Julkkis BigBrother 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kiivi3
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Marianne on sellaisen halvan lähiölumpun olonen. Toki sitä moni baari-illan tai risteilyn päätteeks varmaan laittas mutta niin ne lähiölumput yleensäkin tapaa monelle synnin tekoon kaveriks kelvata..Tyttöraukka, on pikkasen loppuunajettu ja alkoholisoitunut ja lihonu tos muutamanvuoden päästä jossei jotenki skarppaa. Moni ton ikänen kyl vielä ehtii skarpata, muttei kaikki ja sitte syntyy näitä tukiaisii ja muita kauheuksii

Marianne on sellaisen halvan lähiölumpun olonen. Toki sitä moni baari-illan tai risteilyn päätteeks varmaan laittas mutta niin ne lähiölumput yleensäkin tapaa monelle synnin tekoon kaveriks kelvata..Tyttöraukka, on pikkasen loppuunajettu ja alkoholisoitunut ja lihonu tos muutamanvuoden päästä jossei jotenki skarppaa. Moni ton ikänen kyl vielä ehtii skarpata, muttei kaikki ja sitte syntyy näitä tukiaisii ja muita kauheuksii

En tiedä millaista kuvaa koosteissa annetaan, mutta 24/7 perusteella Marianne on mielestäni todella positiivinen ja mukavanoloinen tyttö. Vahva luonnekin vielä, kestää todella hyvin muiden kritiikkiä ja arvostelua ja jaksaa vastailla asiallisesti ja perustellen takaisin myös täysin typeriin ja henkilökohtaisiin tenttauksiin. Siitä huolimatta, että on vain 19v tyttö paljon vanhempien ihmisten joukkopaineen alla.

Muutama tyyppi, jotka tuolla talossa on malttaneet tutustua Marianneen ennakkoluulottomasti tuntuvat pitävän tytöstä ja käyvät paljon keskusteluja sen kanssa ihan muista aiheista kuin seksistä tms.pinnallisuuksista. Veikkaan, että koosteissa kaikki tämä jätetään näyttämättä.

Andy näyttää närhen munat koko tuotantopoppoolle, vittu mä voin sanoa ja tehdä mitä mä haluun. On muuten isolla rahalla ostteu koko formaattiin. Katsojaluvut romahtais jos Andy lähtis vekeen talosta, rahamiehiä ei pihalle laiteta vaikka mikä olis bisnes on bisnestä. On muuten hasuska tyyppi, olin joskus kuskina ja läppä lens koko illan.

Mistä Andy on vihainen tuossa? Mulle ei auennut? Siitä Kauhasen keikasta vai

Andy näyttää närhen munat koko tuotantopoppoolle, vittu mä voin sanoa ja tehdä mitä mä haluun. On muuten isolla rahalla ostteu koko formaattiin. Katsojaluvut romahtais jos Andy lähtis vekeen talosta, rahamiehiä ei pihalle laiteta vaikka mikä olis bisnes on bisnestä. On muuten hasuska tyyppi, olin joskus kuskina ja läppä lens koko illan.

Andyhan on vissiin koko ajan ollut huomenna lähdössä. Näin ainakin on vihjaillut pitkin viikkoa. Mikäli näin huomenna tapahtuu, niin melkoisen törkeää kusetusta tuotannolta, koska varmaan aika moni on ostanut 24/7 palvelun Andyn takia.

Frederik on vissiin myös lähdössä joskus ensi viikolla tai ainakin sillä on keikkoja buukattuna n.viikon päähän mihin on lippuja myynnissä.

Andyhan on vissiin koko ajan ollut huomenna lähdössä. Näin ainakin on vihjaillut pitkin viikkoa. Mikäli näin huomenna tapahtuu, niin melkoisen törkeää kusetusta tuotannolta, koska varmaan aika moni on ostanut 24/7 palvelun Andyn takia.

Frederik on vissiin myös lähdössä joskus ensi viikolla tai ainakin sillä on keikkoja buukattuna n.viikon päähän mihin on lippuja myynnissä.

Taitaa kuule molemmat ostettu rahalla taloon ja tuskin ovat lähdössä mihinkään jos polla kestää. Andyn tämän iltainen episodi ei olis ollu luvallista kenellekkään muulle. rokkitähti on rokkitähti, sen tajuaa jo aamulla jokainen. Ei meinaan lopu kaljat kesken eikä röökit. Freddu tuskin lähtee yhtään mihinkään jos ei tule muuten noutaja, rahalla saa ja hevosella pääsee. Oli aika ilme jengillä ku Andy tuli taloon....hiukka repesin siinä kohtaan. Rokkari on rokkari. Mitä BB olis ilman Andyä ja Freddyä? Freddykin tuntu pieneltä ku Andy tuli taloon =))

Jostain luin jo monia kuukausia sitten, että Sofia Ruusila olisi ollut mukana talossa mutta eipä sitten ollutkaan. Onhan siellä onneksi Sara Sieppi mutta kyllä Ruusila olisi ollut mahtava nähdä tuolla. Uuden rankinglistani kärkinimi Suomen parhaimman näköisistä akoista.

ww.jpg

Sofia1.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitä paskaa dj soitti, kun Andyn hermot paloi?

