Julkkis BigBrother 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kiivi3
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo. Hirvee kohtaus niitten välillä. Nyt koostelähetyksessä näytettiin se mitä en livenä nähnyt. Miksiköhän vitussa Marianne meni heti kertomaan Claudialle Susannan äänestysehdotuksista? Siis Susanna, toki selän takana juonitellen mutta pelin henkeen tavallaan kuuluen, kehottaa makuuhuoneessa porukkaa äänestämään Claudiaa ja Johannaa, ja Miss Piggy menee pihalle ja kertoo tämän Claudialle. Ei mitään tilannetajua, tai sitten halusi tahallaan aiheuttaa draamaa näitten naisten välille. Musta pahimman mokan tossa teki nimenomaan Marianne.

Veikkaan molempia ja ihan vaan kaksinaamaisuutta, jota koittaa peitellä tyhmyydellä. Hieman kyllä jaksaa vielä ihmetyttää tuo, että vaikka juonittelu paljastui ja se on ns. "pelin henki", niin jaksaa aikuiset ihmiset käyttäytyä noin lapsellisesti ja ilkeästi toisiaan kohtaan. Ikäväähän se tottakai on, mutta ei nyt puhe voi edes BigBrother kilpailijan elämää kaataa?

Joo. Hirvee kohtaus niitten välillä. Nyt koostelähetyksessä näytettiin se mitä en livenä nähnyt. Miksiköhän vitussa Marianne meni heti kertomaan Claudialle Susannan äänestysehdotuksista? Siis Susanna, toki selän takana juonitellen mutta pelin henkeen tavallaan kuuluen, kehottaa makuuhuoneessa porukkaa äänestämään Claudiaa ja Johannaa, ja Miss Piggy menee pihalle ja kertoo tämän Claudialle. Ei mitään tilannetajua, tai sitten halusi tahallaan aiheuttaa draamaa näitten naisten välille. Musta pahimman mokan tossa teki nimenomaan Marianne.

Tissi näytti taas mikä on miehiään, ei se raukka varmaan edes tajunnut koko tota juonittelu juttua... Hohhoijaa.

Kaksi keski-ikäistä julkkistyrkkyä akkaa on toistensa kurkussa kiinni kilpaa juonitellen ja saatte senkin jotenkin väännettyä Mariannen morkkaamiseksi, joka ei liity siihen millään tavalla.

Jännä miten koosteiden kautta ei ole ilmeisesti annettu vielä sitä kuvaa täysin Claudiasta mikä on nostanut naisen jo ykkösinhokiksi 24/7 katsojien keskuudessa. Claudiasta on paljastunut kaikkia manipuloiva ihmishirviö viime kauden Teijan tapaan, osaa vain peitellä kaikkien arvostelun ja mustamaalaamisen "äidillisen huolenpidon" varjolla. Puhuu paskaa kaikista selän takana aina sen mukaan mikä porukka sattuu olemaan paikalla ja ketkä ei ole kuuntelemassa.

Claudia on viime kauden Teijan ja Iidan risteytys kaikissa negatiivisissa ominaisuuksissa. Saas nähdä onnistuuko Teijan tapaan manipuloimaan suurimman osan talon asukkaista puolelleen kauden loppuun saakka. Voittoa tuskin tulee koska Claudialta puuttuu viime kauden Teijan huumorintaju. Claudia on ainoastaan todella vastenmielisen oloinen ihminen ilman mitään positiivista viihdearvoa.

No siis koko toi Claudia-Susanna vihanpito lähti siitä, että Susanna pohdiskeli muutaman henkilön läsnäollessa, enimmäkseen poikien plus Marianne, makuuhuoneessa, että pitäisikö nimetä tällä viikolla Johanna ja Claudia. Marianne menee pihalle kertomaan tämän Claudialle. Siitä kaikki draama naisten välillä sai alkunsa.

Tämä on toteamus tilanteen lähtökohdista ja fakta; Mariannea voi näin kyllä moittia arvostelukyvyn puutteesta, miksi meni kertomaan tämän ilmiselvästi luottamuksellisesti sanotun jutun heti sille osapuolelle, jota asia koski.

Susannana en kyllä ylipäätään olisi lähtenyt tässä vaiheessa noin avoimesti spekuloimaan muiden nimeltä mainittujen asukkaiden nimeämisillä, se aiheutti enemmän hänen vastaistaan ilmapiiriä muissa kun lähti "heittämään ensimmäisen kiven".

Näkihän sen heti, että ei tissi edes ymmärtäny mikä meni vikaan, kun hän juoksee ylos kertomaan asiaa. Mut niinku Andy sano, se on nuori friidu ja pikkusen daijju.

Tissi on kyl heittämäs omia mausteitaan aina noihin soppiin ja tahalleen yrittää aiheuttaa eripuraa, ne ketkä on kumitissien lumoissa ni vois silti yrittää kattoo tota objektiivisesti.
Claudia ei paljon säästelly ku kerto Indgrenin kännireissuista "siellä sä makasit pilu paljaana sammuneena" =)

Indgrenil on kyl jotain alkoholiongelmaa, eilen kyseli jotain iltalääkkeitä pk-huoneessa, kun oli iltatehtävä, jonka ne näytti suorana (en tiedä liittyikö alkolionongelmaan vai johonkin muuhun).
Ei oo vissiin se tainnu tuol alkoholiin juuri koskea?

