Julkkis BigBrother 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kiivi3
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
On toi bb kyllä tolla kokoonpanolla sairasta sakkaa. Lopetin katsomisen siihen ku Andy lähti. Hienoo kuulla että TeppoNeiti on poistunut, mutta on se Eerikäinenki aika näätä. Lisää vaan homoseksuaaleja tonne. Ehkä ensvuonna on homobigbrother, pelkkii homoja talo täyteen. EI hyvää päivää tätä sairasta maailmaa, ja tota bb tä katsoo mones kodis ihan lapsetkin, hyvää sielunruokaa :(

Loppu tänkin ohjelman kattelu aikoja sitten andyn poistuessa. Tänää lukasin iltalehdestä että niko saarinen menny bb-taloon. Jos en väärin muista niin eikös se joskus sanonut että ei halua enää mennä bb-taloon asukkaaks tai sit se oli se Nino joka noin sano. :D

Kyllä minä ainakin olen saanut Eskosta tuollaisen kuvan näiden bb-jaksojen sekä Eskon muiden tv-esiintymisten perusteella.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hottis has left the building :( oli se kyl upea.. Sääli!

Kertoo aika hyvin kiinnostuksesta, että esim. iltapulujen sivuilla ei näy yleensä jälkeäkään koko BB-kamasta ja tämäkin threadi päivittyy ehkä kolmesti viikossa.

Mutta mitä ne voi odottaa? En mä ainakaan ole ikinä edes kuullut puolistakaan noista, ja ainoat oikeat julkkikset olivat paikalla ilmeisesti vain maksusta ja lähtivät parin viikon jälkeen. Siihen vielä päälle se, ettei päästä katselemaan silareita suihkussa niin kai sitä nyt parempaakin tekemistä on.

Kyllä on naperot tosikkoa porukkaa. Homo ja missi pelko perseessä kun toinen höpöttää vitsillä jotain tuomiopäivän ennustuksia ja nauraakin samalla...

Back
Ylös Bottom