Julkkikset ja wannabe julkkiset esittelee kroppaansa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^ ainaki sillä on enemmän massia ku peruspakkisnaisella.

Eskolla alkaa olla roikkuvammat tissit kuin peruspakkisnaisella.

riittav_esko_243012TN_503_vi.jpg

http://www.iltalehti.fi/viihde/2012032415368030_vi.shtml

Akulta hyvä kysymys:
"- Miksi sä oot ilman paitaa, Aku hämmentyy nähdessä Eskon alastoman ylävartalon."

Kyllä se esko kuntoon pääsee halutessaan, onhan se nyt nähty.

Pitää sanoa sille että fiksaa itsensä kondikseen ettei pakkiksella sanota rumasti :D

Kyllä se esko kuntoon pääsee halutessaan, onhan se nyt nähty.

Pitää sanoa sille että fiksaa itsensä kondikseen ettei pakkiksella sanota rumasti :D

En epäile, etteikö pääsisi kuntoon. Ja nyt vähän harmittaa, että tuli sanottua rumasti. Vaikka on tässä ketjussa (ja muutamassa muussakin) taidettu sanoa aika monesta ihmisestä vähän rumasti.

Ja onhan se nytkin kovemmassa tikissä kuin peruspakkislainen. ;)
Ja kyseessä oli varmasti ihan vain kuvatekninen optinen harha, joka sai tissit näyttämään riippiksiltä. :)

Mä kyllä kiitän luojaani etten aikoinaan sortunut hankkimaan tatuointia.Voi jeesus sentään että noi on tyhmän näkösiä.

Mä kyllä kiitän luojaani etten aikoinaan sortunut hankkimaan tatuointia.Voi jeesus sentään että noi on tyhmän näkösiä.

Joo. Noi tuollaiset sliipatut tribaalit ym. on kyllä noloja. Ennemmin sellaisia tuhruisia perinteisiä kuvia, jos jotain olisi pakko ottaa.

Odota vaan, kun tämä "tatuointi" sukupolvi alkaa olemaan 60v.
Siinä saa sitten sen ajan nuoriso koko rahalla viihdettä, kun siellä rannalla joka toisella mummulla/vaarilla on jotain venyneitä haalistuneita kuvia:D

Odota vaan, kun tämä "tatuointi" sukupolvi alkaa olemaan 60v.
Siinä saa sitten sen ajan nuoriso koko rahalla viihdettä, kun siellä rannalla joka toisella mummulla/vaarilla on jotain venyneitä haalistuneita kuvia:D

Mä en ainakaan ajatellut enää 60-vuotiaana muutenkaan olla missään edustuskunnossa. Jos nyt edes elän noin vanhaksi, niin olen silloin jo muutenkin ruma ja kurttuinen, niin se on sitten siinä konkurssissa aivan se ja sama jos löytyy vielä jotain kulahtaineita tatuointeja kropasta. Ja siis itseltänihän ei löydy yhtään tatuointia, mutta ihan hyvin voisin kuvitella sellaisen ottavani.

Ennen minua naurattaa nämä nykynuorison edustajat, jotka ottavat sen tatuoinnin vain koska se on coolia ja sitten lyödään joku tribaali käsivarteen.

se on kyllä totta että tatskat on vähä liianki muotivillitys nykyään, jokatoisella jampalla on sellaiset.
eniten mua kuitenki huvittaa nämä jotka ajattelee että tatuoituna olen kova äijä, esim kaikki pikkuruikut jotka jossain harhaisessa maailmassaan kuvittelee olevansa jotenki kovanaamoja niin niiltä löytyy 50 tatskaa paidan alta, eikä mitää muuta.

pari kertaa nähny ku joku ennen tappelua ottaa paitansa pois ja kyylää tatskojaan, ammentaa niistä ilmeisesti voimaa, ja jokusen kerran nähny ku kaveri uhonnu joillekki ja näyttäny sitte kuinka varteenotettavan kova karju on kyseessä nostamalla hihojaan ja näyttämällä tatuointejaan.

tos aikapitkälle yksi syy miksi en ole koskaa hommannu tatskoi, enkä pidä päätä kaljuna. nykyajan muotiboomi ku on: kalju + tatskat.

Haluun samanlaiseksi muttei kasva patti!! argh

Melkein tuli homoeroottisia ajatuksia, mutta sehän olisi kuin itsensä kanssa sekstailisi??

Dwayne on kyllä kunnossa. Ottanu pikkasen pattia esim. Fast Fiven jälkeen. :)

Toi leffa kuulostaa aika must-see-kamalta.

Todellakin must see kamaa toi leffa!

Voin vaan kuvitella kuinka isolta Johnson näyttää livenä, kun pituuttakin löytyy toi vaivaiset 193cm... :D

Harmi kun ite on syntynyt tällaiseksi persjalaksi, tarpeeksi kun leveää näyttää vaan koomiselta.

Todellakin must see kamaa toi leffa!

Voin vaan kuvitella kuinka isolta Johnson näyttää livenä, kun pituuttakin löytyy toi vaivaiset 193cm... :D

Harmi kun ite on syntynyt tällaiseksi persjalaksi, tarpeeksi kun leveää näyttää vaan koomiselta.

Mä oon vielä lyhyempi persjalka.. Ja oon aina koominen vaikka ei edes leviäis.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom