Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kummastuttaa tuo foto Will Smithistä, kun oon tottunut näkemään kaverin leffoissa ja muuallakin ihan kohtuullisessa kunnossa. Tuntuu, että nuo Iltapaskojen toimittajat etsii ihan tarkoituksella kaikista huonoimmat kuvat upeavartaloisiksi kehutuista idoleista, jotta voivat sitten itse läskimahoineen ja siideripömppiksineen pönkittää itsetuntoaan. "Enhän minä nyt niin kauhean kaukana tuosta unelmakropasta ole..."Will Smithin fysiikka
http://static.iltalehti.fi/viihde/vartalomiehet2510JID_503_vi.jpg
Mutta miksi piti valita juuri tuo kuva? Tuskin tuo on kuitenkaan se kunto, joka ihmisillä oli mielessä kyselyyn vastatessaan?Tuo iltapaskan kuva on off-seasonilta ;)
Mutta miksi piti valita juuri tuo kuva? Tuskin tuo on kuitenkaan se kunto, joka ihmisillä oli mielessä kyselyyn vastatessaan?
Hyvään työmoraaliin kuuluu mun mielestä, että parhaansa mukaan ne on tehtävä ne paskatkin nakit. Etenkin duunissa, jonka hedelmät ovat tuhansien, ellei miljoonien, helposti saatavilla. Mutta Iltalehdeltä nyt ei voi mitään hurjaa laatua odottaakaanNo jos joutuu vääntään tuollaisia paskoja täytejuttuja ja sitten jostain kuva-arkistosta etsiin niihin kuvia ja kahvituntikin painaa päälle niin ei sitä nyt varmaan aikuisten oikeasti siihen kuvien valintaan jaksa mitenkään hirveästi panostaa.
Oletko sä käynyt koskaan Suomessa? Kyllä toi mun silmiin on täkäläisellä mittapuulla tiukka urheiluvartalo. Tän tredin avaaminen on AINA laatukeikka.. Aina joku marisee kuinka joku on kynis ja plää plää. Pilluahan tuo jätkä varmasti saa, vaikka joidenki pakkispipojen mielestä on hinaaja ja kynis jne.
tai sitte ne on silikoni implantitOn muuten aika karun näköiset noi vatsapalikat. Varmaan vähän mennyt photarilla pelleily yli.
Lukeeks tolla 'Duracell' rinnassa?