Junnujen kesä-syyskisa 2009!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bacfa
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itse olen kyllä kehittynyt todella näkyvästi, mutta mahdollisuutta kuvien ottoon ei nyt vain ole... :(
Pics or did not happen. ;)

ei herunu kuvaajaa.. voin yrittää jotain itselaukasu settiä, mut sit laatu kyl kusee ja kuvien samanlaisuus.. tää sit huome

Vstaote kun päräyttää vielä kuvat sonnin lihojensa todisteeksi, niin kyllähän siitä motivaatiota saa, kun tietää, että kaveri on itsekin aiemmin kussut kehittymisensä ravintopuolen vuoksi :) Yleinen probleema aloittelijoilla.

Dogiilla hyvät lihat, selkään on tosiaan näyttänyt tulleen pihviä, harmi että tuo alkuperäinen selkäpose on vähän vituillaan :P

Vurki nyt tämänkin ajan kun olet koneella tuhlaamassa kaloreita voisit olla sängyssä syömässä ja kasvamassa :D

Ei ei ei ei... ei sitä vain voi olla pois koneelta :D Mieluummin olen kynis kuin menen ennen yhtätoista nukkumaan. Sitä paitsi söin vielä äsken tuhdin satsin ruokaa ja vielä pitäisi jotain napata masuun, joten eiköhän tämä tästä. Ennemmin nukun liian vähän kuin syön miinuksilla. Molemmat tietysti huonoja, mutta normaalisti nukun hyvin, sillä minu ei tarvitse herätä aikaisin. Huomenna tosin poikkeus, mutta sitten voin taas koisata vaikka puoleen päivään. Ja huomenna sitten etukyykkyä ja leukoja.

Hirveä sepustus vastauksena tuollaiseen puolivitsiin :hyvä:

Back
Ylös Bottom