Vetikö Andy useestikkin tupakkia sisällä? :D näin ohimennen kun joku kokki tms. piti jotain esittelyä ja Andy takarivissä poltti ihan pokkana.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ollaan kateltu tätä ukon kanssa yhdessä aika monta jaksoa, ja ilmeet on olleet molemmilla välillä samaan aikaan täysin priceless... :wtf: Andystä diggailtiin, ja taikuri Kopponen tuntuu hauskalta heittäytyjältä, mutta muuten sitten ei paljon viihdykettä ole irronnutkaan.
Mun BB-anaalisyylä:
Teppo: Jos se ei olisi kertonut että sillä on muija, olisin luullut homoksi. Tai no vähintään bi-seksuaaliksi. Tekorusketus ja ylisliipattu tukka, kauheet naismaiset kulmakarvat ja näemmä myös paljon pinkkejä vaatteita. So fucking gay. Vaikea kuvitella että naiset tykkäisi noin naismaisesta miehestä Hunkseissakaan. Ite en ainakaan mitään pretty boy tyyppejä fanita. Yäh. Välillä sillä ollut ihan hauskaa ja hyvää juttua kuitenkin ja suht rento meininki noin muuten, mutta en sitten tiedä...
Rusketus ihmetyttää.. Miten se on vieläkin noin ruskea? Tuskin tuola solariumia on? Ja ei itseruskettavalla tule noin tasasta rusketusta. (ei, en ole kokeillut itse kumpaakaan :D )
No niin, lähtihän se Reetukin sitten tänään talosta, sopivasti 3 päivää ennen seuraavaa keikkaa mikä ollut jatkuvasti sovittuna kalenterissa ja mihin on ollut lippuja myynnissä. Vieläkö jotkut haluaa väittää, että Andy ja Reetu olivat normaaleina asukkaina talossa? ;)
Ihan hyvä vaan, että tajusi lähteä, kun joka päivä Reetusta tuli entistä vastenmielisempi ihminen ainakin mun silmissä. Kyseinen kuminaamahan oli täys spede :face: