehnyt on kuvia treeniuran alusta aina tuohon 8 kuukautta sitten olleeseen tilanteeseen.
Videolla taitaa olla myös kuvia tuosta 2013 kisadieetin lähtökunnosta. Pitkä pätkä, mutta aika hyvin paketoi tämän oman taipaleen loukkaantumisineen päivineen.
-Vilkkilä