Claudia on kyl hullu akka myös, en osaa sanoo kumpi noista on enemmän sekaisin, ehkä säälipisteitä saa indgren kun Claudia lauloi indgrenin sekoilut julki.. ja täten Claudia vastenmielisin asukas talossa.

Iloisempia asioista, tän illan kooste kandee kattoo.. Jorin iltatehtävä kyl sai repeilemään =) (kaikil siis sama tehtävä, mut mitä muutamat katoin, niin jorin suoritus oli helmi)

Miten musta tuntuu, että tuo Susannakin on nyt "tyrkyllä" joka ohjelmassa sen muodonmuutoksen jälkeen: Splash, Viidakon Tähtöset ja nyt BB... ja näyttääpä tuokin tainneen käydä ottamassa Botoxia.

Nooh eipä tartte enää sitäkään vähää katsoa BB:tä kun Andy lähtee.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo "ylläri" et Andy poistuu talosta.Miks se muka yhtäkkiä haluis luovuttaa ku näyttää viihtyvän tuol tosi hyvin?

24/7 tilaajat varmaan ilosia.Koko talo aikalail turhaa sakkia ja jos niit tissei haluu nähä ni netti täynnä parempaaki ku ton porsaan ryntäät

Joo "ylläri" et Andy poistuu talosta.Miks se muka yhtäkkiä haluis luovuttaa ku näyttää viihtyvän tuol tosi hyvin?

24/7 tilaajat varmaan ilosia.Koko talo aikalail turhaa sakkia ja jos niit tissei haluu nähä ni netti täynnä parempaaki ku ton porsaan ryntäät

Mä luulen että sillä ollu alunperin soppari olla vaan sunnuntaihin ku sehän jossain vaihees oli Saralle ainakin puhunu lähtevänsä sunnuntaina. Sit ollu varmaan joku päiväkorvaus ton sunnuntain ylimenevistä päivistä mitkä jaksaa olla. Onhan se nyt selvä alustalähtien ettei se ollu tullu vetämään kilpailuu läpi. Hieno homma että oli ny kuitenkin näinkin kauan ja sai kyllä omaa julkisuuskuvaansa nostettua todella huimasti! Ja se on hienoo ettei tarvi enää seurata koko BB tä Andyn poistumisen jälkeen.

Mitäs helvettiä siellä talossa oikein tapahtui kun Andy poistettiin "sääntörikkomuksen takia"???????????????????????????????????????????

Mitäs helvettiä siellä talossa oikein tapahtui kun Andy poistettiin "sääntörikkomuksen takia"???????????????????????????????????????????

Eiköhän tuo ole niin, että Andyn kanssa on tehty vähimmäissopimus ajasta ,jonka hän on talossa ja siitä maksettu hänelle. Luulen kans että toi sääntörikkomus on suunniteltu tehtäväksi jotta se pääsee sieltä ulos siinä vaiheessa ,kun ei enää kiinnosta talossa olla. Andylla on kuitenkin jo viikon päästä sovittu taidenäyttely, jota ennen se varmaan haluaa levähtää kotona. Jos se ois vain luovuttanut ja lähtenyt talosta, puuttuisi draama jota BB-talo tarvitsee.

Mulla itselläni meneevähän maku siihen,kun tuntuu että noi jotkut asiat ovat käsikirjoitettu valmiiksi tai vähintään asukkaat itse ovat asiat suunnitelleet.Onkohan Claudian jase Susannan riidatkan ihan aitoja?

No mä en kyllä noista mitään suunniteltuja saati käsikirjoitettuja saa mitenkään. Ehkä mun hattu ei oo tarpeeks vahvaa foliota.

Tossa ekalla videolla Anu toruu Mariannea kantelemisesta ja Aleks muistuttaa siitä Susanna-Claudia -keissin instigaatiosta kans hyvin mun mielestä.. Proves my point kun siitä asiasta postasin aiemmin. On kyllä helvetin urpoa keneltäkään mennä kajoamaan toisen työhön noin.

Eiköhän tuo ole niin, että Andyn kanssa on tehty vähimmäissopimus ajasta ,jonka hän on talossa ja siitä maksettu hänelle. Luulen kans että toi sääntörikkomus on suunniteltu tehtäväksi jotta se pääsee sieltä ulos siinä vaiheessa ,kun ei enää kiinnosta talossa olla. Andylla on kuitenkin jo viikon päästä sovittu taidenäyttely, jota ennen se varmaan haluaa levähtää kotona. Jos se ois vain luovuttanut ja lähtenyt talosta, puuttuisi draama jota BB-talo tarvitsee.

Mulla itselläni meneevähän maku siihen,kun tuntuu että noi jotkut asiat ovat käsikirjoitettu valmiiksi tai vähintään asukkaat itse ovat asiat suunnitelleet.Onkohan Claudian jase Susannan riidatkan ihan aitoja?

No Andyhän oli tänään lähdössä omasta tahdostaan joka tapauksessa. Mun alkuperäinen pointti oli siinä, että miksi Andy poistettiin talosta tuotannon toimesta. No mutta tämähän selviää noilta videoilta. Mä en tuohon käsikirjoittamiseen kyllä usko. Andyn kilahtaminen ainakin tuntui ihan aidolta. Ja kyllähän se varmasti vituttaa, kun työtä mennään sotkemaan. Vähän ehkä meni ylikin, mutta ehkäpä alkoholilla oli myös osuutta asiaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom