Julkkikset ja wannabe julkkiset esittelee kroppaansa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huh, Teemu Pukki riisui paidan - katso kuumat kuvat

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/m...eemu-pukki-riisui-paidan---katso-kuumat-kuvat

"Enkelinkiharat ja tiukka urheilijanvartalo."

"Kuvissa 21-vuotias enkelikutrinen Pukki pukee ylleen pelipaitaansa ja alta paljastuu nuoren urheilijamiehen tiukka vartalo."

1191637-max555x555.jpg

1191638-max555x555.jpg

eikai tuo nyt tiukka ainakaa oo?
tollanen peruslaihaläski.

Oletko sä käynyt koskaan Suomessa? Kyllä toi mun silmiin on täkäläisellä mittapuulla tiukka urheiluvartalo. Tän tredin avaaminen on AINA laatukeikka.. Aina joku marisee kuinka joku on kynis ja plää plää. Pilluahan tuo jätkä varmasti saa, vaikka joidenki pakkispipojen mielestä on hinaaja ja kynis jne.

Nyttei puhutakkaan suomalaisista 40v rantaläskeistä, vaan urheilijan tiukasta kehosta ja tuo ei tiukkaa kyllä ole nähnytkään. Vaan omaa jo ihan silmillä nähden rasvaa. Ja kyllä, on kaikenlisäksi myös kynis!

Oletko sä käynyt koskaan Suomessa? Kyllä toi mun silmiin on täkäläisellä mittapuulla tiukka urheiluvartalo. Tän tredin avaaminen on AINA laatukeikka.. Aina joku marisee kuinka joku on kynis ja plää plää. Pilluahan tuo jätkä varmasti saa, vaikka joidenki pakkispipojen mielestä on hinaaja ja kynis jne.

no ei toi saa mennä missää vaiheessa edes täkäläisellä mittapuulla asteelle tiukka urheiluvartalo!
toivottavasti ei.

Asun Suomessa ja onhan täällä suurin osa läskejä. Aina jostain paistaa vatsamakkarat ja salillaki näkee vain noita lihavempia ihmisiä. Jotenki tollanen valkonen iho ja löysä kroppa näyttää niin pahalta. Paitsi onhan tuo sama tummemmissaki.
hyhhyh.

Judohemmon kroppa on tiukka ja atleettinen. Jokaisen naisen päiväuni.

Okeiokei, toiset tykkää läskistä ja vatsamakkaroista.

Olin tulossa linkittämään ihan samaa :D Jokaisella naisella, jonka rasvaprossa alle 25, niin näkyy ton verran reisilihasta :D

Eksyin pitkästä aikaa pakkikselle ja tottakai tämä threadi piti ensimmäisenä käydä tsekkaamassa. Ja ilokseni huomasin että sama menohan täällä edelleen jatkuu. Eli lehdessä on joku kynis esittelemässä lihaksiaan ja sitten joku tulee tänne kertomaan että kyseinen kynis kylpee pillussa. :D Liittyy ihan hiton paljon tuonkin kaverin pillunsaanti tähän asiaan. Mutta kiitokset tästä viestistä, muistutit minua taas siitä miksi pakkista on niin hauskaa lukea.

Eksyin pitkästä aikaa pakkikselle ja tottakai tämä threadi piti ensimmäisenä käydä tsekkaamassa. Ja ilokseni huomasin että sama menohan täällä edelleen jatkuu. Eli lehdessä on joku kynis esittelemässä lihaksiaan ja sitten joku tulee tänne kertomaan että kyseinen kynis kylpee pillussa. :D Liittyy ihan hiton paljon tuonkin kaverin pillunsaanti tähän asiaan. Mutta kiitokset tästä viestistä, muistutit minua taas siitä miksi pakkista on niin hauskaa lukea.

Np mate. :) Tuo ukkohan ei liity ylipäänsä mitenkään David Beckhamin lihaksikkaan vartalon esittelemiseen. Vaikka oiskin teidän isojen, kireiden, lihaksikkaiden, komeiden ja ihanien pakkiskundien mielestä piuha tai kynis <3

Näille tuli myös hieman hihiteltyä aamulla. Craig on tyylikkäässä kunnossa mutta Smitti ei kyllä vakuuta tossa kuvassa.

Nuissa ei kyllä nyt niin dramaattista eroa muuten ole nähtävissä imo kuin se, että Smith on musta :D Craigilla vähän isompi rinta ja olkapää osasto, mutta muutoin aika samoissa mennään. Tommostahan se keskivertoväestön ihanne on.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom