Junnujen kesä-syyskisa 2009!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bacfa
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
UP! Aattelin nyt nostaa tän threadin esille kun kisa lähenee jo loppuaan, että kaikki muistaisi postata kuvansa määrä-aikaan mennessä. Mitä ootte mieltä, pitäisikö mun lähettää jonkunnäkönen muistutusviesti kaikille osallistujille?

Mitkä on fiilikset osallistujilla? Voittajafiilis, vai tuntuuko ettei oo kehittyny paskaakaan?

Itellä ainakin painoa tullut hullusti lisää. En sitten tiiä missä muodossa. ;)

tuleeko tämä kisa ensi vuonna uudestaan? Kysyin vaan nyt kun olen treenannu aktiivisesti 4kk niin en ole sattumalta kovinkaan hyvässä lihassa vielä. :D vois ens vuonna taas osallistua

Voi kukka !
Enää 3vk..luulin että joulukuun vipa päivä loppuu. :I
Ei oo päässy viikkoon salille, vitun flunssa, kyllä se tästä hellittää..ens viikolla sitten taas.
Tässä välissä hyvä pitää kreatiini breikki, kun vähän turha nyt käyttää viikon eikä käy salilla, sitten viikko salia ja pitäs pitää tauko..

Njöö, pitää muistaa postata kuvat sitte.

e. Paino noussu ihan kohotalaasesti, kävin puntarilla ja mietin, että montakohan kiloa niin laihtunut, oli vähän sellannen fiilis, oli noussu vaan..lol.
e2. hv, "25 - 29,9 lievä lihavuus", 25bmi näytti. :D
e3. Siis 4-5kg tullu lisää täs aikana painoo about.

Minulla on häviäjäfiilis :jahas: ei sitä vain osaa syödä...
No kyllä mä herkuttelenkin, about 2 kertaa viikos koulusta käydään kaupas, joku patukka ja juoma lähtee siitä, mitähän 500 kaloria on, parhaimilaan jopa 750 kalora voi tulla..kyllähän sitä tulee.
Vkl jos pitsalla tai kebabilla käy ? Pari bissee sinne sun tänne..kyllä sitä kaloria tollasista pikkusista jutuistakin tulee sen verran, että ei se paino nyt ainakaan laske. :D

No kyllä mä herkuttelenkin, about 2 kertaa viikos koulusta käydään kaupas, joku patukka ja juoma lähtee siitä, mitähän 500 kaloria on, parhaimilaan jopa 750 kalora voi tulla..kyllähän sitä tulee.
Vkl jos pitsalla tai kebabilla käy ? Pari bissee sinne sun tänne..kyllä sitä kaloria tollasista pikkusista jutuistakin tulee sen verran, että ei se paino nyt ainakaan laske. :D
No (IMO) ennemmin antaa painon laskea, kuin ottaa ylimääräistä läskiä kaiken epäterveellisen muodossa, vrt. kebab, pitsa, olut, patukat, limpparit jne.

No (IMO) ennemmin antaa painon laskea, kuin ottaa ylimääräistä läskiä kaiken epäterveellisen muodossa, vrt. kebab, pitsa, olut, patukat, limpparit jne.
Arvaappa kaks kertaa kinostaako mua laskea painoa, jos pitää olla noista erossa ? :rolleyes:
Ehkä (lue:ehkä) keväällä voisi karsia että ostaa kaupasta vain jotain light Rodeota tms.
Pitsaa ja kebabbia vois sitte rajottaa kans..suuklaa ehdoton NOT, ei pysty, ei vaan pysty elää ilman sitä. :kuola:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Lisää vaan liikuntaa tuon saliharjoittelun lisäks niin ei pari patukkaa ja bisset/limpparit paljoo painoo hetkauta.

Ensimmäisen sivun kuviini verrattuna olen kyllä kehittynyt valtavasti, harmi vaan että kamera on rikki ja tästä johtuen en varmaankaan kerkeä ottamaan lopetuskuvia ajoissa. :D

Ensimmäisen sivun kuviini verrattuna olen kyllä kehittynyt valtavasti, harmi vaan että kamera on rikki ja tästä johtuen en varmaankaan kerkeä ottamaan lopetuskuvia ajoissa. :D
Jee, kaverilta kamera lainaan, tai seuraavasta kisasta sitten voitto. :D
En oo kyllä kattonu noita wanhoja kuvia..vois tästä tsekata..

e. No joo, selkään ja ojentajiin tullu filettä lissää..levyttä selkään..Mutta joo, ihan sama.
Nyt on mukava reenata kun kaveri sai potkut niin sekin ehtii kunnolla käydä salilla, niin voi koittaa ennemmän maxeja jne :P
Epäkkäät isontunu kans, kun MAVE:a tehty. Tyytyväinen olen tuloksiini.

ite olin tossa 3viikkoo kipeenä, nyt viikon reenannu niin en kyllä oo varma heitänkö itekkään kuvia :D ja ois varmaan muutenkin kannattanu ottaa noi kuvat ehkäpä vähän lähempää..

ite olin tossa 3viikkoo kipeenä, nyt viikon reenannu niin en kyllä oo varma heitänkö itekkään kuvia :D ja ois varmaan muutenkin kannattanu ottaa noi kuvat ehkäpä vähän lähempää..

Ei ruveta kuvien lähettämisestä lintsaamaan pienen flenssun takia... Kuvia tulemaan vaan :D

Ei ruveta kuvien lähettämisestä lintsaamaan pienen flenssun takia... Kuvia tulemaan vaan :D
Jeah, itselläkin ollut 2x flunssa tässä, eli kuukausi pois reeneistä.
Jännä kun tonne toiseen triidin ei kukaan postannut..Vai onko kisan loppumis päivää muutettu ??
30.11.2009 alotuspostaukses lukee..

edit. Siis tähän triidin kukaan ei postannut kuvia ennenkuin kisa loppu, lol.

Minun täytyy tunnustaa että kaikki on mennyt päin vittua enkä ole kehittynyt ollenkaan. Syömisten (eli minun) syytä, en vain ole älynnyt syödä tarpeeksi. Kyrsiihän tuo... mutta ehkä sitten ensi vuonna...

:curs:

Back
Ylös Bottom