Julkkis BigBrother 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kiivi3
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
^ Onko tolla jumalauta kärpänen laskeutunut sen haisevan pakaran päälle tuossa kuvassa? Ei yhtään yllättäisi jos tuo olisi Hymyn hovikuvaaja Miguel Veran tuotoksia. Sillä äijällä on poikkeuksellinen taito saada normaalitkin muijat näyttämään pakkasen raiskaamilta pirihuorilta kuvissaan.

Äänestysohjeet, mitä tässä jaksossa, intro, tapahtumia, Äänestysohjeet,mainokset, Äänestysohjeet, tapahtumia, Äänestysohjeet, mainokset, Äänestysohjeet.... Ääh vittu.

mut hei, ainakaan äänestyksen opastuksesta ei jää homma kiinni :D

se Susanna Indren on kyllä kauhee tapaus. Nyt tajuan Hjalliksen kommentin täysin. Ei noin rasittavaa idioottiämmää usein näe. En oo ennen juurikaan bb tä seurannu mutta Andyn takii tulee nyt katsottuu. Sinänsä ihan roskaa koko formaatti.

Emäntä sanoi Mariannea possun näköiseksi ... Kateellinen nainen on naiselle susi.

Korjattu.

Ei se kyllä oikeasti possulta näytä, ei edes kovin pahaltakaan. Se on vain se perisuomalainen kateellisuus, joka aina silloin tällöin nostaa päätään kotikatsomoissa - luullaan olevansa jotenkin parempia/fiksumpia/enemmän jtn kuin muut. Ja koska tästäkin viestistä joku varmasti kimpaantuu, niin sanotaan vielä loppuun, että: "totuus sattuu".

^Chunky Monkey on viisas mies.

Vuodesta toiseen porukka tulee näihin ketjuihin valittamaan, kuinka paskaa koko ohjelma on. Jännä juttu, kun jaksaa silti katsoa ja nähdä sen vaivan, että tulee tänne kyseisen sarjan keskusteluihin sen kertomaan :D

Ja mielestäni kyllä paskaa on, mutta ihan mielelläni itse tätä paskaa katson.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Taas huomaa millaisia elukoita ihmiset on porukassa, jokainen hyökkää "heikoimman", ei ehkä heikoimman, mutta silmätikun kimppuun henkisesti. Ämmät/kalkkunat/moottoriturvat siitä syystä, että tyttö on nuori ja kaunis. Kamalaa moralisointia joka suunnasta. Tällä hetkellä eniten ärsyttää Claudia, ärsyttävä virnuilija ja katsoo alas muiden tyyliä elää. Frederk on myös alkanut ärsyttää. Hunks on myös täys ämmä.

Kiitos, helpotti.

Andysta on ollut mukava huomata miten se on monta kertaa asettunut puolustamaan Mariannea, kun muut on arvostelleet sitä. Usein muut meneekin silloin vähän vaikeaksi ja alkavat myötäilemään heti Andya, mutta taas kun Andy ei ole paikalla, niin sama paskanpuhuminen Mariannesta jatkuu.

Aika pikkusieluisia ihmisiä moni noista "julkkiksista". Reetukin on paljastumassa melkoiseksi kusipääksi ja suoranaiseksi kiusaajaksi tuolla. Claudia on todella rasittava joka asiaan puuttuja, joka loukkaantuu kaikesta siihen kohdistuvasta kritiikistä todella verisesti, mutta katsoo silti itse olevansa asemassa missä voi saarnata muille heidän elämästään. Ja tämä miesmissi, joka on ottanut eniten asiakseen haukkua Mariannea julkisuustyrkkyydestä ei tunnu ymmärtävän, että omakin "julkkuutensa" rakentuu pelkästään yhden hikisen miesten missikisan varaan :D

Anu-Saagim on kyllä yllättänyt fiksulla ja mukavalla luonteellaan, ihan erilainen tyyppi mitä julkinen imagonsa.

Jep, veikkaan että tästä samasta syystä Nykästä ei otettu taloon vaikka kovasti Matti olisi vissiin itse ollut sinne menossa.

Mattihan on riehunut joskus puukon kanssa kännissä. Ei minusta tuollaista kaveria voi pistää minnekään taloon. Tosin voisi kuvitella minkälaiset bileet olisi jos talossa olisi Matti ja Tuksu ja kumpikin alkaisi kännissä räyhäämään :D

Ja muuten mikäs tämä Mr. Gay Finland on, kun heti oli Anu Saagimin kanssa pussailemassa? Voidaanko siltä ottaa kruunu pois jos paljastuu kaverin olevankin hetero? :D

Itse alan olla vähän eri mieltä. Tähän varmasti vaikuttaa oma tuttavapiiri paljon vaikeahan se toisten pään sisään on mennä, mutta melkeinpä enemmän näkee näitä "Oot kateellinen ku kritisoit/oot eri mieltä". No nevertheless jokasella on oma maku eikä tää "possu" itseänikään pahemmin viehätä, vaikkei tuo nyt susiruma olekaan. Niin ja olen mies.

Musta Claudia nosti pisteitään todella paljon kun puhui Mariannelle järkeä. Oli aivan oikeassa ja esiintyi fiksusti ja aikuismaisesti, jotenkin en olisi hänen sellaiseen järkevään asiallisuuteen pystyvän. Kyllähän Marianne-tyttö antaa itsestään aika halvan kuvan. Kannattaisi miettiä hiukan enemmän mitä päästää suustaan. Onhan sen jutut todella mauttomia ja antaa kyllä levottoman kuvan sielunelämästä. Muiden nauru ja reaktiot lisää vettä myllyyn, mutta kyllähän lähes kaikki selän takana kuitenkin kritisoivat neitiä.

Itse alan olla vähän eri mieltä. Tähän varmasti vaikuttaa oma tuttavapiiri paljon vaikeahan se toisten pään sisään on mennä, mutta melkeinpä enemmän näkee näitä "Oot kateellinen ku kritisoit/oot eri mieltä". No nevertheless jokasella on oma maku eikä tää "possu" itseänikään pahemmin viehätä, vaikkei tuo nyt susiruma olekaan. Niin ja olen mies.

Uskaltaisin väittää, että jokainen nainen, joka Mariannea kutsuu vaikkapa possun näköiseksi tai arvostelee muuten vain rumaan sävyyn sen ulkonäköä, niin tietää kuitenkin sisimmissään, että vähintään 9 suomalaista heteromiestä 10:sta paukuttaisi Mariannea enemmän kuin mielellään.

Kertooko se arvostelu sitten kateudesta vai mistä niin on aika yhdentekevää, huvittavaa se on mielestäni silti. Mariannea ei millään yleisillä standardeilla voi mielestäni pitää rumana lähellekään vaan on enemmän siellä 1-10 skaalan yläpäässä. Silloin sitä on aika turha verrata joihinkin oikeasti rumiin naisiin, Tukiaisiin tms.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom