juhannus

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No ite menossa Raumanmerenjuhannukseen ensimmäisstä kertaa.
Kokoa vaikka joku porukka ja suunta festareille.

Mitään varmaa ei ole vielä sovittuna, mutta suurella todennäköisyydellä mennään erään kaverin mökille grillaamaan, saunomaan ja saattaa siinä muutama Olvikin tipahtaa :D. Siis melkoisen perinteinen suomalainen juhannus.

Mihinkään festarille kuten esim. Raumanmeren juhannukseen mua ei saa lähtemään. Ei vaikka liput joku mulle maksais. Ei kiinnosta katsoa kännipäisiä teinejä juhannuksenakin :curs:. Luonnon läheisyys ja rauhallinen ympäristö pitää jussina olla.

Kaippa tähän samalla voi jo toivottaa hyvät jussit kaikille :thumbs:! Eikä sitten mennä hukkumaan!!

edit. luinpa taas päin ***vettiä.. Mökkeilemään vaan jos sellaiseen on mahdollisuus..

Eipä oo noita juhannuksen vietto ongelmia ollut viimeseen 5 vuoteen kun aina oo ollut töissä ja niin myös tänäkin vuonna.

Mä menen saariselälle parin kaverin ja koirien kans mökille. Mukana on myös mäyräkoiria:kippis1:

Tämä tyttö joutuu töihin, vaikka juhannus oli luvattu alun perin vapaaksi :curs: :curs:
Työpaikallani päällikkö antoi vapaat kavereilleen&itselleen hyvä veli-periaatteella, pitäähän sitä päästä vetämään perseet olalle. Itse olin jo suunnitellut rauhallisen mökkiviikonlopun hyvän ruuan ja ohjelman&kavereiden merkeissä..no, tuleepahan fyffee, mut vain kaksinkertaisena....

RMJ ois luvassa kolmannen kerran, hyvät festarit mun mielestä (ei ihan junnuja häiritsevissä määrin) ja tietysti 3 päivää :kippis1: Saa kunnon kesäkatabolian päälle...

Originally posted by Marek
No ite menossa Raumanmerenjuhannukseen ensimmäisstä kertaa.
Kokoa vaikka joku porukka ja suunta festareille.

Juuri näin. Suosittelen ja jos ei musiikki niin nappaa niin meno ainakin on oikein mukavaa. :) aivot vapaalle.

Toivottavasti Rmj:stä tulee hyvä reissu. Soittaa siellä kans sellasii bändei onneks mistä dikkaan. Sais vaan arska paistaa ja vesi olla lämmintä.
Meillä on hirveet suunnitelmat. Autossa on autojääkaappi ja joku 3 kylmälaukkuu ja mukana kasslerii yms herkkuu ja tietysti :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom