Julkkisten treenit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Usein kun jotain leffaa ollaan kuvaamassa, johon tarvitaan lihaksikas mies, kuvio on se että tavallinen pulliainen saa roolin, mutta tämä pistetään rankalle treenille ennen leffaa että on kunnossa. Usein tuottaja tms. (joku leffan puolelta kumminkin) hankkii näyttelijälle personal trainerin jne.

Minkälaisilla ohjelmilla, lisäravinteilla, ruokavaliolla mahtavat tällaiset tapaukset treenata, suomessa / ulkomailla? Sinänsä kiinnostavaa koska tuossa tapauksessahan pitää kehittyä mahdollisimman paljon ja _nopeasti_.

Entä mahtaako roina kuulua kulissien takana ihan arkipäivään tuossa kuviossa, että kun leffaa varten treenataan niin kuuri päälle vaan?

Entä miten paljon ennen leffan kuvauksia mahtavat treeninsä aloittaa, miten aikaisin näyttelijäsopimuksetkaan ylipäätään solmitaan?

Tästähän kotimaseina esimerkkinä viime aikoina on esim. Pahat Pojat jossa tuo kolmikko Peter Franzen, Lauri Nurkse, Jasper Pääkkönen oli salille passitettu, mahtaneeko kukaan näistä kolmesta omata kehonrakennus- / voimannostotaustaa?

Joo oon kuullu että Jasper Pääkkönen ois villeinä nuoruusvuosinaan kilpaillut kehonrakennuksessa... ;)

Syltty on kertoillu aika avoimesti roinailusta Rockyn ajoilta.

Originally posted by Jay82
Joo oon kuullu että Jasper Pääkkönen ois villeinä nuoruusvuosinaan kilpaillut kehonrakennuksessa... ;)

Mitä se sitten nyt elää ellei nuoruusvuosiaan... :)

Originally posted by KyntöSika
Syltty on kertoillu aika avoimesti roinailusta Rockyn ajoilta.

Arska varmaan samaten, nuo onkin nuo kaksi tunnetuinta "körmyä". Arnoldi kyllä näytti Mr. Olympia-kisojen valokuvissa smokki päällä ihan aliravitulta toimistotyöntekijältä, onkos äijästä enää mitään jäljellä? Mä en oikeastaan ole ikinä arska-leffoja edes pahemmin katsonut, eli en tiedä millanen äijä on parhaimmillaan ollutkaan mutta jonkinlainen käsite se tuntuu olevan näissä piireissä. :)

Originally posted by Jay82
Joo ja Jasperillahan on hallussaan toi nuorten suomen ennätys penkkipunnerruksessa.:D

Originally posted by turre101
Mä en oikeastaan ole ikinä arska-leffoja edes pahemmin katsonut, eli en tiedä millanen äijä on parhaimmillaan ollutkaan mutta jonkinlainen käsite se tuntuu olevan näissä piireissä. :)

Tälle antaisin Viikon hauskin lohkaisu -tittelin. :)

Originally posted by turre101

Minkälaisilla ohjelmilla, lisäravinteilla, ruokavaliolla mahtavat tällaiset tapaukset treenata, suomessa / ulkomailla? Sinänsä kiinnostavaa koska tuossa tapauksessahan pitää kehittyä mahdollisimman paljon ja _nopeasti_.

...

Entä miten paljon ennen leffan kuvauksia mahtavat treeninsä aloittaa, miten aikaisin näyttelijäsopimuksetkaan ylipäätään solmitaan?

Tässä tuli mieleen "Ali", jota varten Will Smith treenasi itsensä aika timmiin kuntoon. Löysin pari tekstiä Willin treenaamisesta ja tuloksista.

--8<--

The first step was physical. We trained for a good year before we actually started shooting,

--8<--

Smith undertook a five-day-a-week, six-hour-per-day workout regimen comprised of running in combat boots through snow in the thin air of Aspen, Colorado, lifting weights and boxing. At the beginning of his weight training, he bench-pressed 175 pounds. By the end of the year, he was pumping 365 pounds.

--8<--

Eli suunnilleen 85 kiloa nousi penkkitulos vuodessa.
Tässä vielä ohjelmasta ja painosta:

--8<--

Foster (Darrel) put Smith through a professional training camp: a three mile run every morning, boxing practice for a couple of hours, a high protein low carbohydrate lunch, then watching fight films together before going off to the weight room. "We went to Miami so he could get used to the humidity in Africa," says Foster. At first, Smith dropped 10 pounds to around 190, then he started beefing up, peaking at 224 lbs.

--8<--

Mikseiköhän muuten Alia ole suomessa näkynyt?

Ja mies veti n. 170kg vuoden päästä.... Mielenkiintoista:rolleyes:

kyllä Peter Franzenin lisäravinne on olvin cxx 12 pack sekä tavallinen kotiruoka kaloreihin tuijottamatta.
tämä oli tilanne noin 1,5 vuotta sitte viimeksi peten nähneenä ja saunassa istuttu joten roppa ei ole muuttunu siitä ajasta

kovasti tsemppiä Petelle ja Irinalle :kippis1:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
eihän noi voimaa treenaa vaan lihasmassaa ja penkki-hauis tyyliin. sitten kunnon pumppi ennen kuvausta niin mikä tahansa pulliainen näyttää "kaapilta" ;)

Oon itse jo pidemmän aikaa seurannut Saddam Husseinin kehitystä 60-kiloisesta rääpäleestä 105-kiloiseksi lihas- ja säievuoreksi. Huhut kertoo että Chad Nicholls valmentaa Saddamia, joka tekee kehonrakennusdebyyttinsä v. 2003 Night of the Chapionsissa.

Originally posted by Tomi
Huhut kertoo että Chad Nicholls valmentaa Saddamia, joka tekee kehonrakennusdebyyttinsä v. 2003 Night of the Chapionsissa.

Enpä tiedä, Colin Powell soitti minulle eilen ja kertoi että Saddamilla on ongelmia viisumin saannin kanssa.

Originally posted by Tomi
Oon itse jo pidemmän aikaa seurannut Saddam Husseinin kehitystä 60-kiloisesta rääpäleestä 105-kiloiseksi lihas- ja säievuoreksi. Huhut kertoo että Chad Nicholls valmentaa Saddamia, joka tekee kehonrakennusdebyyttinsä v. 2003 Night of the Chapionsissa.

Huhut kertoo että Saddamin kemikaalit (kehonrakennus?) tulevat aiheuttamaan hankaluuksia ennen NOC:a...

Mun mielestä paras suoritus oli Charlie Sheeniltä, joka treenasi Lou Ferrrignon kanssa muistaakseni 4kk, elokuvan nimi nyt ei tule mieleen.
Imitoi ramboa melko hyvin leffan alussa, meinaan lihaksien puolesta.
:kippis1:

Originally posted by tapio
Mun mielestä paras suoritus oli Charlie Sheeniltä, joka treenasi Lou Ferrrignon kanssa muistaakseni 4kk, elokuvan nimi nyt ei tule mieleen.
Imitoi ramboa melko hyvin leffan alussa, meinaan lihaksien puolesta.
:kippis1:

Menee vähän offtopic, mutta tais olla Hot Shots 1 tai 2 ?? Aika hauskoja leffoja...

Joo, se oli se kakkonen.
Siinä Charlie veti tyyliä rambo 3.
Muistelisin Stallonen kehuneen Sheenin kuntoa leffassa.

Chuck Norris ainaki reenaa Total Gymillä! Ja potkii ku julmettu. Tossa Total Gymissä on vielä se etu, että koska se on niin pieni niin Chuck-poika ottaa sen kuvauspaikoille aina mukaan ja kuvausten välissä käy vähän pumppailemassa, jotta lihakset erottuisivat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom