Mua hämmentää ton Mariannen haukkuminen, Joo onhan se ihan järjettömän rasittavan oloinen bimbo.. Mutta voi pyhä sylvi tota vanhempaa akkalaumaa + hunksia ja reetua
Claudia on varmaan pahin selän takana paskanpuhuja mitä ikinä nähnyt, Jostain syystä tuntuu olevan kuuluisuus noussut päähän ihan helvetisti (kuka vittu se muuten ees on?) Pika googlaus selvitti = se on joku vanha ämmä jolla on 8 lasta vähintään 2 eri isää lapsilla, talousongelmia, perheväkivalta taustaa ja suhde ukkomieheen
Tälläinen sitten arvostelee ja opettaa muita kuinka pitäisi elämäänsä elää ja noi käsittämättömät vitun analysoinnit muista, se vetää lääkkeitä kun sen ihonväri on tollanen..
Susanna, lärviä on leikattu useammin ku mä oon leikannu partaani. 50vuotias ämmä joka elää uutta nuoruutta, kiinnostuksen kohteet ooksä niellyt spermaa
voi olla lapset ylpeitä.. Muutenkin koko ajan äänessä puhuu päälle ei kiinnosta muiden puheet rakastaa omaa ääntään.. Uskoisin että lempibaari on Onnela.
Reetu: Oikeesti ei voi sanoo ees mitään kaveri on jotain 70vuotias ja käytös samanlaista kuin 14v koulukiusaaja teinillä.
Hunks: 1 kommentti, Oliks se kutakuinkin näin, Marianne o bimbo se o tääl ulkonäkönsä ansiosta
HMM: ja miksiköhän tää hunks siellä on? Tanssitaitojen takiakko vai älykkyyden? Lisäksi neiti myötäilee kaikkia, jos reetu haukkuu Mariannee mukana ollaan sit ku Andy tulee messiin ja alkaa puolustaan ni johan hunks onkin taas Andyn puolella.. Koulukiusaaja ainesta ehdottomasti.
Täl hetkellä suosikki on ehdottomasti Andy mielipide on muuttunut ihan täysin siitä. Aiemmin luulin että kaveri olis täys kusipää mutta ainakin vielä vaikuttaa että sällillä on sydäntä!