- Ikä
- 38
No en minä ainakaan ole kovinkaan ihmeellisemmässä kunnossa kuin Nikolai.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Säälittävämpää kuin ilttiksen otsikot "lihaksikkaista" ihmisistä on se että täällä joka jeesuksen artikkeli jaksetaan päivitellä ja moittia kynikseksi jne.
Uskokaa nyt huviksenne että tuo Nikolai on keskiverto ilttiksen lukijan mielestä lihaksikas (ja pitäisköhän lisätä legendaarinen "sekä paremmassa kunnossa kuin keskiverto pakkislainen" :D ).
Pituutta on uutisen mukaan 185cm ja kuvan perusteella täsmää aika hyvin tuohon 85kg painoon. Painoindeksiksi tulee aikalailla 25 mikä nyt vastaa tuota kondista aikalailla. Uskallan väittää että urheilumielessä Nikolai sopivalla lihasmäärällä ja riittävän matalilla rasvoilla - kuten kuvassa - on todella paremmassa kunnossa kuin suurin osa pakkislaisista.Lainaan itse itseäni:
e: tosin jos painoa on tosiaan 85 kg niin sitten varmaan pituutta on 195 cm mutta who cares.
e2: sitä paitsi jo se että Nikolai on leikannut tuon vitun tyhmän näköisen tukan pois olisi uutisen aihe
Musta alkaa pikkuhiljaa tuntua että mäkin oon peruspakkislaista paremmassa kunnossa. Itseasiassa tän ketjun viesteistä päätellen perus murobbs:lläinen taitaa olla paremmassa kunnossa kun peruspakkislainen. Eihän ne nörtit ees syö mitään kun ne koodailee ja se litteä maha ilmeisesti riittää siihen hyvään kuntoon teiän viestien perusteella.
Vittuillaas naisillekin välillä. Parin kuukauden dieetti ja pokaali kainalossa kotiin. Hommaa tietty helpottaa että silarit ja tatskat on jo ja räikeä meikki sekä rusketus kuuluu normivarustukseen.
http://www.dailymail.co.uk/tvshowbi...-How-transformed-trim-physique-bulked-up.html
Hyvin alkaa olla loppua kohti implantit säikeillä.
Wiskarista tulee hieman Uuno Turhapuro mieleen.
Osaahan se kikkailla pallolla. Tosin naiselle siitä ei ole mitään iloa.Muuta sil ei sit ookkaan
Bechamilla on isompi muna kuin keskiverto pakkislaisella ;)
Bechamilla on isompi muna kuin keskiverto pakkislaisella ;)