Julkkis BigBrother 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kiivi3
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
^ Ei oo tulossa.. niil on suojaverho, jotta voivat käydä "asioilla" ja suihkussa rauhassa.. toki, jos jättävät verhon auki, niin kamerat kuvaa kuumana.. tosta ne asukkaat puhukin eilen, että on vapaata riistaa, jos verho on auki.

Joku stringi-pylly nukku perse pitkällä, en tiedä kuka, mut ei näyttäny kovin pahalta se äässi pimeäkuvassa, joten vois olla sieppi, saagim, silikoni-junnu (vaikka tällä mikään kovin hyvä kroppa olekaan) akselilta

Ja sitten joutui Mölliskökin syömään sanansa. "Ikinä en ole katsonut yhtään BB-jaksoa, enkä katso." Vai lasketaanko tätä, kun on "julkkis"-versio kyseessä..

Reetun eka sanat Mr. Gay Finlandille: Oletteko te ihan housut jalassa siellä kisoissa vai miten?

Pakkohan tähän on se 1 h päivässä uhrata.

Joko löytyy kiivi3 kuvia tissijunnusta suihkussa? Se ei varmasti käytä mitään suihkuverhoo tms. Vittu jos käyttää..

En tiiä, ei oo viel tullu vastaan. luulis kyl et sil lentää jossain vaihees paita pois ja ei paljo verhot haittaa.. todnäk se pettymys tulee olemaan hyvin suuri, jos noin käy ja utareet näkee päivänvalon.
Laitoin mä aamul nauhotuksen päälle (kaapelin 247, eli kuvaa mitä ohjaaja päättää), et jos siel jotain äksönii olis, jahka duunista pääsen, ni pitää varmaan vilasta.

Tähän loppuun pakollinen disclaimer, mähän siis vihaan bb:tä enkä sitä kato, eikä ois 247:aa, jollei muija ois sitä halunnu! ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minä toivoin, että Jussi Parviainen olisi pyydetty tuonne. Veikkaan, että Claudiasta saattaa tulla jonkinlainen suosikki, koska se oli tosi suosittu myös siinä Iholla-sarjassa. Sai paljon faneja silloin.

Hahahahaha ei vittu toi Andy :D ei vissiin oo kovinkaan kotonaan nois sosiaalissa tilanteissa :D "mitä vittua sä kyyläät" :'DDDD toivottavasti tulee tekstit noihi päälähetyksiin ku ei meinaa kyl selvää saada.

Andy ja Claudia varmaan kovilla täs skabassa

Tässä naisille vähän silmanruokaa, nimittäin Kai Merilä on ollut joskus Iltapoikana :D

merila3_0409JID_bb.jpg

merila2_0409JID_bb.jpg

silikonijunnu ei paljoo kameroita arastele, eli kuvia on varmasti tulossa (jo netissä=?).. vaihteli vaatteita melko estottomasti.. sais Sara ottaa mallii tosta.. ni ois jotain katottavaakin..
edit: jaa kuulemma oli ulkosuihkus jo yläosattomissa käynyt myös..

Saivat just asukkaat kuulla Andyn pk-huone reissun mis kerto ketkä joutuu häätöäänestykseen..

Andy ei kyl montaa hetkee oo ollu ilman mukia.. ei kyl taida kokoajan olla alkoholia mukis, mut muki kummiski kädes kokoajan.
Hunksi kysy siltä et mones menos tänää, ni Andy tokas ettei laske juomisiaan.
Mä en tiiä onks niil määrättömät määrät tota soppaa vai mitä nois tölkeis on.

Andy on porukan kiinostavin henkilö, näyttää tosin siltä et miettii miks vitussa se sinne lähti :D

Enemmän oikeita julkimoita ois saanu tulla pelle miljoona esimerkiks tai nykäsen matti ohan näitä...

V*ttu mua ärsyttää tuo muovimies. Mr. Finland. Kunnon RHP.

1-2 salitreeniä (1 lihasryhmä per treeni) viikossa voinut vetää koko kesän aikana eli turha siis treenata jalkoja... 1-jakoinen, anyone?

Andy voittoon! "Mitä vittua sä kyylät" LOL.:D Ainoa A-luokan julkkis. "Hieman" kohmeessa, herää vaan kysymys miten se pystyy olla vieroitusoireiden kans tuolla? Reetu myös kova. Kai vaikuttaa luonteeltaan ihan hyvältä kaverilta, mutta ku kyseessä on julkkis bb nii luulis et laitettais tonne oikeita julkkiksia joita ihmiset tykkää seurata. Ketä oikeesti kiinnostaa joku seiskan toimittaja julkkiksena? Taikurista tuli vähän veemäinen kuva ja tääkin joku ö luokan julkkis? Tissiblondi, voi elämä. Tarvii varmaan sanoa mitään, mut onhan niitä tajuttoman kokoisia tissejä mukava kattoa. Sara Sieppi ihan mukavan oloinen ja tosi kaunis. Mr Finland ja gay finland menee samaan syssyyn tissiblondin kaa siitä et on joitain julkkistyrkkyjä. Andy on julkkis, mitä helvatun julkkiksia nää on? Ei sais ees puhua samassa lauseessa Ja Mr Gay tullu vielä tonne saarnaa jotain homojen oikeuksista. Ei helevetti... "Mä rakastan tätä makkaraa!" nainen vähän muuttunu salkkari ajoista, ei ollu ees tunnistaa. Anu Saagim jotenkin mulkun oloinen. Miss XL, kuka tääkin on? Selvän näkijä ilmeisesti tuttu iholla sarjasta, jota en tosin ite oo kattona, ei mielipidettä mulla suuntaan tai toiseen. Olikos siinä kaikki asukkaat. Juontajat ihania.

Ei kai kukaan oikeasti julkisuuden henkilö mene tollaiseen paskaformaattiin ilman kunnon korvausta? Sinne haalitaan noita c-luokan jukimoita, koska ne kuvittelee saavansa tuota kautta lisää tilaa lehtien sivuilla. Oikeasti BB:n jälkeen ketään ei kiinnosta äidin rahoittamat silikonitissit.

Suositut

Back
Ylös Bottom