Julkkikset ja wannabe julkkiset esittelee kroppaansa

:jahas: Ilmeisesti verenpaineeni nousi sen takia, etten nähnyt lehtijutun otsikossa mitään ihmeellistä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:jahas: Ilmeisesti verenpaineeni nousi sen takia, etten nähnyt lehtijutun otsikossa mitään ihmeellistä?

Vähästäpä sulla verenpaine nousee, kun kuitenkin täällä vain pidettiin pakkislaiseen tapaan hieman huvittavana tuota otsikkoa. Itseäni nyt ei ainakaan kiinnosta kenenkään lihaksettomuudet tai muut vastakkaiset mielipiteet, varsinkaan tällaisista asioista, niin paljon, että viitsisin siitä stressiä ottaa vaikka välillä saattas jossain määrin huvittaa tai v*tuttaa toisten mielipiteet.

Se oli kysymyslause. On mielenkiintoista huomata, miten joku tietää minua paremmin onko verenpaineeni noussut jostain asiasta. Se ei ole minun stressin aiheeni, jos punttajan aivoilla ei ymmärrä, ettei tuossa jutussa ole mitään ihmeellistä taviksesta. Tavis olisi varmaan ihmetellyt jos otsikko olisi: "david esitteli lihaksittoman vartalonsa". Voihan toki jokaisesta lööpistä perustaa threadin...

Se oli kysymyslause. On mielenkiintoista huomata, miten joku tietää minua paremmin onko verenpaineeni noussut jostain asiasta. Se ei ole minun stressin aiheeni, jos punttajan aivoilla ei ymmärrä.

Jaha että oikein punttaajan aivoilla? Miten ne eroaa ei punttaavan aivoista? :)

edit: sivis :D

Jaha että oikein punttaajan aivoilla? Miten ne eroaa ei punttaavan aivoista? :D

:hyvä: Etkö tiedä, että kun kosket levytankoon niin ÄO:si putoaa heti reippaasti tiettyjen henkilöiden mielestä.

Tuo ÄO:n tippuminen alkaa joidenkin osalta olla jo todistettu, jos ei vieläkään ymmärrä mitä ajan takaa, ja mitä eroa on punttaavan ja ei-punttaavan aivoilla. :D

Tuo ÄO:n tippuminen alkaa joidenkin osalta olla jo todistettu, jos ei vieläkään ymmärrä mitä ajan takaa, ja mitä eroa on punttaavan ja ei-punttaavan aivoilla. :D

Kyllä mä luulen, että se on ihan alunperin jo ymmäretty oikein. Ihmisillä vaa on kumma tapa keskustelupalstoilla takertua seikkoihin, joista ei ollut edes kyse. :) Niistähän niitä keskusteluja syntyy.

:thumbs:

No ihan hyvä kroppa sil on. Mut ei mikään lihaksikas eikä edes kovin jäntevä . Mut moni ihminen näkee tollasen suht rasvattoman urheilijan lihaksikkaana meit on monee junaa;)

Siis ihan säälittävä bodihan tuo on. Pointtihan nimenomaan oli just siinä, että suurinosa pakkislaisista hämmästy kun tuollaista suvituulennussimaa vinkuheinää kutsutaan lihaksikkaaksi, vaikka kyseessä iltalehti olikin. Eikö maailmalla ole muuta uutisoitavaa, kuin jauhaa jostai :david: :n olemattomasta rimpulavartalosta ? Siinä kun ei todellakaan ole mitään uutisoitavaa, ehkä vuoden nälkälapsi-ainesta korkeintaan. Vaikka David onkin julkkis, niin mitä ihmeellistä siinä on, että hän käy uimassa ilman paitaa ? On hän varmaan paitansa futiskentälläkin joskus pois ottanut.

David voi olla ihan karismaattinen kaveri, komeakin, ehkä myös symppis, mutta en itse kyllä käsitä miten tuo juttu täytti uutisen kriteerit :D

Kylhän aika moni (nainen?) pitää tuollaista futarin kroppaa luonnollisen sopusuhtaisena. Ei tossa mitään lihaksia ollu kyl.. Periaatteessa voisin melkein olla kateellinen tolle, jos sillä olis edes vähän enemmän lihaksia.

Kylhän aika moni (nainen?) pitää tuollaista futarin kroppaa luonnollisen sopusuhtaisena. Ei tossa mitään lihaksia ollu kyl.. Periaatteessa voisin melkein olla kateellinen tolle, jos sillä olis edes vähän enemmän lihaksia.

Mä kyllä oon kateellinen sen masseista ja muijista yms mutta en kyllä kropasta!Tuo jätkä on insu kynis!

Lähinnä tää kritiikki kohdistuu siihen lehteen joka hehkutti sen kukkakepin kroppaa vaikka se jätkä on insu kynis.
Se oli todella typerä juttu,se jätkä on insu kynis.
Mä kyllä oon kateellinen sen masseista ja muijista yms mutta en kyllä kropasta!Tuo jätkä on insu kynis!
Jokohan kaikille tuli selväksi että kyseessä on todellakin insu kynis?

Mikä on insu?

Suositut

Back
Ylös Bottom