Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noilla tisseillä tuskin paljon enää jorataan.Olikos Eskokin joku hunksi joskus? Aika ruipeloksi on mennyt kondis, syö nyt hyvä mies!
Sun pitää muistaa, että me ollaan pakkiksella jossa oletusarvo on että kaikki treenaa sen takia, että tarkoituksena on olla vähintään Hulkin tai Colemanin kokoinen. Sitten vasta ollaan ns. "isoja". Tiukka taas on jos rasvaprosentti menee pakkaselle ja tiukkuusaste on jossain Bruce Leen luokkaa. Eli suhteutukset todellisuuteen on hukassa.
Mun mielestä Pukilla on ihan hyvä, normaali urheilijan vartalo jossa ei tuon kuvan perusteella näytä olevan kovin paljoa ylimääräistä = tiukka. Mut ehkä mä oon näiden mielipiteiden kanssa ihan väärällä mestalla kun mun tavoite ei koskaan oo olla 120 kiloa lihasta.
Samaa mieltä. Nämä saivartelijat tässä ketjussa on yleensä niitä pakkiksen läskejä joilta ei löydy kropasta mitään toiminnallisuutta. Rauta nousee, mutta jos pitäs lähtä pelaamaan jotain niin möhömahat on aivan jäässä punttihanskoineen. Urheilijat ja pakkislaiset ei kuulu samaan lauseeseen, poikkeuksia lukuunottamatta. Mutta kukaan urheilusta ymmärtävä ei täällä jauha paskaa siitä missä lihasmassoissa futarit tai hunksit on.
Ennustan kiivasta keskustelua edelliseen viestiin liittyen.
Oletus, että perus pakkislainen olisi se 120kg möhömaha jonka kroppa ei toiminnallisesti enää sovellu kuin penkkipunnertamiseen menee kyllä varmasti aika hiton pahasti pieleen. Täällä on varmasti moninkertaisesti enemmän esim. yli 3000m cooperissa juoksevia muutakin urheilua puntinnoston ohella harrastavia tai ainakin harrastaneita, kuin niitä 200kg penkkaavia möhömahoja.
Tartuin siis lähinnä tuohon lausahdukseen, ettei pakkislaisesta ja urheilijasta voisi puhua samassa lauseessa.
Rokkari lopetti bodaamisen. :wtf: http://www.stara.fi/2011/11/24/adam-levine-lopetti-bodaamisen/
Kyllähän tuo Will Smith joissain kuvissa tosiaan iha ok kondiksessa on, en minäkään ymmärrä miksi kaivetaan aina jotain nälkävuosi kuvia.