Juhannus 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Punapaa
  • Aloitettu Aloitettu
RMJ:ssä käydään aiankin perjantaina, ehkä lauantaina. Mä oon sit se rumin tyyppi koko alueella. :D

Pari vuotta sitten mut tunnistettiin eräästä toisesta foorumista kun kiipesin yhden aidan yli. :hyper: Mä vaan oikasin poismennessä. Viime vuonna kolmantena päivänä menin ihan kavereiden painostuksesta sinne alueelle ja en viitsinyt maksaa enää sisälle. Olin joku 2 tuntia alueella pummilla ja tilasin taksin. Kauhea matka olis ollu portille ja hain hyvää aukkoa aidassa ja järkkärit talutti mut portille ja ei uskonut, että olin menossa pois koko alueelta, en tulossa sisälle.... Oli vähän :david: olo...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaimon porukoitten mökillä perinteistä saunomista, grillausta ja kesäyön auringosta nauttimista. Nuorempana lukuisia festarijuhannuksia viettäneenä voin sanoa, ettei niissäkään mitään vikaa ole, hauskaa oli koko rahan edestä ja hyviä muistoja jäi. Tässä iässä vaan vetää tuo mökkeily pidemmän korren. Pakkiksen pappakerholainen :D.

Sain töitä juhannukseksi, eli ongelma siitä, mitä tekisin Tampereella juhannuksena ratkesi ihan itsestään. Hyvä näin. :)

Yyteriin oon huomenna lähdössä 13 kaverin kanssa. Löytyykö muita siellä jussin viettäviä ? Kertokaas muuten kokemuksia kyseisestä paikasta jos ootte ollu juhannuksena tai muuten.

Nostan ankkurin ja päästän kiinnitysköydet irti torstaina iltapäivästä. Suunnataan muutaman tuttavan kanssa veneellä Inkoon tienoille. Elisaareen, jos tilaa on. Jollei, seilaamme johonkin sopivaan paikkaan lähistöllä. Rauhallista kupittelua, grillausta ja rentoa menoa merellisissä maisemissa olisi tarkoitus viettää.

Töissä ollaan "pyhä"palkalla kolmena yönä a 12h. Vaan eipä tartte silti sijoitusneuvoja antaa. Muuta... kyllä näille rahoille sitten heinä/elokuussa käyttöä löytyy kun loma alkaa.

Hape sanoi:
pieni vinkki ens kerralle: kiukaissa on normaalisti sellane härveli ku TERMOSTAATTI jota voi säätää tarpeen vaatiessa kovemmalle ;)

Mutta kun katkaisevat voimanjakelun ETÄNÄ kiukaalle, niin ei siinä auta kuin siperian saunatonttuja kestitellä.

Mä vietän juhannuksen Lontoossa, ärsyttää:( Haluun Suomeen saunaan ja grillaamaan. Varmaan päädyn tuhlaamaan vähät rahani ja haen Suomi-kirkolta Lapin Kultaa, makkaraa ja Fazerin sinistä:) Niitä sitten vetelen jossain puistossa:) No ainakin hellettä piisaa. Hyvää juhannusta vaan kaikille.

Ainiin, koska se itse juhannusaatto nyt oikein on?

Raumalle sitä mennään. Vielä valitettavasti kyllä töissä, mutta onneksi pääsee liukumaan vähän aikaisemmin töistä pois.

Lähden kotiin, tuonne lahden toiselle puolen.

Pitkästä aikaa, saa olla ihan relax muutaman päivän ajattelematta yhtään mitään...

tunti vain ja lonkerokori kilisee raumalla. tulee mielenkiintoinen ens viikko 4 päivän juomisen jälkeen :kippis1:

BamHI sanoi:
Ainiin, koska se itse juhannusaatto nyt oikein on?

Huomenna eli perjantaina. Hyvää juhannusta sinnekin!

Itsellä suunnitelmat varmistuneet, eli tänään lento Osloon ja sieltä perjantaina risteilylle Kööpenhaminaan.

Minkäläistä evästä teillä on tapana ottaa mukaan?
1,4kg makkaraa
500g pihvejä
3L maitoa
leipää, kinkkua, tonnikalaa, limpparia
kori koffia
6-pack giniä
0,5 tapsapullo
0,5 suomiviina
1,5L siideriä
ja 3 pulloa noita päivän aloitus pulloa.. Eli noita breezer juomia.
Näillä mennään :) Eiköhän tosta muijallekin riitä..

jussi` sanoi:
RMJ on tietääkseni edelleen K-18 tapahtuma... :whip:

Taitaa olla näin et RMJ kutsuu... olin siel 2003 ja mahtava meno päällä koko ajan :rock: 2004 yyterissä eikä siitäkään pahaa sanottavaa :thumbs:

Mökille menisin kyl jos olis joku kauniimpi osapuoli matkassa... mutta ei kun meitä on aina se kauhee kööri äijiä :D ja kokoajan :kippis1: mielessä...

Mäkin olin 2004 yyteris..mut mä en viihtynyt.Lian paljon teiniporukaa.. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom