Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo. Hirvee kohtaus niitten välillä. Nyt koostelähetyksessä näytettiin se mitä en livenä nähnyt. Miksiköhän vitussa Marianne meni heti kertomaan Claudialle Susannan äänestysehdotuksista? Siis Susanna, toki selän takana juonitellen mutta pelin henkeen tavallaan kuuluen, kehottaa makuuhuoneessa porukkaa äänestämään Claudiaa ja Johannaa, ja Miss Piggy menee pihalle ja kertoo tämän Claudialle. Ei mitään tilannetajua, tai sitten halusi tahallaan aiheuttaa draamaa näitten naisten välille. Musta pahimman mokan tossa teki nimenomaan Marianne.
Joo. Hirvee kohtaus niitten välillä. Nyt koostelähetyksessä näytettiin se mitä en livenä nähnyt. Miksiköhän vitussa Marianne meni heti kertomaan Claudialle Susannan äänestysehdotuksista? Siis Susanna, toki selän takana juonitellen mutta pelin henkeen tavallaan kuuluen, kehottaa makuuhuoneessa porukkaa äänestämään Claudiaa ja Johannaa, ja Miss Piggy menee pihalle ja kertoo tämän Claudialle. Ei mitään tilannetajua, tai sitten halusi tahallaan aiheuttaa draamaa näitten naisten välille. Musta pahimman mokan tossa teki nimenomaan Marianne.
Tissi näytti taas mikä on miehiään, ei se raukka varmaan edes tajunnut koko tota juonittelu juttua... Hohhoijaa.
andy se vaa jättää leikin kesken :(
jos niit tissei haluu nähä ni netti täynnä parempaaki ku ton porsaan ryntäät
Joo "ylläri" et Andy poistuu talosta.Miks se muka yhtäkkiä haluis luovuttaa ku näyttää viihtyvän tuol tosi hyvin?
24/7 tilaajat varmaan ilosia.Koko talo aikalail turhaa sakkia ja jos niit tissei haluu nähä ni netti täynnä parempaaki ku ton porsaan ryntäät
Mä luulen että sillä ollu alunperin soppari olla vaan sunnuntaihin ku sehän jossain vaihees oli Saralle ainakin puhunu lähtevänsä sunnuntaina.
Mitäs helvettiä siellä talossa oikein tapahtui kun Andy poistettiin "sääntörikkomuksen takia"???????????????????????????????????????????
Eiköhän tuo ole niin, että Andyn kanssa on tehty vähimmäissopimus ajasta ,jonka hän on talossa ja siitä maksettu hänelle. Luulen kans että toi sääntörikkomus on suunniteltu tehtäväksi jotta se pääsee sieltä ulos siinä vaiheessa ,kun ei enää kiinnosta talossa olla. Andylla on kuitenkin jo viikon päästä sovittu taidenäyttely, jota ennen se varmaan haluaa levähtää kotona. Jos se ois vain luovuttanut ja lähtenyt talosta, puuttuisi draama jota BB-talo tarvitsee.
Mulla itselläni meneevähän maku siihen,kun tuntuu että noi jotkut asiat ovat käsikirjoitettu valmiiksi tai vähintään asukkaat itse ovat asiat suunnitelleet.Onkohan Claudian jase Susannan riidatkan ihan aitoja?