Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Haistatat niille vaanJumalauta, tekisi mieli osallistua mutta joku tuttu näkee nuo kuvat kuitenkin ja siitä saa sitten kuulla lopun elämäänsä...
Vähän sama, ois ehkä parempi jos tää ois vip puolella ni ei kaikki vois katella kuvia, kun itekkin varmaan lähiaikoina vipin ostanJumalauta, tekisi mieli osallistua mutta joku tuttu näkee nuo kuvat kuitenkin ja siitä saa sitten kuulla lopun elämäänsä...
Mitä vitun homoja te siellä päin ootte jos kaverit vittuilee kun näkee toisen puoli alastomana ?Vähän sama, ois ehkä parempi jos tää ois vip puolella ni ei kaikki vois katella kuvia, kun itekkin varmaan lähiaikoina vipin ostan
Eiköhän niitä mulkkuja löydy ihan jokapuolelta suomea.. ;)Mitä vitun homoja te siellä päin ootte jos kaverit vittuilee kun näkee toisen puoli alastomana ?
Osaan vain kuvitella tilanteen kun joku menee liikunnan tunnin jälkeen suihkuun.
Joo, mun moka ku en tajunnu laittaa sitä siihen alkupostiin....:wanha:Ensinnäkin,on todella huono arvioida kokonaiskehityksen muutosta jos kuvat ovat tällaisia mitä muutamalla nyt on ollut..Oma ehdotus on, että jokaisessa kuvassa täytyy näkyä koko kroppa, että saa koko kropasta yleiskuvan monesta suunnasta ja sitä on helppo sitten lähteä vertailemaan lopetuspostaukseen. Eli ne ketkä nyt on vielä osallistumassa,niin ottakaa kunnon poseerauksilla tehdyt kuvat ja niin, että KOKO kroppa näkyy kuvassa! Päästä varpaisiin. Itse osallistun myös tähän 14-16v sarjaan, kun saan kaverilta viime viikolla otetut kuvat itselleni tässä joku päivä. Saan kai siis osallistua,kun täytän 17 vasta joulukuussa?
Mun laskujen mukaan 8 tyyppiä jotka on sanonu, että osallistuu. Lasken siis mukaan myös lasken "jos löyän kameran" yms.Jos mä nyt oikeen lasken niin 3 kisailijaa? saako silti voittaja vipit ? :D