Jumppa videot

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Heippa vaan kaikille tännekin puolelle!

Olisin kysynyt että myydäänkö jossain vielä semmosia jumppa videoita mitä voi sitte kotona treenata?

Siis ostaisin tämän tyttöystävälleni!! Häntä ei saa salille/aerobicciin/trimmiin/Paceen Jne. Olisin valmis ostamaan hänelle vaikka vuoden kortin wellnessiin motivukseen tai mihin vaan jos hän siellä kävisi. Mutta aika ei kuulemma riitä (oikea syy laiskuus).

Onko joku teistä joskus käyttänyt noita videoita?

Onko joku tietty jotenki parempi ku muut vai onko kaikki samoja.

Toivottavasti joku viitsisi vastata.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Originally posted by qaz99qaz
Heippa vaan kaikille tännekin puolelle!

Olisin kysynyt että myydäänkö jossain vielä semmosia jumppa videoita mitä voi sitte kotona treenata?

Siis ostaisin tämän tyttöystävälleni!! Häntä ei saa salille/aerobicciin/trimmiin/Paceen Jne. Olisin valmis ostamaan hänelle vaikka vuoden kortin wellnessiin motivukseen tai mihin vaan jos hän siellä kävisi. Mutta aika ei kuulemma riitä (oikea syy laiskuus).

Onko joku teistä joskus käyttänyt noita videoita?

Onko joku tietty jotenki parempi ku muut vai onko kaikki samoja.

Toivottavasti joku viitsisi vastata.
kysy jostain anttilan urheilu osastolta, sieltä saattas löytyä. ja marianne kiukkonen on ainakin tehny pari jumppa videoo, en ole kyllä jumppaillu niitten tahtiin, mutta luulisin että on suht hyvää matskua:thumbs:

Puhelin käteen ja TV-Shoppiin soittelemaan! Niillä nyt myynnissä Mari Winsorin Pilates videoita. Samat videot pitäisi saada myös ostettua Anttilasta. En sitten tiiä kuinka hyviä ne on, mutta kait ne ihan hyviä jumppa-videoiksi on...

Zone-sarja -42%
Mun mielestä Privatella on parhaimmat jumppavideot. Mä en niin Amerikan meiningeistä välitä.

Pilates löytyy joo aika helpolla p2p-softilla.

Tyttöystävälleni olen p2p-softilla löytänyt juurikin nuo aiemmin mainitut winsor pilates pätkät ja muutaman muun vastaavan. Kyllähän se niitä jumppailee harvasen ilta ja sanoo että kyllä toimii joten muuli auki ja etsimään.

Originally posted by syntikka
Tyttöystävälleni olen p2p-softilla löytänyt juurikin nuo aiemmin mainitut winsor pilates pätkät ja muutaman muun vastaavan. Kyllähän se niitä jumppailee harvasen ilta ja sanoo että kyllä toimii joten muuli auki ja etsimään.

p2p-soft Mikä se on?
Siis kertoisitteko hieman tarkemmin mistä noita videoita saa?:(

Mun mielestä noi jumppavideot on aika michaelista :david:. Onhan sillä nyt eroa kuin yöllä ja päivällä treenata kotona olohuoneen lattialla (samalla tehden kaikki liikkeet päin pers#¤%%) kuin treenata vaikkapa salilla saatika sitten ohjatuilla tunneilla. Toisekseen vaikkaampa, että tuo kotivideo jumppa innostus jää lyhyeen jos on niin laiska ettei jaksa/ehdi ohjatussa "jumpassa" käydä. Tuo salilla käyntihän vie aikaa keskimäärin 1,5 - 2h sohvalta sohvalle.

Kaikkia ihmisiähän ei voi kiinnostaa kaikki asiat... eli jos tyttöystäväsi onkin luotu olemaan liikunnan suhteen sohvaperuna...:itku:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aikoinaan lainailin (ja kopioin itselleni) kirjastosta noita jumppavideoita. Ainakin Kiukkosen videoitten tahdissa tuli hypittyä kymmeniä kertoja. Myös jotkut Anun ja Tuijan jumpat on tullut kokeiltua ja Reebokin stepaerobikkia itse tehdyllä laudalla hypittyä.

Jumppavideoita näyttää löytyvän kirjaston lisäksi ainakin Anttilasta ja Prismasta.
Aika äkkiä yhteen ja samaan kyllästyy, mutta jos "ei ehdi" (ei kehtaa/viitsi) lähteä ihmisten ilmoille huhkimaan niin voi niistä jotain iloa olla. Mutta jos ei aerobikista välitä, niin ei sitä tule kotonakaan harrastettua.

Kirpputorit

Mene kirpputorille, sieltä löytyy vähän käytettyjä videoita joka lähtöön.
En minäkään saa omaa miestä muuta kuin lenkille (tulevaisuudessa kun jalat kestävät kävelyn) ja tuo veitikka kulta halusi ostaa kuntolaitteen olohuoneeseen että aloittaa punttien noston. No sano norjalainen. Jos tuossa olohuoneessa on ollut penkki , tanko painoilla ja käsipainot, joita vain minä olen nostellut, tuskin se laitteista on kiinne. Viikon keskustelun jälkeen annoin periksi ja kuntolaite tuli meille ja edelleen vain minä sitä käytän. Opetus - en minä pysy sieltä salilta pois.
Erilaisuus on rikkaus, halu harrastaa jotain täytyy lähteä omasta sydämestä, sillon se kantaa hyvää hedelmää.:haart:

PS. Olen koko ikäni aerobikannut vain ja ainoastaan kotona, laiska, ei inhoan kaikkea porukalla tekemistä - olen yksin uurastaja.

Kotijumppavideot ovat mielestäni hyviä etenkin ihmisille, ketkä eivät pääse säännöllisesti salille esim. vuorotyön takia ja tulevathan ne edullisiksikin. Toisaalta ne myös vaativat itseltä säntillisyyttä tehdä niitä tunnollisesti. Ehkä kotona voi olla helpompi fuskata kuin opettajan silmien alla.

Annulla ja Tuijalla on mielestäni hyviä ja monipuolisia videoita. Niiden tahtiin on aloittelijankin hyvä aloittaa ja edistyttyä voi tarpeen mukaan lisätä tehoja.

Kunnon ja (itseluottamuksen) kohetessa voi myös videoiden jälkeen innostua ohjattuun ryhmäliikuntaan... :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom