Jussi 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tapsu-
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
35
Morjesta! Mitä jengi tekee jussina!?

Mä oon jo ihan täpinöissä ja en malta odottaa sitä et perjantaina kääntyy nokka kohti Himosta ja kahden päivän ränniä! Jussinahan saa paatuneinkin bodymunkki purkaa henkistä painolastiaan jota vuoden ankara kehonmuokkaus on lisännyt vaarallisen paljon.
:puntti: -> :kippis1: -> :dance: -> :david:

En nähnyt aiheesta ketjua ja modet saa liittää tämän viime vuoden ketjuun jos niin parhaaksi näkee. :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Himassa. En tee yhtään mitään. Relaan ja olen. Istun parvekkeella. Pari frendiä tulee kylään. Niinkin railakas meno siis. Meiksi ei oikein koskaan ole mistään ryyppäjäisistä digannu. Juhannus yksi niistä.

Mökillä, niin kuin joka juhannus. Juhannus on ehdottomasti kesän the viikonloppu, jolloin ei mua saisi festareille örveltämään millään.
Nojoo, muutenkin festarifiilis saattaisi näillä vuosilla olla aika kaukana, kun iän myötä on tullut niin mukavuudenhaluiseksi, että yöt pitäisi päästä viettämään hotellissa eikä missään teltassa kosteassa ja kylmässä potemassa krapulaa.

Lähdetään parin hyvän kaverin kanssa pohjanmaalle mökille. Mukaan hirveä kasa makkaraa, alkoholia vain kevyesti. Otetaan rennosti, grillataan, saunotaan ja uidaan oikein pitkän kaavan kautta. Siinä sitä onkin.

Ei mitään tietoa. Kalajoki houkuttelisi, niinkuin viimevuonnakin. Toisaalta taas omalle mökille olisin mennyt viikonlopuksi, mutta mua ei sinne isosiskon ja sen kavereiden takia päästetä :D Vois mennä yhelle pienelle kalliosaarelle, makoilla riippumatossa ja dokailla pari päivää. En jaksa sen enempää suunnitella, viime juhannuksena lähdin tunnin varoitusajalla Kauhajoki -> Kalajoki road tripille.

Himokselle jälleen mökkeilemään tietenkin! :dance: Sama parinkymmenen hengen posse jolla oltu tuolla jo vuosia on jälleen takuuvarmaa settiä :rock: :kippis1:
Normimökille ehtii sitten loppukesän aikana ihan riittävän monesti :)

Kasvattajieni taloa vahtiessahan tuo itselläni pääasiassa menee kissoja ruokkien ja kukkia kastellen, isäntäväen ollessa matkoilla. Kavereita toki tulee käymään, joten grilli on kuumana ja olut virtaa ellei peräti tulvi. Keskustassakin saatan pyörähtää, mutta eipä juhannus meikäläiselläkään mikään sen ihmeellisempi, pyhä ryyppyjuhla ole. Samalla lailla tulee kohtalaisen rentouttavasti otettua soppaa kuin aina muutenkin vastaavalla, lyhyehköllä vapaalla.

Meillä olis porukalla mökki varattu Kuhmoisista. Sopivasti töistäkin lomaa loppuviikon, niin voi jo keskiviikkona lähteä mökkeilemään. Kerkeää puuhaamaan muutakin kuin dokaamaan.

Kaupungilla luultavasti pyörin ja kavereitten luona ollaa. Varmaa tulee "muutama" otettuakin siinä illan aikana. Kattoo sitten mihin päätyy. Eli ei oo mitää tarkempii suunnitelmii. :D

Himokselle himottelemaan! Vahvalla hodarijengillä ollaan tulossa leiriytymään!

Himokselle jälleen mökkeilemään tietenkin! :dance: Sama parinkymmenen hengen posse jolla oltu tuolla jo vuosia on jälleen takuuvarmaa settiä :rock: :kippis1:
Normimökille ehtii sitten loppukesän aikana ihan riittävän monesti :)
Himokselle tod.näk. myös. Onhan siellä esiintymässä Scooter!:wtf::wtf:

Juhannuksena on kaikki amatöörit liikenteessä kaatuilemassa 8 promillen humalassa. Ei kiitos.

Vois vaikka katella bensa- ja sytkäkarttoja kohdalleen. Pitäkää jussinne.

Himokselle tod.näk. myös. Onhan siellä esiintymässä Scooter!:wtf::wtf:

Suosittelen! Oli viime vuonnakin todella kova :rock: :D Eipä tule kotona juuri Scootteria kuunneltua, mutta kyllä se livevetona illan hämyssä toimi mahtavana fiilistelynä :)

Eipä sen kummenpia. Kunhan pääsen täältä (ulkomailla) duunista himaan perjantaina, niin kaupunkijuhannus perheen kanssa. Saunaa, rentoilua ja yhdessä oloa vaimon ja 7 kk pojan kanssa. Ehkä vois käydä Seurasaaressa katsomassa kokkoa ja ulkoiluttamassa kameraa.

Juhannushan on parasta viettää himassa koneen äärellä ja täällähän on jo keskustelukin sitä varten valmiina -> Nolife

Ei vaan, kyllä mä ainakin lähden jonnekin järven rannalla kalaan ja nautin ehkä muutaman oluen tai sitten korillisen:rolleyes:

Jaa,a. Luultavasti humalahakuista illan viettoa kaveriporukalla.
Himokselle en lähde vaikka se tossa 10 kilometrin päässä onkin, liput on niin törkeen hintaset, ja ei siellä ole kun yksi bändi mikä kiinnostais nähdä (Mokoma).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom