Julkkikset ja wannabe julkkiset esittelee kroppaansa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lainaan itse itseäni:

Säälittävämpää kuin ilttiksen otsikot "lihaksikkaista" ihmisistä on se että täällä joka jeesuksen artikkeli jaksetaan päivitellä ja moittia kynikseksi jne.

Uskokaa nyt huviksenne että tuo Nikolai on keskiverto ilttiksen lukijan mielestä lihaksikas (ja pitäisköhän lisätä legendaarinen "sekä paremmassa kunnossa kuin keskiverto pakkislainen" :D ).

e: tosin jos painoa on tosiaan 85 kg niin sitten varmaan pituutta on 195 cm mutta who cares.

e2: sitä paitsi jo se että Nikolai on leikannut tuon vitun tyhmän näköisen tukan pois olisi uutisen aihe :)

Antti Tuisku esitteli lihaksikasta vartaloaan

anttituisku1_1301JID_vi.jpg

http://www.iltalehti.fi/viihde/2012011315073321_vi.shtml

"No onhan tuo nyt keskivertolaista pakkislaista paremmassa kunnossa"

Lainaan itse itseäni:

e: tosin jos painoa on tosiaan 85 kg niin sitten varmaan pituutta on 195 cm mutta who cares.

e2: sitä paitsi jo se että Nikolai on leikannut tuon vitun tyhmän näköisen tukan pois olisi uutisen aihe :)
Pituutta on uutisen mukaan 185cm ja kuvan perusteella täsmää aika hyvin tuohon 85kg painoon. Painoindeksiksi tulee aikalailla 25 mikä nyt vastaa tuota kondista aikalailla. Uskallan väittää että urheilumielessä Nikolai sopivalla lihasmäärällä ja riittävän matalilla rasvoilla - kuten kuvassa - on todella paremmassa kunnossa kuin suurin osa pakkislaisista.

Musta alkaa pikkuhiljaa tuntua että mäkin oon peruspakkislaista paremmassa kunnossa. Itseasiassa tän ketjun viesteistä päätellen perus murobbs:lläinen taitaa olla paremmassa kunnossa kun peruspakkislainen. Eihän ne nörtit ees syö mitään kun ne koodailee ja se litteä maha ilmeisesti riittää siihen hyvään kuntoon teiän viestien perusteella.

Musta alkaa pikkuhiljaa tuntua että mäkin oon peruspakkislaista paremmassa kunnossa. Itseasiassa tän ketjun viesteistä päätellen perus murobbs:lläinen taitaa olla paremmassa kunnossa kun peruspakkislainen. Eihän ne nörtit ees syö mitään kun ne koodailee ja se litteä maha ilmeisesti riittää siihen hyvään kuntoon teiän viestien perusteella.
be32_gamer_grub_energy_snacks.jpg

Enempi rahaa Dinholla ku keskivertopakkislaisilla yhteensä!

"Koomikko James Corden on jo ehtinyt vihjailla huumorimielellä, että Beckham olisi kenties käyttänyt täytettä housuissaan.

- En ole ikinä topannut pöksyjäni mitenkään, saati tunkenut niihin sukkia, kommentoi Beckham jokin aika sitten Showbizspy-sivuston mukaan.

- Sanotaanko niin, että en tarvitse mitään ylimääräisiä täytteitä sillä osastolla. Olen aika OK, Beckham arveli."
Mitä vittua oikeesti?Ton kuvan perusteella en lähtisi sanomaan tuollaista edes vitsillä.(No homo)

Ala-asteella jo opettaja pönkitti meidän pienimunaisten itsetuntoa sanomalla, että levossa pienet kasvavat enemmän erektioon, kuin levossa suuret.
Unohti tietty sanoa sen "suhteessa" sanan, mutta niinhän se penkkikin pitää suhteuttaa omaan painoon.

edit.

Bechamilla on isompi muna kuin keskiverto pakkislaisella ;)

Jep. Ja tuskin kovinkaan monen pakkislaisen lapsien äidille on sadat tuhannet teinipojat runkkailleet.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom