Junnujen kesäkisa 2008

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Noniin elikkä tuolta 15-vuotiaiden kuvia treadista nousi idea pystyyn että laitetaan pystyyn kilpailu pystyyn, --->kuka saa aikaan isoimman muutoksen kesän aikana. Koko idean taisi keksiä Vstaote:worship:

Kilpailun säännöt
-Jokaiselta osaanottajalta tulee olla postattuna kaksi aloituskuvaa edestä ja takaa 31.05.2008 mennessä
-Osallistujat ovat iältään 14-16 vuotiaita, (mikäli osallistujia ei tule tarpeeksi voidaan laajentaa ikäryhmää)
-Lopetuskuvat pitää olla postattuna viimeistään 10.08.2008
-Aloituspostaukseen tulee kirjoittaa Ikä, Paino, Sukupuoli ja tavoitteet (eli onko tavoitteena massan lisäys vai kiristely)
-Lopetuspostaukseen paino plus lyhyt informaatio ohjelmasta ja treeneistä sekä tuloksista(vapaaehtoinen)
-Rehelliset postaukset eli kenelläkään tuskin tarvetta kusettaa
-Yhdessä alotus- & lopetuskuvassa tulee näkyä tuore Iltalehti/Ilta-Sanomat. Se voi olla ihan oma kuvansa (vaikea posetella lehti kädessä)

Siinähän se lyhyesti, jos on parannusehdotuksia tai yms niin kertokaa ihmeessä.
Niin ja lisäkseni 3 vapaaehtoista tuomaristoon (jotka ovat valmiina maksamaan voittajalle vuoden vipit kimppaan) ja tuomarit eivät saa olla itse kisassa mukana.
Halukkaita osallistujia oli heti aika paljon ja toivotaan että lisää tulee.
Palkintona mainetta ja kunniaa sekä vuoden vipit jotka tuomariston jäsenet kimpassa lahjoittavat:D!!!!:dance2::dance::dance2:

Öö siis miksi takareiskoilla ja pohkeilla ei ole vaikutusta kisaan? Mun mielestä tuplat edestä ja takaa niin että koko body näkyy. Sen lisäksi voi heittää vielä jonkun rintaposen.

Öö siis miksi takareiskoilla ja pohkeilla ei ole vaikutusta kisaan? Mun mielestä tuplat edestä ja takaa niin että koko body näkyy. Sen lisäksi voi heittää vielä jonkun rintaposen.
No eipä ne takareiskat kauheesti esille tule missään tuplat takaa -posessa. Enemminki kaikissa sivuposeissa esim. rinta sivulta tai ojentajapose.

Kannattais laittaa sääntöihin et kuvissa pitää olla joku tuore lehti esim. kädessä mistä näkee helposti millon kuva on otettu. Ettei tule sitten mitään pari vuotta vanhoja alotuskuvia.

Mun puolesta sopii ajattelin vain että kyseessä ei kuitenkaan ole mitään ammattikehonrakentajia joten esim. pohkeet ei kauheissa mitoissa oo siin 15 vuotiaana eikä niihin siinä kolmessa kuukaudessa hirveetä muutosta saa!!
Kiinnoistaisko tulla tuomariksi kisaan??

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No eipä ne takareiskat kauheesti esille tule missään tuplat takaa -posessa. Enemminki kaikissa sivuposeissa esim. rinta sivulta tai ojentajapose.

Kannattais laittaa sääntöihin et kuvissa pitää olla joku tuore lehti esim. kädessä mistä näkee helposti millon kuva on otettu. Ettei tule sitten mitään pari vuotta vanhoja alotuskuvia.
Totta pystytkö laittamaan sen tohon mun alotuspostiin kun en voi enää lisätä sinne!

Lyhyt aika muuttua (imo), jos ei ole Pertti 40kg ja lopussa Pertti 60kg. Aika kuivaa, jos saa ottaa vain kaksi kuvaa; tuplat edestä ja takaa. Tuskin kovin monella foorumin jannulla esim. rintalihat erotu kunnolla tuplahaukat edestä posesta. Kisanhan voittaa, jos syö kreatiinia koko kesän ja tekee vain hauista, selkää ja olkapäitä. Täähän on niiQ junnujen P-Open. Idea on vain hiomaton timantti.

Lyhyt aika muuttua (imo), jos ei ole Pertti 40kg ja lopussa Pertti 60kg. Aika kuivaa, jos saa ottaa vain kaksi kuvaa; tuplat edestä ja takaa. Tuskin kovin monella foorumin jannulla esim. rintalihat erotu kunnolla tuplahaukat edestä posesta. Kisanhan voittaa, jos syö kreatiinia koko kesän ja tekee vain hauista, selkää ja olkapäitä. Täähän on niiQ junnujen P-Open. Idea on vain hiomaton timantti.
Mistään tuplat edestä kuvasta ei ole kukaan puhunut vaan poset on omavalintaiset. Idea ei ole minulta lähtösin ja tiedän että kesässä ei ihmeitä tehdä mutta tarkotus onkin saada aloittelijoita treenaamisen makuun ja liikunnan yleensä!
Kisaan ei ole osallistumispakkoa;)

Trainer90, kyllä sano että pitää olla päivän lehti, josta näkyy, ettei kuseta. Lue tarkemmin, elasto, kiitos. :)

Katotaan, josko saisin kameraa, osallistun jos kameraa saan käyttöön. :D

Trainer90, kyllä sano että pitää olla päivän lehti, josta näkyy, ettei kuseta. Lue tarkemmin, elasto, kiitos. :)

Katotaan, josko saisin kameraa, osallistun jos kameraa saan käyttöön. :D
Jep kyllä kameran saat jostain. Niin ja elasto sen tuonne lisäsi kun olin itse unohtanut:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom