Juhannus 2013/2014 selvinpäin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Silencio
  • Aloitettu Aloitettu
Onneks kävin niinki korkee tutkinnon ku LUKIO niin osaa aina varautua tämmösii katastrofeihi ja ostaa KERRALLA kolmen päivän ruoat. Vaatiihan se useemman päivän valmistelut suunnitella ja laskea, mutta on se sen arvosta kun säästää 3,6€ kun ei tartte ostaa pikkukaupasta..

Kyse ei ole siitä, vaan kyse on VAPAUDESTA. Minun oikeuteni käydä kaupassa milloin mä haluan, eikä alistua yhteiskunnan typerille pelleilysäännöille. Muutoin itsekin ostan kerralla jopa 9 päivän ruuat, kun se jauheliha säilyy kiltisti 9 päivää ja jos ei niin pakkaseen.

Lukio käyty myös

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyse ei ole siitä, vaan kyse on VAPAUDESTA. Minun oikeuteni käydä kaupassa milloin mä haluan, eikä alistua yhteiskunnan typerille pelleilysäännöille. Muutoin itsekin ostan kerralla jopa 9 päivän ruuat, kun se jauheliha säilyy kiltisti 9 päivää ja jos ei niin pakkaseen.

Lukio käyty myös
Anteeksi offtopic, mutta nyt on pakko.

Tuo postaus on suurinta paskaa mitä ikinä missään on ollut. Vapaudesta, voi jeesuksenvittu mitä kuraa... Yhteiskunta panee sua ryybeniin kuitenkin joskus, get over it.

Kyllähän se juhannus tässäki osotteessa selvinpäin meni ja menee. Light limppaa ja jotain vähärasvast lihaa nii niillä pitäis pärjäillä ku on diettiki pääl.

Nyt rasti seinään. Pöksy otti eilen ihan vain muutaman oluen ja otti aika rauhallisesti. Korkeintaan olin pikku hiprakassa ja lueskelin kirjaa vielä ennen nukkumaanmenoa. Tänään ylös ilman krapulaa ja käytiin Konnuksen kanavalla kuvailemassa. Nyt otin lasin viiniä ja oluen samalla kun kokkailen ja vähän myöhemmin pari saunakaljaa.

Taitaa olla ensimmäinen näin rauhallinen juhannus kymmeneen vuoteen.

Juhannuksena sataa AINA.

Aina kun mä kuvaan, niin sataa, jos olisin eilen vetänyt kuvaukset, niin olis tullut vettä ja tänään aurinko paistais niin maan saatanasti.

Vois alkaa rahastaan tällä kuvaamisella, menis jonnekin Keniaan pellolle ja valot pystyyn sopivasta hinnasta niin jo tulis vettä.

Juhannuksena sataa AINA.
Tuntuu olleen enemmän sääntö kuin poikkeus viime vuosina. Tosin täällä Varkaudessa ei sada, mutta pilvistä on. Aamulla paistoi aurinko ja eilen paistoi koko päivän ja hankin komean rusketuksenkin. Sitä en sitten tiedä miltä kotopuolessa näyttää. Sataa varmaan.

Tuntuu olleen enemmän sääntö kuin poikkeus viime vuosina. Tosin täällä Varkaudessa ei sada, mutta pilvistä on. Aamulla paistoi aurinko ja eilen paistoi koko päivän ja hankin komean rusketuksenkin. Sitä en sitten tiedä miltä kotopuolessa näyttää. Sataa varmaan.
Nyrkkisääntönä vois varmaan pitää sitä, että jos paikkakunnalla on festarit tai Miken kuvaukset, niin vettä sataa.

Ensimmäinen juhannus selvinpäin 10 vuoteen. Eilen käytiin mökillä, ajeltiin veneellä ja ajeltiin autolla katselemassa paikallista juhannusmenoa. Ihan mukavan rentoa, mutta nyt alkais jo kaivata jotain rajumpaakin menoa.

Aina kun mä kuvaan, niin sataa, jos olisin eilen vetänyt kuvaukset, niin olis tullut vettä ja tänään aurinko paistais niin maan saatanasti.

Vois alkaa rahastaan tällä kuvaamisella, menis jonnekin Keniaan pellolle ja valot pystyyn sopivasta hinnasta niin jo tulis vettä.

No nyt tiedän ketä syyttää tästä säästä. Miken kamera = sääkone.

2 lonkeroa join eilen. Istuttiin faijan pihalla auringossa muutaman tunnin. Selväpäisin juhannus miesmuistiin, ja samalla varmasti tylsin. Positiivisena puolena se ettei rahaa palanut paljoakaan, ja tänään ei ole krapulaa. Ens jussi sitten luultavasti vähän eri kaavalla.

tulin just salilta.nyt sikaa tulille ja futista telkkarista :)

Vettä satoi, kuvattiin silti.

s1.jpg

Anteeksi offtopic, mutta nyt on pakko.

Tuo postaus on suurinta paskaa mitä ikinä missään on ollut. Vapaudesta, voi jeesuksenvittu mitä kuraa... Yhteiskunta panee sua ryybeniin kuitenkin joskus, get over it.

Ja elämäkin panee mua ryybeniin joskus viimeistään kun kuolemassa olen.

Se ei tarkoita etteikö mun pitäisi taistella vastaan homosääntöjä tai protestoida niitä. Luovuttaminen ja alistuminen ei auta yhtään. Miehellä pitäisi olla oikeus käydä kaupassa 24/7

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom