Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Leelucky sanoi:Mun kohdalla tuo alkoholi aiheuttaa vaan seuraavana päivänä ja vielä päiviä eteenpäinkin masennuksen/häpeäntunteen ja sen,että jos lauantaina otan niin seuraavan kerran saan tehtyä hyvän treenin torstaina.
Kyllä mun mielestä asia on niin, että jos haluaa treeniasiat hoitaa niin hyvin kuin pystyy ei siihen alkoholi suurissa määrin sovi. Täällä spesialistit punnitsee kaurahiutaleita gramman tarkkuudella ja vetää perjantaina pullon kossua:D Jokainen tehkööt omat ratkaisut. Itellä menee seuraava viikko täysin penkin alle jos tulee vedettyä oikein kunnon lärvit.Posedown sanoi:Lukekaa BODY- lehden artikkeli alkoholista niin ette juo enää ikinäKyllä mun mielestä asia on niin, että jos haluaa treeniasiat hoitaa niin hyvin kuin pystyy ei siihen alkoholi suurissa määrin sovi. Täällä spesialistit punnitsee kaurahiutaleita gramman tarkkuudella ja vetää perjantaina pullon kossua:D Jokainen tehkööt omat ratkaisut. Itellä menee seuraava viikko täysin penkin alle jos tulee vedettyä oikein kunnon lärvit.