Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voithan sä vielä osallistua, vähemmän aikaa vaan kehittyä...voi pillu melkee ehinki osallistuu :jahas:
No kyllä mä herkuttelenkin, about 2 kertaa viikos koulusta käydään kaupas, joku patukka ja juoma lähtee siitä, mitähän 500 kaloria on, parhaimilaan jopa 750 kalora voi tulla..kyllähän sitä tulee.Minulla on häviäjäfiilis :jahas: ei sitä vain osaa syödä...
No (IMO) ennemmin antaa painon laskea, kuin ottaa ylimääräistä läskiä kaiken epäterveellisen muodossa, vrt. kebab, pitsa, olut, patukat, limpparit jne.No kyllä mä herkuttelenkin, about 2 kertaa viikos koulusta käydään kaupas, joku patukka ja juoma lähtee siitä, mitähän 500 kaloria on, parhaimilaan jopa 750 kalora voi tulla..kyllähän sitä tulee.
Vkl jos pitsalla tai kebabilla käy ? Pari bissee sinne sun tänne..kyllä sitä kaloria tollasista pikkusista jutuistakin tulee sen verran, että ei se paino nyt ainakaan laske. :D
Arvaappa kaks kertaa kinostaako mua laskea painoa, jos pitää olla noista erossa ?No (IMO) ennemmin antaa painon laskea, kuin ottaa ylimääräistä läskiä kaiken epäterveellisen muodossa, vrt. kebab, pitsa, olut, patukat, limpparit jne.
Jee, kaverilta kamera lainaan, tai seuraavasta kisasta sitten voitto. :DEnsimmäisen sivun kuviini verrattuna olen kyllä kehittynyt valtavasti, harmi vaan että kamera on rikki ja tästä johtuen en varmaankaan kerkeä ottamaan lopetuskuvia ajoissa. :D
ite olin tossa 3viikkoo kipeenä, nyt viikon reenannu niin en kyllä oo varma heitänkö itekkään kuvia :D ja ois varmaan muutenkin kannattanu ottaa noi kuvat ehkäpä vähän lähempää..
Jeah, itselläkin ollut 2x flunssa tässä, eli kuukausi pois reeneistä.Ei ruveta kuvien lähettämisestä lintsaamaan pienen flenssun takia... Kuvia tulemaan vaan :D