Andy on sen luokan rockjumala että pienet kilahtelut sallittakoot.
Frederik puhuu liian nopeasti mut on aika paljon parempi jätkä kun julkisuuskuva.
Andy ei imo puhu hitaasti koska käy hitaalla vaan koska harkitsee (yleensä ) mitä sanoo
Anu <3 täyttää mun kiinnostuksen vähän hoonosoomi virolaisista & venäläisistä naisista. Mä jostain syystä lämpenen paljon enemmän niille. Vaikka se on Milf on se kyl ihq!
Huolisin ihan koska vaan.. Virolaiset Muijat nyt yleensäkin on <3
Sara: kivan oloinen luonne vaikka onkin pannut granlundia ja änärijätkiä. Toisaalta jos vaikka oisi tilaisuus laittaa jotain naispesäpalloilijaa varmaan en sanoisi ei.. Eli ehkä ei oo niin iso miinus. Jotenkin silti naiset jotka panee koska iiik toi tienaa 10 000 euroa peli ja iik runkosarjassa pelataan 82 peliä.. Jotenkin antaa huoravaikutelman ei mahda minkään. Sinänsä mikke on kokoisekseen ihan hyvä (nähnyt 4 kertaa pelaamassa suomessa ) aina erottaa et siel se menee.
Sillee ihan nätti mut missi my ass.. Paremmannäköisiä tunnen itse:)

Hunksista sai aika pinnallisen kuvan mut sehän on loppujen lopuksi ihan ok.
Tissiblondi: ihan vitun hot ja ihana muija PAITSI pitäny laittaa isot silarit ja ne ei ole hienot enää. Raikas ilmestys. Aika tyhmän oloinen väliin mut ihan ok lopulta. Vaimomateriaalia

Loput on niin evvk et ei kiinnosta. Andy on suosikki!

Trancee soitteli, andyl meni hermo ku noi kuulemma muuttaa biisejä sen takii ettei tartte maksaa teostomaksuja.. jahka se vähän rauhottu, ni kutsuttiin ok-huoneeseen, takas tuli sit hyvin hitaalla käyvä Andy, ettei ois lääkitystä säädetty vähän..

Luulen, et alkoholisteilla nyt vaan välil menee hermo muita ihmisii helpommin, ettei sen kummemmasta ollut kysymys, harvemmin uhataan tappaa, jos musa ei miellytä ;)

Jännästi tuolla leikkaamalla ihmisiä kusetetaan. Andystä oli ennen riehaantumista jäänyt aika fiksu kuva. Oli positiivinen yllätys siihen asti, mutta ei tommosta käytöstä sallita minusta vaikka olisi kuinka rock jumala. En toki tiedä oliko taustalla mitä, mutta tuskin dj Andylle vittuilemaankaan rupesi. Sara vaikuttaa fiksuimmalta, ja ehkä suosikki. Viihdettä hän ei toki tarjoa, ehkä hyvä niin.

mä just kerkesin eilen haukkua Mariannen ihan pystyyn mutta eilises jaksos se keräski jo mun sympatiaa tietyllä aitoudella jne. Mutta on se niin silleen haavottuvaisen oloinen ja toi julkisuustyyli mitä se harrastaa on sellasta että ei toi hyvään johda jollei se saa jotenki fiksumpaa vaihdetta silmään ja ala suojella itseään maailman pahuudelta

Sara vaikuttaa fiksuimmalta, ja ehkä suosikki. Viihdettä hän ei toki tarjoa, ehkä hyvä niin.

Meni muutama päivä ennenkuin edes huomasin että tuo on mukana. Aika tapettiin katoava tapaus, onko se puhunut mitään tähän mennessä? Tulee mieleen se yks vosu joka oli joku vuosi sitten joka ei puhunut koko aikana talossa mitään ja heti tissikuvat lehtiin kun pääsi ulos.

Mariannelta hyvä veto tää BB, pääsee julkkujen ykköslistalle :rolleyes:

Meni muutama päivä ennenkuin edes huomasin että tuo on mukana. Aika tapettiin katoava tapaus, onko se puhunut mitään tähän mennessä? Tulee mieleen se yks vosu joka oli joku vuosi sitten joka ei puhunut koko aikana talossa mitään ja heti tissikuvat lehtiin kun pääsi ulos.

Mariannelta hyvä veto tää BB, pääsee julkkujen ykköslistalle :rolleyes:

Sama homma. Itsekin huomasin vasta perjantain jaksossa että Anu Saagim ylipäätään on tuolla.
Mistähän löytäis pe-jaksosta kuvankaappauksen jossa Marianne oli tissit paljaana.

Suositut

Back
Ylös Bottom