Ollaan kateltu tätä ukon kanssa yhdessä aika monta jaksoa, ja ilmeet on olleet molemmilla välillä samaan aikaan täysin priceless... :wtf:
Andystä diggailtiin, ja taikuri Kopponen tuntuu hauskalta heittäytyjältä, mutta muuten sitten ei paljon viihdykettä ole irronnutkaan.
Mun BB-anaalisyylä:
Kai Merilä: Tykkäsin. Oli ihan jees jätkä. Harmi kun äänestettiin heti pois.
Andy: Oli paras. Ensin kelasin että se on kukkoileva ja pissipäinen rokkistara, mutta olin väärässä. Ei se myöskään ollut niin sekaisin kuin kuvittelin. Sain siitä aika hyväsydämisen ja rennon ihmisen kuvan. Andyn pisteet nousi mun silmissä potenssiin tuhat, ja sen läpille tuli naureskeltua aika paljon. Harmi että lähti.
Marianne: Aivan kamala ja tyylitajuton seksimessutribaalitatska & white trahs trailerpark hoe. Ärsytti jo siinä esittelyvideossa kun totesi että on varmaan talon kaunein nainen. LOL. Kyllä hymy hyytyi kun oikea ja luonnollinen freesi kaunotar, eli tämä Missi Sara asteli taloon. Siinä vieressä tämmöinen ylivalkaistu hampputukka joka käyttää maksamakkaran väristä liian vaaleaa huulipunaa ja kulkee jossain teinireleissä näytti aika suttuiselle ja homssuiselle vieressä. Mun mielestä se ei ole mikään julkkis siksi että äiti osti silarit ja on antanut pillua parille Hunksille. Täysin turhake. Myös kanamainen ja ei mitään tilannetajua, jauhaa paskaa selän takana ja juoksee kantelemaan muiden puheita heti. Ääliö muija. Hyvä että lähti.
Taikuri Kopponen: Ensin kelasin siitä että jahas, onkohan huumeongelmainen/alkoholiongelmainen ja ärsyttävä jätkä, mutta oon siinäkin ollut vissiin väärässä. Se on ollut yllättävän hauska ja heittäytyvä, ja jopa jotain järjen ääntä sanonut kun muut ovat läyhänneet jotain paskaa. Ekan illan naurukohtaukset huvitti mua suuresti, tunnistin itseni sen hysteerisestä hekottelusta.
XL-Missi: Ei ole enää edes XL vaan joku M-L. Eikös sen pitänyt olla sinut lihavuuden kanssa mutta nyt kuitenkin laihduttanut reippaasti ja laihduttaa vielä lisää? Hmph. Aika mitäänsanomattomat fiilikset siitä. En kuitenkaan hirveemmin tykkää.
Claudia: Aivan karsea alemman sosiaaliluokan lähiöläiseltä yh-mammalta näyttävä akka. Juoruaa ite kuin hullu ja puukottelee selkään. Jankuttaa samoja asioita ja vaikuttaa todella vittumaiselta. Tollasista tyypeistä en tykkää IRL ollenkaan.
Susanna: Vähän ylidramaattinen päiväkirjahuoneessa ja joo, taitaa olla aika viinaan päin menevä ja jotain töpeksinytkin kännipäissään. Yleisesti kuitenkin yrittää olla kaiketi suht mukava mutta jotenkin sotkeutuu vähän huonoihin tilanteisiin ja on sitten ikävässä valossa. Liikaa nuoruuden perään haikailee, täytettä huulissa on liikaa. Näyttää jo muoviselta.
Anu Saagim: Oli mukavampi/rennompi kuin mitä julkisuuskuva on antanut ymmärtää. Pidin enemmän itserakkaana kusipäänä mutta ei olekaan ihan niin pahasti. En ole varma ärsyttääkö se mua vai ei. Kai se on ihan ok.
Mr Gay Finland: Ei paljoa sanottavaa, kaiketi aika väritön tyyppi. Ihan mukava se kai on. Ainakin uskaltaa heittäytyä tehtäviin.
Frederik: Jos Andyn puheesta oli vaikea saada selvää niin ei toi Reetu sen selkeempi aina ole. Ihme sössöttäjä. Yllättävän tosikko ja tylsä, väsynyt vanha ukko. Ärsyttää sen sovinismi välillä.
Teppo: Jos se ei olisi kertonut että sillä on muija, olisin luullut homoksi. Tai no vähintään bi-seksuaaliksi. Tekorusketus ja ylisliipattu tukka, kauheet naismaiset kulmakarvat ja näemmä myös paljon pinkkejä vaatteita. So fucking gay. Vaikea kuvitella että naiset tykkäisi noin naismaisesta miehestä Hunkseissakaan. Ite en ainakaan mitään pretty boy tyyppejä fanita. Yäh. Välillä sillä ollut ihan hauskaa ja hyvää juttua kuitenkin ja suht rento meininki noin muuten, mutta en sitten tiedä...
Miss Suomi Sara: Kaunis kuin mikä, luonnollinen ja aidon oloinen tyttö. Fiksun oloinen, todella rauhallinen ja jopa ujo/hiljainen. Sinänsä hieman huono juttu koska on hieman seinäkukkasena ja sitä myötä väritön. Yllätyin kuinka paljon se kauhisteli muiden puheita ja totesi ettei hänen kaveripiirissään ole semmoista. Mun kaikissa kaveripiireissä "on semmoista", ja kaveripiirejä on mullakin monenlaisia asiallisista työporukoista lähtien ja siltikin... Noh, ehkä se vain sievistelee IRL. Dunno.