Jumittaa...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jjj84
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mua ny vähän askarruttaa et mistä johtuu semmone et jotkut lajit hyppii aina välillä sykäyksittäin ylöspäin ja taas välillä ei tapahdu yhtään mitään(piiiiitkiin aikoihin) siis painot vaan jummaa paikallaan mut reeni tuntuu hyvältä, ja ylikunnosta ei todellakaan ole kyse eikä ruuan puutteesta?? Eli onks joku fiksu ihminen keksiny selityksen tähän miks tällä tavalla(ainakin mul)..:( Ku motivaatio nyt aina vähän kärsii ku tuntuu et kehitystä ei tapahdu.

Ootko koittanut vaihtaa treeni "rytmiä"? Eli vaihtele välillä vähän ohjelmaa, niin lihas ei pääse tottumaan normaali pakkoliikkeisiin. Se saattais jeesaa jonkin verran.

Originally posted by sokka
Ootko koittanut vaihtaa treeni "rytmiä"? Eli vaihtele välillä vähän ohjelmaa, niin lihas ei pääse tottumaan normaali pakkoliikkeisiin. Se saattais jeesaa jonkin verran.

Nyt mul on kaks eri "liike sarjaa" eli ekal viikol X treeni ja seuraaval Y treeni ja sit taas lähtee X,Y,X,Y ja sillattis eteenpäin..

Mulla oli penkki paikoillaan jonkin aikaa, nyt olin kaksi viikkoa ilman penkkiä ja tein vähän eri liikkeitä rinnalle, Heti nousi: sarjassa toistot: ennen 7x100kg nyt meni eilen 9x100kg. Yleensä mulla on ollut joitain tommosia "perusliikkeitä", mitkä oon tehnyt aina, nyt ne lähtee kiertoon, tästälähin teen nuo "perusliikkeet" aina joka toinen viikko.

treenaamisen jaksottaminen ei varmaa ois huono idea eli välillä teet vaikka 3-4 viikkoa 10-15 toistoa ,6-8 sarjoilla ja sitten pidät kevyen viikon ja teet kolme viikkoa 6-8 toistoa, 5-6 sarjoilla. ja aloitat uudestaan. tää on mulla aikakin toiminu

Viimeisen vuoden ajan on tapahtunut tasaista kehitystä (10v:n löysäilytreenin jälkeen) siten, että olen rytmitellyt palautuksia. 2/4 viikkoa 3-4 minuutin palautuksia, 1/4 30 s:n palautuksia + supersarjoja, 1/4 kevyt viikko. Lisäksi lyhyillä ja pitkillä viikoilla on hieman eri liikkeitä. Penkki on parantunut aivan siinä ohessa ilman sen suurempaa keskittymistä maksimin parantamiseen. Välillä kannattaa ottaa 1-2 viikon jaksoja 35-50 toistoa/sarja. Monesti tulokset nytkähtävät sen jälkeen etiäpäin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom