"Juppidrinksuista"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Primo
  • Aloitettu Aloitettu
Varmaan moni muu tällä palstalla käyttää mun lisäksi ainakin sillon tällön valmiita protsku/hiilarijuomia...
Ittellä ainakin tulee helposti ostettua treenin jälkeen esim.Gainomax recovery tai Protein Plus, lähinnä niiden helppouden(eli ei tartte itte sekotella) ja maun takia...Ja eikä toi hintakaan oo paha,salilla jossa itte käyn Gainomax maksaa 1,7egee ja Protein Plus 3egee...Onx kellään varmaa tietoo onko noi(ja muut valmisjuomat) laadullisesti miten hyviä?Vai pitäskö tyytyy ihan perinteiseen whey3+malto sekotukseen, ja vetää se irvistelemällä alas...:urjo:

Saa sit kommentoida muitakin valmis juomia... :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
eiköhän noillakin pärjää yhtä hyvin, vaikka ne mun mielestä kalliiks tuleekin pidemmällä aikavälillä. Gainomaxia oon itteki joskus ostanu jos on drinkki unohtunu (se on niin hyvän makusta :)

pakkaus (250 ml) sisältää:
Energiaa
1075kJ/250kcal
Proteiinia 20g
Hiilihydraatteja 40g
joista:
-Sokeria 13g
-tärkkelystä (maltodekstiiniä) 20g
-laktoosia <2,5g
Rasvaa <0,5

Mitään huonoa en keksi paitsi hinta ja vähän turhan pieni annoskoko.

Kyllähän noi valmisdrinksut taitaa pitkällä tähtäimellä aika kalliiks tulla.
Mikäs siinä ostaessa jos on varaa, mutta ei näin köyhällä opiskelijalla ole tuollaisiin hienouksiin ole varaa.
Itseppä tein kyllä omat drinksut ite. Eikä ne miltään yrjöltä maistunu jos on riittävän fiksu maustamaan omat drinksunsa.
Kaakao + hunaja oli pitkään kyllä mun ykkössuosikki.
:evil:

se gainomax ei ole minusta hirveän hyvä vaihto ehto.maitoproteiinia,eihän se imeydy niin nopeasti.

Gainomaxeja tulee itsekin välillä hörpittyä lähinnä maun takia, on ne niin hyviä. Mutta tosiaan ei varmaan paras mahdollinen vaihtoehto palautusjuomaksi koska on maitoproteiinista valmistettu.

Originally posted by mass
eiköhän noillakin pärjää yhtä hyvin, vaikka ne mun mielestä kalliiks tuleekin pidemmällä aikavälillä. Gainomaxia oon itteki joskus ostanu jos on drinkki unohtunu (se on niin hyvän makusta :)

pakkaus (250 ml) sisältää:
Energiaa
1075kJ/250kcal
Proteiinia 20g
Hiilihydraatteja 40g
joista:
-Sokeria 13g
-tärkkelystä (maltodekstiiniä) 20g
-laktoosia <2,5g
Rasvaa <0,5

Mitään huonoa en keksi paitsi hinta ja vähän turhan pieni annoskoko.

Huonoa keksin ainakin ton liian vähäisen protskumäärän. Hyvänen aika 20g, meinaatteko et se riittää palautumiseen? Itse käytän palautusjuomassa proteiinia 40-45 g.

Toki esim. gainomaxeissa on tosi hyvä maku, joka johtuu juuri siitä maidosta ja itsekin käytän niitä, jos esim. oon reissun päällä ja käyn treenaa!

Mulla ei ainakaa Gainomax toiminu palautusjuomana. Seuraavana päivänä paikat niin kipeenä, että se gainomax kokeilu kesti vajaa viikon.. Ennemmin näkee vähä vaivaa ja sekottaa kunnon palautusjuoman..

Originally posted by fitnesspimu
Hyvänen aika 20g, meinaatteko et se riittää palautumiseen? Itse käytän palautusjuomassa proteiinia 40-45 g

eikös se paljon parjattu nyrkkisääntö menny niin että max 30 proteiinia imeytyy kerralla, mutta Ruhlin markuksella imeytyy enemmän.

eikös se paljon parjattu nyrkkisääntö menny niin että max 30 proteiinia imeytyy kerralla, mutta Ruhlin markuksella imeytyy enemmän.

ei ole mikään nyrkkisääntö. ittelläni menee ainakin 40 g ihan hyvin. plastallakin se sääntö taitaa olla 30-50 g.

Originally posted by ZeiZei
ittelläni menee ainakin 40 g ihan hyvin. plastallakin se sääntö taitaa olla 30-50 g.

Meneehän sitä vaikka 100g kerralla mutta imeytyykö se ?

niin ja grammoista oli siis alunperin kyse, ei molekyyleistä ;)

heh joo, aloin vaan itteki hekotella tolle 30 kpl proteiineja per päivä läpälle ... :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom