- Ikä
- 38
Patrick Schwarzenegger näyttää treenaavan yhtä ahkerasti kuin isänsä aikoinaan!
En minä ole tuota hirveästi lihaksikkaampi ja tuollainen olin parikymppisenä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Patrick Schwarzenegger näyttää treenaavan yhtä ahkerasti kuin isänsä aikoinaan!
No, ootko sä eri mieltä?Huh, Teemu Pukki riisui paidan - katso kuumat kuvat
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/m...eemu-pukki-riisui-paidan---katso-kuumat-kuvat
"Enkelinkiharat ja tiukka urheilijanvartalo."
"Kuvissa 21-vuotias enkelikutrinen Pukki pukee ylleen pelipaitaansa ja alta paljastuu nuoren urheilijamiehen tiukka vartalo."
No, ootko sä eri mieltä?
eikai tuo nyt tiukka ainakaa oo?
tollanen peruslaihaläski.
eikai tuo nyt tiukka ainakaa oo?
tollanen peruslaihaläski.
Oletko sä käynyt koskaan Suomessa? Kyllä toi mun silmiin on täkäläisellä mittapuulla tiukka urheiluvartalo. Tän tredin avaaminen on AINA laatukeikka.. Aina joku marisee kuinka joku on kynis ja plää plää. Pilluahan tuo jätkä varmasti saa, vaikka joidenki pakkispipojen mielestä on hinaaja ja kynis jne.
Judohemmon kroppa on tiukka ja atleettinen.
Eksyin pitkästä aikaa pakkikselle ja tottakai tämä threadi piti ensimmäisenä käydä tsekkaamassa. Ja ilokseni huomasin että sama menohan täällä edelleen jatkuu. Eli lehdessä on joku kynis esittelemässä lihaksiaan ja sitten joku tulee tänne kertomaan että kyseinen kynis kylpee pillussa. :D Liittyy ihan hiton paljon tuonkin kaverin pillunsaanti tähän asiaan. Mutta kiitokset tästä viestistä, muistutit minua taas siitä miksi pakkista on niin hauskaa lukea.Oletko sä käynyt koskaan Suomessa? Kyllä toi mun silmiin on täkäläisellä mittapuulla tiukka urheiluvartalo. Tän tredin avaaminen on AINA laatukeikka.. Aina joku marisee kuinka joku on kynis ja plää plää. Pilluahan tuo jätkä varmasti saa, vaikka joidenki pakkispipojen mielestä on hinaaja ja kynis jne.
Eksyin pitkästä aikaa pakkikselle ja tottakai tämä threadi piti ensimmäisenä käydä tsekkaamassa. Ja ilokseni huomasin että sama menohan täällä edelleen jatkuu. Eli lehdessä on joku kynis esittelemässä lihaksiaan ja sitten joku tulee tänne kertomaan että kyseinen kynis kylpee pillussa. :D Liittyy ihan hiton paljon tuonkin kaverin pillunsaanti tähän asiaan. Mutta kiitokset tästä viestistä, muistutit minua taas siitä miksi pakkista on niin hauskaa lukea.
Näille tuli myös hieman hihiteltyä aamulla. Craig on tyylikkäässä kunnossa mutta Smitti ei kyllä vakuuta tossa kuvassa.