CBB Jussi Vilkkilä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt kun itse olen isä ja tytär täytti kesäkuussa vuoden, kerron tarinani omasta isästäni.


View: https://youtu.be/ttT8k1cftHQ

Todella hyvä video,hienoa että teet myös tälläistä materiaalia👍 Valitettavasti hyvinkin yleistä tässä maassa että toinen vanhemmista on alkoholisti,niin oli minullakin. Omalla isällä tilanne ei ole ikinä riistäytynyt noin pahaksi mutta hyvin paljon yhtymäkohtia omaan lapsuuteen ja nuoruuteeni oli tuossa sinun videossa.
 
Kirjoitan vaikken ole videota vielä edes katsonut, mutta varmasti koskettava ja "diippi" video :cry:

Ps.
Kumpa jokaisella lapsella olisi teidän kaltaiset vanhemmat. Rakkaus tulee ruudusta läpi.
Kiitos Arttu!

Todella hyvä video,hienoa että teet myös tälläistä materiaalia👍 Valitettavasti hyvinkin yleistä tässä maassa että toinen vanhemmista on alkoholisti,niin oli minullakin. Omalla isällä tilanne ei ole ikinä riistäytynyt noin pahaksi mutta hyvin paljon yhtymäkohtia omaan lapsuuteen ja nuoruuteeni oli tuossa sinun videossa.
Kiitos!
Todella paljon saanut viestejä vastaavista tilanteista, eli valitettavan yleistä tuntuu olevan.
 
Uuden tavoitteen aika!
Tarkoituksena vuosi keskittyä puntin lisäksi juoksuun, uintiin sekä pyöräilyyn ja ensi kesänä suunnata suorittamaan Ironman.
Mielenkiintoisen projektista tekee se, että tarkoituksena ei ole muuttua täysin kestävyysurheilijan näköiseksi, vaan kokoajan treenataan kovaa salilla lihasmassa silmällä pitäen.
Projektin aikana fysiikkaa seurataan samaan tapaan kuin valmistautuessa kehonrakennuskilpailuihin, ja ensi kesänä kun Ironman suoritetaan, katsotaan voisiko kunto fysiikan/kireyden osalta olla kilpailukykyinen myös CBB:ssä.


View: https://youtu.be/zrseEFa5PkU
 
Jäikö se pro-kortin tavoittelu natuna?
Kyllä se minun kohdaltani on jäänyt. Ei omat rahkeeni olisi siihen riittäneet, vaikka siitä haaveilinkin.
Nyt meiltä suomesta löytyy kaksi äärimmäisen kovaa kaveria, Jeve Ojala sekä Eeli Halonen, jotka viime vuonna tämän kyseisen tempun tekivät!
Itse varmasti vielä jossain kohtaa tulen kehonrakennuksessa kilpailemaan, mutta monipuolisestaan nyt hetkeksi harjoittelua. :)
 
Back
Ylös Bottom