Juhannus 2013/2014 selvinpäin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Silencio
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuli juotua 2l kaljaa (2xkolpakko) haltialan tilalla tossa iltapäivästä. Nyt porvoossa!

Ei ihan selvinpäin, mutta kotona.

On kalsarit ja jumalattomaan kokoonen paita. Tämon hyvä.

Yhden saunakaljan makkaran kylkeen join, siinä se. Voin ainakin yrittää selittää olevani selvinpäin :D

Mistäs päin suomee oot? Kuulostaa tuo murre meleko tutulta.

Ihan oikeesti stadista, mut asuin muutama vuoden Seinäjoella. Siellä kyllä oppi mikä on täräkiää ja mikä ei =). Ehkä joku henkinen koti tai jotain.

581049_10150993845332241_863915035_n.jpg

Jälleen juhannus töissä. Ei siis ole homma eikä mikään olla tätäkin juhannusta selvinpäin. Jännä miten tuo juhannus aina napsahtaa kohalle kun tekee 3- vuorotyötä... noh sen verta hyviä prosentteja tulossa, että en kauheesti valita.

Olin jo postaamassa että pari kaljaa tuli juotua tänä juhannuksena, että selvänä menee, mut sitten paljastuikin hyvin mielenkiintoisia asioita eukosta niin kyllä mä nyt sitten vedänkin oikein kunnon kaatokännit.

Juhannus selvinpäin. Rankka treenipäivä takana ja aamulla takaisin salille with personal trainer. Mulla on vielä superkuuma personal trainer.

Olikin ihan hyvö, että jäin kotio selvinpäin. On meinaan 39 astetta kuumetta... No kulkeehan tää juhannus näinkin, enkä ainakaan tuu hukkumaan. :D

Juhannus on vittu perseestä.

Joutuu menemään ylihintaiseen Siwaan ostamaan ruokaa, koska lauantaina kaupat on kiinni vain sen takia että poliitikot on natseja... Vittu. Onneksi ulkomailla ei kiusata juhannuksilla ihmisiä.

Yötöistä tulin juuri ja tänään olis sitten taas yövuoro, joten jussi menee minulta työn teon merkeissä. Olishan nuo vuorot voinut peruakkin, mutta mitä sitä suotta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom