Juhannus 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Punapaa
  • Aloitettu Aloitettu
Rahattomana uussinkkuna käyttänen vapaat (pe ja la) aerobiseen ja/tai punttiin sekä aloitan pakkaamisen..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt sitten vaikuttaa siltä että vietin juhannuksen jo viime viikolla/vloppuna. Olin pitkän v.lopun mökillä lieksassa jossa grillattiin,juotiin ja nautittiin kesästä,luonnosta ja hiljaisuudesta. Jos olisin tiennyt että juhannus suunnitelmat menevät metsään niin olisin jättänyt tuon Lieksa reissun juhannukseksi. Meillä oli suunnitelmat mennä emännän suvun luokse maalle juhannusta viettämään mutta yht`äkkiä sieltä päin alkoi tulla perumisia ja nytpä ei ole mitään ohjelmaa tiedossa :curs: Eihän tässä muuten mitään mutta kun olen yleensä ollut juhannuksen duunissa joten olisi nyt kerrankin kun olen lomalla niin ollut mukava viettää sitä kunnolla. Ja voin perkuleen hyvin kuvitella että ensi vuonna olen duunissa ja sitten taas olisi hirmu kysely että tulkaa viettämään juhannusta ja juhlimaan....perkule viellä kerran....

Mitähän tekisi juhannuksena kaupungissa..? Samoin kuin viime vuonna että käy kaikki avoimet baarit lävitse ja kypsyy...

:jahas:, mun jussin vietto sai kovan kolauksen kun meni puihin suunnitelmat Mansen päässä. Eli uhkaa pelottavasti tulla jussi neljän seinän sisällä Helsingissä :(. Ideoita ajanviettoon?

Pitäisi lähteä jussina miniristeilylle Tukholmaan. Tuli vaan mieleen, että tulenko olemaan ainoa ihminen koko laivalla? Tietääkö joku jonkun, joka olisi lähdössä laivalle tinaamaan lauantaina?

Gillyanne sanoi:
Suuntaamme avokin kanssa porukoiden mökille Pohjois-Savoon, jonne on tulossa muitakin sukulaisia. Järvi, rantasauna, koivikko, uusi kesäkeittiö grilleineen... :)
Tervetuloa tänne päin :)

Lyötiin kaveriporukka kasaan ja suunnataan Nilsiään Tahkolle.kaikki mökit ja hotellihuoneet on täynnä ja puheiden mukaan siellä jos missä on meininkiä :hyper: suhteilla hommattiin puoli ilmaiseksi iso hotelli huone ja 8 ilmaislippua Piazzaan ;) harmittaa vain kun eräs emäntäehdokas ei kerennyt enää suunnitelmiin mukaan tolle reissulle joten hölisen kännipäissäni kai puhelimessa koko illan:(

MissEvilEve sanoi:
Toivottavasti säät vaan suosis mutta Suomen kesän tietäen vettä tulee kuin Esterin persiistä ja hyttysiä on ilma sakeena. :rolleyes:

Ooh... melkein voin ottaa sanani takaisin... Säätiedotus lupailee tänne etelään/itään +25 ja aurinkoista, oikein kunnon hellettä Jussiksi. :hyper: :worship:

Tai sitten ei pitäis nuolaista ennenkuin tipahtaa... :evil:

Hape sanoi:
Tervetuloa tänne päin :)

Lyötiin kaveriporukka kasaan ja suunnataan Nilsiään Tahkolle.kaikki mökit ja hotellihuoneet on täynnä ja puheiden mukaan siellä jos missä on meininkiä :hyper:

Noh, olihan sekin oma reissunsa viime vuonna. Keskiyön jälkeen aattona teinit valloittavat Piazzan sivustan ja ruohikon. Rähinöitä oli aivan helvetisti, kaveri lähtikin hyvissä ajoin putkaan nahistelusta. Paska maku jäi mökin ulkopuolisesta elämästä. Mutta itse mökissä oli hauskaa! Pieni miinus "Aina Valmis" -kiukaista jotka olivat aina valmiita sihisemään ponnettomasti ja antamaan säälittävät löylyt. :rolleyes:

RMJ kutsuu minuakin. Olen ainoastaan käynyt pari vuotta taaksepäin Tuskassa, ja sekin oli yhden päivän juttu, eli nyt olisi kyseessä ekat kunnon festarit minne menen.

Kun emme kesämökkiä omista, niin päätettiin sit grillata ihan kotosalla ja ottaa parit drinksut. Pari kaveria saattaa tulla meidän seuraksi.. Sit vähän illemmalla, jos nyt edes jaksaa, käydään lähellä asuvan kaverin luona, missä on ilmeisesti aivan älyttömät bileet (onneksi mä en ole se, joka siivoaa sen asunnon sit sunnuntaina! :lol2: ). Ja sit jos edelleenkään jaksaa, niin vois käydä baarissa yhdellä. Mua ei nyt koko juhannus/ryyppääminen jostain syystä kiinnosta. Selvinpäin olis kai paras olla, mut sit, kun muut on humalassa, niin mulla menee hermot. :curs: En jaksa sitä hirveetä säätämistä.
Jospa yrittäis pysyä miehen kanssa ihan vaan kotona. :wanha: ?

Vaimokkeen ja parin ystävän kanssa vietetään perjantai kaupungissa pikinikillä...lauantaina botskilla aamusta Tallinnaan tsekkaamaan paikallinen juhannus. Eestin poijjaat aloittaa juhannuksen juhlimisen jo kuulemma keskiviikkona!

Kustaviii

noo kyl sitä täytyypi suunnistaa pois kaupungista eherottomasti.. yhden juhannuksen olen viettäny kaupungissa ja voin sanoo et ei kyl sit yhtää toimi..
täl kertaa vois suunnistaa.... KUSTAVIN LEIRINTÄ ALUEELLE.... teltailemaan.. on vissii tulos
aikas paljo porukkaa sinne on vissiinki tulossa.. ei sattumalt tääl oo ketää sinne lähdössä??

Ei vielä tarkkaa tietoa juhannuksen suunnitelmista. Töissä olis päivystysviikonloppu eli jos jotain töitä sattuu tuohon juhannukselle niin meikäläinen joutuu tekemään ne pois. Huomenna pitäs selvitä onko duunia vai vapaata. Varmaan johonkin mökille tulee mentyä juhannusta viettämään jos vapaata. Perinteistä poiketen vois ehkä jättää sen ryyppäämisenkin tällä kertaa yhteen päivään. :D

Taidetaan mennä Hankoon kavereitten kanssa, tosin ei yöksi.

Lähden vanhojen kavereitten kanssa mökille ryypytille ja grillailemaan ja sieltä sitten baareihin pyörimään:D Piiitkästä aikaa Kunnon nollaus ja hermoloma!!!! Ja sidukkaa tulee otettua ilmeisen kunnolla:D Oujeeeaahh!!!!

Himokseen mennään... Jos näätte siellä orannsin ford transitin ja sellasen punasen isäntä pipon(taikka kaljun jos pipo hukkuu) niin tulkaa nykimään hihasta. Olutta on kolme koria ja yks jekku pullo et kyllä niillä jo tunnelmaan pääsee :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom