Julkkis BigBrother 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kiivi3
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tässä video Andysta: AndyMcCoy Suuremmoinen 80-luku ohjelma osa 2 - YouTube . Jos pysäyttää sen kohtaan 2:29, niin kyllä on nenän muoto miehellä muuttunut. Ennen oli kunnon rokkikotkan nenä, mutta nykyään paljon hillitympi. Onkohan tuo leikattu esteettisistä syistä tai onko sille tapahtunut joku tapaturma, jonka johdosta leikattu. Omaan silmään ei kyllä ole sama nenä.

Ja btw: On muuten hyvä levy tuo Mccoyn Building on Tradition

Jotain puhu klyyvarista 24/7:ssa vaahtobileiden yhteydessä, käsitin että olisi vetänyt lipat aiemmissa vaahtobileissä jossa oli liikaa vaahtoa ja kaatunut nenänsä paskaksi...

Miten luulet että kyseiset keikat pitäisi mainostaa? "Frederikki ehkä keikalla 20.9" "Andy tulee ehkä taidenäyttelyyn"

Kuitenkin keikan järjestäjät ovat ottaneet huomioon että Frederikki voi lähteä talosta, tai Andy. Mieti jos kaikki keikat olisikin peruttu koko BB kauden ajaksi, ja Frederikki tippuisikin heti ekalla viikolla. Mahtaisi vituttaa olla seuraavat pari kuukautta vain tyhjänpanttina kun joku muu vienyt jo aiemmat keikkapäivät. En siis usko että kyseessä on mikään salajuoni kummankaan osalta. Tottakai keikkoja nyt kuitenkin mainostetaan koska on olemassa mahdollisuus että Frederikki häädettäisiinkin talosta.

Miksi niille keikoille myydään lippuja ennakkoon jos Frederik ei olisi sopinut tulevansa vetämään ne keikat? Jos Frederik olisi talossa normaalisti, niin sehän olisi hyvin epätodennäköistä, että juuri Frederik sattumalta häädettäisiin 11:sta asukkaasta ensi viikolla ja se pääsisi vetämään ne keikat.

Mitä Andyyn tulee, niin mies varmaan tekee sen mukaan miltä sattuu minäkin päivänä tuntumaan. Andy vaikuttaa sen verran arvaamattomalta ja ailahtelevaiselta, että saattaa häippästä minä hetkenä hyvänsä tai olla vaikka koko kauden loppuun jos sattuu talossa tarpeeksi viihtymään. Uskon, että sillä kuitenkin on ihan aitoa halua päästä sen oman näyttelynsä avajaisiin. Veikkaan, että sen kohtalo ratkeaa sitten sen mukaan millainen krapula sattuu sen päivän aamuna olemaan.

Mua hämmentää ton Mariannen haukkuminen, Joo onhan se ihan järjettömän rasittavan oloinen bimbo.. Mutta voi pyhä sylvi tota vanhempaa akkalaumaa + hunksia ja reetua :)

Claudia on varmaan pahin selän takana paskanpuhuja mitä ikinä nähnyt, Jostain syystä tuntuu olevan kuuluisuus noussut päähän ihan helvetisti (kuka vittu se muuten ees on?) Pika googlaus selvitti = se on joku vanha ämmä jolla on 8 lasta vähintään 2 eri isää lapsilla, talousongelmia, perheväkivalta taustaa ja suhde ukkomieheen :) Tälläinen sitten arvostelee ja opettaa muita kuinka pitäisi elämäänsä elää ja noi käsittämättömät vitun analysoinnit muista, se vetää lääkkeitä kun sen ihonväri on tollanen..

Susanna, lärviä on leikattu useammin ku mä oon leikannu partaani. 50vuotias ämmä joka elää uutta nuoruutta, kiinnostuksen kohteet ooksä niellyt spermaa :) voi olla lapset ylpeitä.. Muutenkin koko ajan äänessä puhuu päälle ei kiinnosta muiden puheet rakastaa omaa ääntään.. Uskoisin että lempibaari on Onnela.

Reetu: Oikeesti ei voi sanoo ees mitään kaveri on jotain 70vuotias ja käytös samanlaista kuin 14v koulukiusaaja teinillä.

Hunks: 1 kommentti, Oliks se kutakuinkin näin, Marianne o bimbo se o tääl ulkonäkönsä ansiosta :) HMM: ja miksiköhän tää hunks siellä on? Tanssitaitojen takiakko vai älykkyyden? Lisäksi neiti myötäilee kaikkia, jos reetu haukkuu Mariannee mukana ollaan sit ku Andy tulee messiin ja alkaa puolustaan ni johan hunks onkin taas Andyn puolella.. Koulukiusaaja ainesta ehdottomasti.

Täl hetkellä suosikki on ehdottomasti Andy mielipide on muuttunut ihan täysin siitä. Aiemmin luulin että kaveri olis täys kusipää mutta ainakin vielä vaikuttaa että sällillä on sydäntä!

Jännä nähdä miten paljon tuotanto polvistuu rokkikukon edessä.. edellisinä kausina "vittu jos mä nään sut stadissa, ni mä tapan sut" -huudoilla ois poistettu talosta aika nopsaan..
Ei uskallettu edes kutsua PK-huoneeseen heti.. vaan sen jläkeen kun oli rauhottunut.. ei tekis hyvää BB:n auktoriteetille, jos Andy sanois et vitut tulen pk-huoneeseen nyt ;)
Kyllähän toi show pyörii Andyn ympärillä ja Andyn ehdoilla.. ihan kiva, parhaimmillaan kyl hauska äijä, ja mielellään seuraa sitä ja sen sekoiluita..

silikonipossu on kyl aika vitun urpo, eikä noi kaikki mee sen nuoruuden piikkiin, en ymmärrä et jengi voi jopa kuolata sitä.

Tyhmimmät on ylivoimaisesti kyllä claudia ja Indgren.. ja saisivat heittää noi pihalle nopsaan tuolta.. Indgreniä mahto vituttaa, ku ei taidettu kysyy mitään suoras lähetykses siltä ;)

Viron vahvistus yllättäny positiivisesti, ja oma mielipide siitä muuttunu aika paljon.. aikasemmin siis pelkkien lööppien perusteella muodostanu siitä kuvan.

Mua hämmentää ton Mariannen haukkuminen, Joo onhan se ihan järjettömän rasittavan oloinen bimbo.. Mutta voi pyhä sylvi tota vanhempaa akkalaumaa + hunksia ja reetua :)

Claudia on varmaan pahin selän takana paskanpuhuja mitä ikinä nähnyt, Jostain syystä tuntuu olevan kuuluisuus noussut päähän ihan helvetisti (kuka vittu se muuten ees on?) Pika googlaus selvitti = se on joku vanha ämmä jolla on 8 lasta vähintään 2 eri isää lapsilla, talousongelmia, perheväkivalta taustaa ja suhde ukkomieheen :) Tälläinen sitten arvostelee ja opettaa muita kuinka pitäisi elämäänsä elää ja noi käsittämättömät vitun analysoinnit muista, se vetää lääkkeitä kun sen ihonväri on tollanen..

Susanna, lärviä on leikattu useammin ku mä oon leikannu partaani. 50vuotias ämmä joka elää uutta nuoruutta, kiinnostuksen kohteet ooksä niellyt spermaa :) voi olla lapset ylpeitä.. Muutenkin koko ajan äänessä puhuu päälle ei kiinnosta muiden puheet rakastaa omaa ääntään.. Uskoisin että lempibaari on Onnela.

Reetu: Oikeesti ei voi sanoo ees mitään kaveri on jotain 70vuotias ja käytös samanlaista kuin 14v koulukiusaaja teinillä.

Hunks: 1 kommentti, Oliks se kutakuinkin näin, Marianne o bimbo se o tääl ulkonäkönsä ansiosta :) HMM: ja miksiköhän tää hunks siellä on? Tanssitaitojen takiakko vai älykkyyden? Lisäksi neiti myötäilee kaikkia, jos reetu haukkuu Mariannee mukana ollaan sit ku Andy tulee messiin ja alkaa puolustaan ni johan hunks onkin taas Andyn puolella.. Koulukiusaaja ainesta ehdottomasti.

Täl hetkellä suosikki on ehdottomasti Andy mielipide on muuttunut ihan täysin siitä. Aiemmin luulin että kaveri olis täys kusipää mutta ainakin vielä vaikuttaa että sällillä on sydäntä!

Veit kyllä sanat suustani aika täydellisesti, olen kaikesta ihan samaa mieltä. Andysta kuitenkin sen verran, että vaikka mies onkin osoittanut talossa paljon hienoja luonteenpiirteitä, niin kyseessä on kuitenkin aika pahasti alkoholisoitunut ihminen, jonka käytös voi ailahdella ja muuttua minä hetkenä tahansa hyvin arvaamattomasti. Voi olla, että ihmiset eivät jaksa katsella sitä kauden loppuun asti ja voi olla, että Andy vetää itsekin jossain vaiheessa niin pahasti yli, ettei sitä pystytä enää katsomaan läpi sormien.

Andyn dj:lle kilahtamistahan (tappouhkauksesta puhumattakaan) ei näytetty sunnuntain livessä ollenkaan, joten ei ole tosiaan vaikea sanoa ketä tuotanto suojelee :D Iltalehdessäkin kun oli kysytty tuottajalta Andyn kohtauksesta, niin siitäkin oli jätetty kätevästi se tappouhkaus kokonaan mainitsematta, koska Iltalehti ja subihan kuuluvat samaan Almamedian puljuun ja tekevät yhteistyötä.

Mutta menköön, mielelläänhän Andya siellä ainakin vielä katselee.

TÄSSÄ TEILLE SUOMEN YKSI KUUMIN KISSA! Kyllä se Ruusila on ihan ok pimu, mutta Chafak vie voiton, ja reilusti vie. Hänet kun oliski BB:ssa nähny!

a452918c17df11e38e4222000a1fbb19_7.jpg

8d18aa9a18ae11e3a39822000a9e0344_7.jpg

3cdf3b9efa8f11e2948222000a1f9307_7.jpg

95798376f95011e286bb22000ae902bb_7.jpg

b0fd677ef3c011e2838b22000ae81190_7.jpg

546c2c86b8ef11e2bfbf22000a9f1935_7.jpg

d1589bacb40911e2a7d422000a9e0846_7.jpg

ddf408e28f2911e2adfe22000a1fbd6c_7.jpg

93e1fb8ec8b211e2aeb522000a9f14e4_7.jpg

914966f20cee11e3818222000ae81e1a_7.jpg

6bf2606e05de11e3aa5e22000a1f96ec_7.jpg

a2de0b9e0e5f11e3b58b22000ae913b8_7.jpg

410c0b1aebef11e2a2be22000aeb11a7_7.jpg

:worship: :haart: :kuola: :kuola: :kuola: :kuola: :kuola: :kuola: :kuola: :kuola: :kuola: :kuola: :kuola: :worship: :haart:

TÄSSÄ TEILLE SUOMEN YKSI KUUMIN KISSA! Kyllä se Ruusila on ihan ok pimu, mutta Chafak vie voiton, ja reilusti vie. Hänet kun oliski BB:ssa nähny!

Komea on kyllä! Näköjään tähänkin iskenyt jo bikinifitness buumi :D

Mitä tulee itse aiheeseen, Sara on kyllä kans aika kaunis tossa BB:ssä, vaimomatskua ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ihan ok, mutta onpas teillä "tumma" maku? Eikö kukaan pidä vaaleaveriköistä? Vai onko niitä täällä Suomessa liikaa joten joitain teistä viehättää eksotiikka?

Ainakin minä tykkään molemmista. Minun haaremissani olisi Sara Chafak ja Oona Tolppanen.

Vaikuttaisi siltä, että tuolla alkaa kehittyä draamaa Claudian ja Susannan välille. Pitänee ryhtyä aktiivisemmin seuraamaan. Ilmeisesti se juttu, että Susanna oli Harkimon sängyssä alasti, on sittenkin totta.

Joo. Hirvee kohtaus niitten välillä. Nyt koostelähetyksessä näytettiin se mitä en livenä nähnyt. Miksiköhän vitussa Marianne meni heti kertomaan Claudialle Susannan äänestysehdotuksista? Siis Susanna, toki selän takana juonitellen mutta pelin henkeen tavallaan kuuluen, kehottaa makuuhuoneessa porukkaa äänestämään Claudiaa ja Johannaa, ja Miss Piggy menee pihalle ja kertoo tämän Claudialle. Ei mitään tilannetajua, tai sitten halusi tahallaan aiheuttaa draamaa näitten naisten välille. Musta pahimman mokan tossa teki nimenomaan Marianne.

Suositut

Back
Ylös Bottom