Julkkikset ja wannabe julkkiset esittelee kroppaansa

will-smith.jpg

Kyllähän se Smith ainakin vielä I'm Legendissä oli ihan hyvässä kunnossa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kummastuttaa tuo foto Will Smithistä, kun oon tottunut näkemään kaverin leffoissa ja muuallakin ihan kohtuullisessa kunnossa. Tuntuu, että nuo Iltapaskojen toimittajat etsii ihan tarkoituksella kaikista huonoimmat kuvat upeavartaloisiksi kehutuista idoleista, jotta voivat sitten itse läskimahoineen ja siideripömppiksineen pönkittää itsetuntoaan. "Enhän minä nyt niin kauhean kaukana tuosta unelmakropasta ole..."

Mutta miksi piti valita juuri tuo kuva? Tuskin tuo on kuitenkaan se kunto, joka ihmisillä oli mielessä kyselyyn vastatessaan?

No jos joutuu vääntään tuollaisia paskoja täytejuttuja ja sitten jostain kuva-arkistosta etsiin niihin kuvia ja kahvituntikin painaa päälle niin ei sitä nyt varmaan aikuisten oikeasti siihen kuvien valintaan jaksa mitenkään hirveästi panostaa.

No jos joutuu vääntään tuollaisia paskoja täytejuttuja ja sitten jostain kuva-arkistosta etsiin niihin kuvia ja kahvituntikin painaa päälle niin ei sitä nyt varmaan aikuisten oikeasti siihen kuvien valintaan jaksa mitenkään hirveästi panostaa.
Hyvään työmoraaliin kuuluu mun mielestä, että parhaansa mukaan ne on tehtävä ne paskatkin nakit. Etenkin duunissa, jonka hedelmät ovat tuhansien, ellei miljoonien, helposti saatavilla. Mutta Iltalehdeltä nyt ei voi mitään hurjaa laatua odottaakaan :)

Se on kyllä aika jännä juttu, että jos olisin ns. julkkis ja joku nappaisi minusta kuvan rannalla, niin Iltalehden nettisivuilla lukisi: "Mikä rantakolli - JudoHemmo esitteli timmiä kroppaansa". Eikä tarvitsisi olla edes oikeasti kireässä kunnossa tuollaisen "kunnian" saadakseen.

Mitähän tossa on treenattu? 56v ei nyt niin vanha ole, etteikö lihaa voisi olla ja tuossa näkyy vähän suonta haukoissa muuten perus setä.

Kyllähän tuo Will Smith joissain kuvissa tosiaan iha ok kondiksessa on, en minäkään ymmärrä miksi kaivetaan aina jotain nälkävuosi kuvia.
willsmith.jpg

Oletko sä käynyt koskaan Suomessa? Kyllä toi mun silmiin on täkäläisellä mittapuulla tiukka urheiluvartalo. Tän tredin avaaminen on AINA laatukeikka.. Aina joku marisee kuinka joku on kynis ja plää plää. Pilluahan tuo jätkä varmasti saa, vaikka joidenki pakkispipojen mielestä on hinaaja ja kynis jne.

Sun pitää muistaa, että me ollaan pakkiksella jossa oletusarvo on että kaikki treenaa sen takia, että tarkoituksena on olla vähintään Hulkin tai Colemanin kokoinen. Sitten vasta ollaan ns. "isoja". Tiukka taas on jos rasvaprosentti menee pakkaselle ja tiukkuusaste on jossain Bruce Leen luokkaa. Eli suhteutukset todellisuuteen on hukassa.

Mun mielestä Pukilla on ihan hyvä, normaali urheilijan vartalo jossa ei tuon kuvan perusteella näytä olevan kovin paljoa ylimääräistä = tiukka. Mut ehkä mä oon näiden mielipiteiden kanssa ihan väärällä mestalla kun mun tavoite ei koskaan oo olla 120 kiloa lihasta.

Strippareiden ei jalkoja kannatakaan reenata, kulli näyttää pienemmältä.

Mikä vitun duracell? Ai ne patterit vai tarkoittaako tuo jotain muutakin?
Ihan komea mies tuo on varmasti monen naisen mielestä, tosin etumusta olisivat voineet vähän photaroida myös isommaksi. Gynot näyttäisi orastavan meikän silmään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom