Jungle Juice Bar

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RS1
  • Aloitettu Aloitettu

RS1

Kuinkas moni on löytänyt tämän herkkuparatiisin? Parhaita smoothieita mitä oon koskaan juonu, euron lisähinnasta tonne saa sekaan protskua. Kyselin paljonko sitä lihaa kasvattavaa ainetta noissa on ja sanoivat että pienemmässä noin 20g ja isommassa 35g. Heralla otin, ilmeisesti jotain happoproteiiniakin ois voinu ottaa. Onhan tuo aika hintavaa, ei noita palkkareina kisko joka treenin jälkeen, mutta jos käy piipahtamassa kauppakeskuksessa niin välipalana jotain niin hyvää.

www.junglejuicebar.fi

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Heh paikka vastaa n. 90% omia suunnitelmia jos joskus laittasin kahvilan tai vastaavan pystyyn. Lisäks toi nettisivujen värityskin vastaa mun ajattelemaa värimaailmaa. Toivottavasti paikka menestyy ja laajentavat tuota. Suomalaisten onkin aika oppia terveellisemmille elämäntavoille.

Tämä siis ei mitenkään kateellista ja tai muutakaan. Vain pohdintaa miten yksiin ajatukset joskus menevät. Itse siis en tosissaan ole koskaan miettinyt paikan pystyttämistä vain sitä minkälainen siitä tulisi jos sellaisen perustaisin.

Itse tänään maistelin ensimmäistä kertaa. Välipalankin jopa korvaa jos ei heti ole muuta saatavilla.

Gym Junkie + Mysli = :kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom