juhannus

Ajateltiin lähteä kiertelemään autolla, jos joku lähtisi kuskiksi(aika hiljasta). No kumminkin tänään käytiin hakee jo 60 pulloo kaljaa, yksi litran pullo spirittus forttusta , ja näillä näkymin meitä on kaksi+kuski lähössä reissuun, no ei ainakaan alkohooli lopu kesken:kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itselleni selvisi juuri, että huomiset työni peruuntuivat, eli yhtäkkiä tästä threadista tulikin ajankohtainen. Perseestä, kun olin jo sopeutunut ajatukseen, että tienaan rahaa juhannuksena ja yhtäkkiä pitäisikin keksiä jotain tekemistä, eikä rahaakaan ole liikaa :rolleyes:.

Onko Tampereen lähistöllä mitään tapahtumia tms.?

asiasta kolmanteen.. Tietääkö joku mitkä baarit ovat Helsingissä kiinni juhannuksena, ja missä yleensä on ollut paras meno?

Ensimmäinen kerta varmaan 13 vuoteen kun olen juhannuksen kaupungissa.... tai edes Suomessa (viime vuoden inttijussia ei lasketa).

Eipä taida stadissa kauheasti olla tekemistä kun jengi pakenee landelle. :(

Huomenna iltavuoro ja lauantaina aamuvuoro töissä. Rahaa tulee ja ei ole krapulaa :D

Mikäs sen mukavampaa.

Tyttöystävän mökille!!!

Jess mitkä fiilikset! Eilen meni ensin autokoulun teoriakoe läpi ja sitten sain tietää että PÄÄSIN OPISKELEMAAN PROVIISORIKSI!!!!!

JESSS!:)

Odottelen vaimoa töistä ja sitten aletaan siivoamaan ulkovarastoa.

Juhannukseksi varatut brenkut meni vahingossa toissapäivänä, kun olen tässä vapailla ollut. Kostoksi itselleni en taida juoda mitään tänään. Voisi huomenna vaikka mennä ottamaan maastavetoja. Tosin handeli on vielä auki reilun tunnin ja tiistaina vasta duuniin...hmm.

Niin tai näin. Himassa vaan hiljaa. Tämähän on vaan yksi kylmä ja sateinen perjantaipäivä. Ei mitään kalenterijuopotteluja.

Jussi stadissa. Katselen Suomen vahvin mies -kisoja. Ostin kaks pulloa kossua: toisen join eilen, toisen juon tänään. Illalla menen baariin. Huomenna poden tautia tai sitten menen baariin. Sunnuntaina poden tautia.

Originally posted by naiskovis
Ostin kaks pulloa kossua: toisen join eilen, toisen juon tänään. Illalla menen baariin. Huomenna poden tautia tai sitten menen baariin. Sunnuntaina poden tautia.
Vau.

Ostin kaks pulloa kossua: toisen join eilen, toisen juon tänään. Illalla menen baariin. Huomenna poden tautia tai sitten menen baariin. Sunnuntaina poden tautia.

Kuulostaa hulvattoman hauskalta.

h.

Naiskovis :thumbs:

Mullakin liha oli taas kerran heikko: Hain pienen viskin ja sixpackin...Illalla ehkä baariin.

Liha oli heikko myös siinä mielessä, että olin päättänyt olevani kirjoittamatta tänne enää ikinä, kun olen ottanut. On tullut joskus lähetellyksi niin typerää tekstiä:(

No nyt on vasta pari pientä paukkua takana ja eka olut menossa, että menköön...Mutta täytyy olla varovainen.

Mulla oli elämäni ehkä paras juhannus muutamia vuosia sitten Stadissa. Ekaks hietsussa, sitten Tavastialla ja sitten yötä silloisessa Lepakossa. Siitä on jo n. 10v? Mutta on mielessä edelleen. Taisi olla vika jussi poikamiehenä. Nyttemmin olen ollut useimmiten duunissa. Ei sillain iske enää...

Mutta, jottei tästä nyt tulis mitään novellia, niin lopetan ja toivotan Helevetin kivaa kaikille, jotka vielä koneen äärellä ovat. Erityisesti Naiskovikselle. Hieno filosofia.

Jussi stadissa. Katselen Suomen vahvin mies -kisoja. Ostin kaks pulloa kossua: toisen join eilen, toisen juon tänään. Illalla menen baariin. Huomenna poden tautia tai sitten menen baariin. Sunnuntaina poden tautia.

On se hurja!

Tulin just radalta - nimittäin jouksusellaiselta, käytiin urheilukentällä vähän testailemassa juoksukuntoa :D Ei mitään suunnitelmia eli aivan ihana juhannus tiedossa :) Pakkojuhlat ovat alkaneet tosissaan ahdistaa ja on ihanaa vain olla ja tehdä mitä mieleen juolahtaa. Ok, olishan se kiva jos olis mukava mökki, mukava porukka jne, mutta kun ei tällä kertaa vaan satu sellaista olemaan niin ollaan sitten kotona. Tai sit lähetään johonkin jos huvittaa.

Mun juhannus:
Heräsin klo. 9.30 söin puuron, sen jälkee pötköttämää n.klo 13 asti. Nousin sängystä, söin 2 kinkkuleipää.
Klo.14 ruoka.
Sen jälkee tietokoneella pelleilyä.
Klo 15 mopolla pien rundi.
Sitte klo 17 söin 1 makkaran ja salaatin, jonne laitoin tonnikalaa sekaan.

Loppuilta menee tv:tä kattoessa ja tietokoneella jumittaessa...ja syödessä.

Ikinä en ole juhannuksena juonu (en kyllä oikein koskaan muutenkaan) ja hyvin on selvitty. Tämä juhannus vaikuttaisi ihan mukavalta, kun kävin tekemässä kovan treenin tyhjällä salilla (no oli siellä yksi) ja nyt sitten loppuilta syödään ja syödään.

Originally posted by Jorkka
Mun juhannus:
Heräsin klo. 9.30 söin puuron, sen jälkee pötköttämää n.klo 13 asti. Nousin sängystä, söin 2 kinkkuleipää.
Klo.14 ruoka.
Sen jälkee tietokoneella pelleilyä.
Klo 15 mopolla pien rundi.
Sitte klo 17 söin 1 makkaran ja salaatin, jonne laitoin tonnikalaa sekaan.

Loppuilta menee tv:tä kattoessa ja tietokoneella jumittaessa...ja syödessä.

:lol2: :kippis1:

Ei tässä muuta tekemistä oo ollu kuin käydä salilla ja syödä hyvin ja saunoa :D.

Edit: aamulla heräsin klo. 6.00 ja söin rahka mössön, rahka loppu -> huomen aamulla raejuustoa naamariin ja puuroa päälle

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom