Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:jahas: Ilmeisesti verenpaineeni nousi sen takia, etten nähnyt lehtijutun otsikossa mitään ihmeellistä?
:jahas: Ilmeisesti verenpaineeni nousi sen takia, etten nähnyt lehtijutun otsikossa mitään ihmeellistä?
Se oli kysymyslause. On mielenkiintoista huomata, miten joku tietää minua paremmin onko verenpaineeni noussut jostain asiasta. Se ei ole minun stressin aiheeni, jos punttajan aivoilla ei ymmärrä.
Jaha että oikein punttaajan aivoilla? Miten ne eroaa ei punttaavan aivoista? :D
ei siihen levytankoakaan tarvita, tyhmät valitettavasti pysyvät tyhminä myös puntatessaan. :D:hyvä: Etkö tiedä, että kun kosket levytankoon niin ÄO:si putoaa heti reippaasti tiettyjen henkilöiden mielestä.
Tuo ÄO:n tippuminen alkaa joidenkin osalta olla jo todistettu, jos ei vieläkään ymmärrä mitä ajan takaa, ja mitä eroa on punttaavan ja ei-punttaavan aivoilla. :D
Njaa, kyllä minä ihan reilusti läskiäkin punttailijaa pidän lihaksikkaana jos sillä niitä lihaksia selkeesti (ja paljon) on
Kylhän aika moni (nainen?) pitää tuollaista futarin kroppaa luonnollisen sopusuhtaisena. Ei tossa mitään lihaksia ollu kyl.. Periaatteessa voisin melkein olla kateellinen tolle, jos sillä olis edes vähän enemmän lihaksia.
Lähinnä tää kritiikki kohdistuu siihen lehteen joka hehkutti sen kukkakepin kroppaa vaikka se jätkä on insu kynis.
Se oli todella typerä juttu,se jätkä on insu kynis.
Jokohan kaikille tuli selväksi että kyseessä on todellakin insu kynis?Mä kyllä oon kateellinen sen masseista ja muijista yms mutta en kyllä kropasta!Tuo jätkä on insu kynis!