Junnujen kesä-syyskisa 2009!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bacfa
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jumalauta, tekisi mieli osallistua mutta joku tuttu näkee nuo kuvat kuitenkin ja siitä saa sitten kuulla lopun elämäänsä...

Jumalauta, tekisi mieli osallistua mutta joku tuttu näkee nuo kuvat kuitenkin ja siitä saa sitten kuulla lopun elämäänsä...
Vähän sama, ois ehkä parempi jos tää ois vip puolella ni ei kaikki vois katella kuvia, kun itekkin varmaan lähiaikoina vipin ostan :)

Jalkojen sivu kuvalla tarkoitettiin varmaankin tätä:

rinta-sivulta.jpg

Vähän sama, ois ehkä parempi jos tää ois vip puolella ni ei kaikki vois katella kuvia, kun itekkin varmaan lähiaikoina vipin ostan :)
Mitä vitun homoja te siellä päin ootte jos kaverit vittuilee kun näkee toisen puoli alastomana ?
Osaan vain kuvitella tilanteen kun joku menee liikunnan tunnin jälkeen suihkuun.

:pano:

Mitä vitun homoja te siellä päin ootte jos kaverit vittuilee kun näkee toisen puoli alastomana ?
Osaan vain kuvitella tilanteen kun joku menee liikunnan tunnin jälkeen suihkuun.

:pano:
Eiköhän niitä mulkkuja löydy ihan jokapuolelta suomea.. ;)

Mutta todennäköisesti siis osallistun, mulkuista huolimatta. :)

Ensinnäkin,on todella huono arvioida kokonaiskehityksen muutosta jos kuvat ovat tällaisia mitä muutamalla nyt on ollut..Oma ehdotus on, että jokaisessa kuvassa täytyy näkyä koko kroppa, että saa koko kropasta yleiskuvan monesta suunnasta ja sitä on helppo sitten lähteä vertailemaan lopetuspostaukseen. Eli ne ketkä nyt on vielä osallistumassa,niin ottakaa kunnon poseerauksilla tehdyt kuvat ja niin, että KOKO kroppa näkyy kuvassa! Päästä varpaisiin. Itse osallistun myös tähän 14-16v sarjaan, kun saan kaverilta viime viikolla otetut kuvat itselleni tässä joku päivä. Saan kai siis osallistua,kun täytän 17 vasta joulukuussa?

Hei jätkät, uskalsin mäkin niin kyllä tekin :)
Mulla se kroppa on sellanen et hävettää itekki :D
Se on vaan silleen että tälleen, ei voi voittaa elämässä jos häpeää että kaverit näkee... Kaikki nuorukaiset vaan :puntti: niin mäkin teen.

E: pumpissa näytän itekkin ihan erilaiselta =) perhana ku ois tajunnu niin kuvat ois ollu nyt järkevämpi ottaa..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ensinnäkin,on todella huono arvioida kokonaiskehityksen muutosta jos kuvat ovat tällaisia mitä muutamalla nyt on ollut..Oma ehdotus on, että jokaisessa kuvassa täytyy näkyä koko kroppa, että saa koko kropasta yleiskuvan monesta suunnasta ja sitä on helppo sitten lähteä vertailemaan lopetuspostaukseen. Eli ne ketkä nyt on vielä osallistumassa,niin ottakaa kunnon poseerauksilla tehdyt kuvat ja niin, että KOKO kroppa näkyy kuvassa! Päästä varpaisiin. Itse osallistun myös tähän 14-16v sarjaan, kun saan kaverilta viime viikolla otetut kuvat itselleni tässä joku päivä. Saan kai siis osallistua,kun täytän 17 vasta joulukuussa?
Joo, mun moka ku en tajunnu laittaa sitä siihen alkupostiin....:wanha:

Eli jos porukka jotka ei oo oikeen tajunnnu sisällyttää jalkojaa kuviinsa ottais kuvat uusiks, oisin ilonen :D. Tubsulta asialliset kuvat!

Jos mä nyt oikeen lasken niin 3 kisailijaa? saako silti voittaja vipit ? :D
Mun laskujen mukaan 8 tyyppiä jotka on sanonu, että osallistuu. Lasken siis mukaan myös lasken "jos löyän kameran" yms.

Nojos tuomarit ja muut kisailijat suostuu sponssaamaa. Mä aineki voisin.

Minäkin tulen jos ehdin, tosin päättärit vie kyllä pahasti sitä salillaoloaikaa tältä viikonlopulta ja kotona sellanen valaistus että ei tule kuvista mitään.. Jos ehdin käydä salilla ja saan joltaki toimivan kameran nii tulen kyllä.

Back
Ylös Bottom