Juhannus 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Punapaa
  • Aloitettu Aloitettu
Onkos pakkislaisilla jo suunnitelmat varattu jussia varten? Itse olis tarkoitus lähteä kolmen muun naikkosen kanssa kimppakyydillä Raumanmeren juhannukseen :kippis1: En oo juhlinu juhannusta vuosiin niin ajattelin nyt sinkkuuden koitettua hieman repäistä...Onko kellään kokemuksia ko. pippaloista, nettisivujen mukaan aika massiivinen tapahtuma?!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
viime juhannus meni töissä kotona, joten tänä vuonna kutsuu taas RMJ. Pari kertaa siellä olleena voin todeta että oikein mukava häppeninki ja jos on hyvää seuraa ni ei välttämättä ehdi edes festarialueelle asti jokapäivä :D

Raumanmeren juhannus oli aivan loistava tapahtuma :)

Ite olin kolmen kaverin kanssa siellä vuonna 2003, ja meno oli erittäin kovaa!

Festarit kestivät 3 päivää + oltiin vielä yksi ylimääräinen puolikaspäivä kun bussi kohti Helsingiä lähti vasta silloin...

Ite pidin RMJ:ssä juuri siitä positiivisesta meiningistä mikä paikalla oli. Silloin festarit olivat ainakin K-18, joka tietenki tiivisti tunnelmaa :D

Ite alueella oli heikon muistini mukaan yksi päälava, millä esiintyivät kaikki kovat suomalaiset ja ulkomaalaiset nimet (pääesiintyjä koko festareilla oli muuten Eppu Normaali :lol2: ) Sitten oli todella toimiva "biletys-lava" missä sai jatkaa armotonta juhlimista artistien lopetettua päälavalla :) Sitten oli ilmeisesti joku iskelmä-lava tai vastaava mutta siitä ei ole paljoa kerrottavaa...

Raumanmeren juhannuksen parasta antia muihin festareihin verrattaessa oli leiriytymisen helppous! Leirintä alua on about 50m päässä festarialueen portista :hyper: Todella kätevää; aina kun rupeaa väsyttämään/janottamaan voi omaan telttaan vaan hyökätä :)

Koko festari alue on muuten aivan älyttömän kaunista biitsiä tekopalmuineen kaikkineen :kippis1: joten siitäkään ei voi valittaa...

Mutta voin suositella RMJ:tä koko sydämeni pohjasta ja saattaa olla että tulen itsekkin sinne tänävuonna :D

Punapaa sanoi:
Onko kellään kokemuksia ko. pippaloista
Kokematon olen Raumanmeren suhteen, mutta arvelisin että ihan hyvät kinkerit.

Itse en tosin raiskaa juhannustani minkään kännisen ääliösekamelskan keskellä, vaan nautiskelen pienemmällä porukalla ja hillitymmin (joskin kännissä).

Festareiden aika on sitten heinäkuun puolivälissä Joensuun Laulurinteellä. :D

Edit. Jo ilmojenkin puolesta kehoittaisin kokeilemaan tuota Ilosaarirokkia. Edelliset juhannukset ovat olleet sen verran vilpoisia, että festareille voit varmaan aika huoletta varata sen turkishaalarin.

Hyvä pippalot, voin suositella neljän vuoden kokemuksella!

Mutta sen verran varoittelisin, että ainakin jalkapallokentän leirintäalueelta lähtee kamat tosi helposti teltasta, joten sinne ei parane mitään arvokasta jätellä. Asuntoauto/-vaunu on tohon pulmaan hyvä ratkaisu.

Artistien vaihtuvuus ei RMJ:ssä ole kovin suurta, joten about samat bändit siellä taas näyttäisi soittelevan. Apulanta ja Yö saa jengin kuitenkin joka kerta takuuvarmasti fiiliksiin. Oon luultavasti menossa, kun siinä aika lähellä pystyn majoittumaan..

Mä olen sitten vissiin ainut, kuka ei oikein tykännyt RMJ:stä, viime vuonna mun mielestä meno ei ollut kummoista ja ainakaan K18 raja ei pitänyt.

Tänä vuonna kaksi viikkoa ennen juhannusta Bomber Weekendiin töihin/juhlimaan ja jos on virtaa (lue rahaa) niin juhannuksena sitten Himokselle tai isolla kaveriporukalla mökille :kippis1:

Mökkijuhannus ensimmäisen kerran yli kymmeneen vuoteen! Vappu päättyi samalla porukalla melkein tappeluun, joten toivotaan että jussi sujuu paremmin;)

Joo kyllä se on tänä jussina "pakko" melkein jonnekkin festareille lähteä, paikka on vielä vähän auki mutta ouluun en oo jäämäs on meinaan aivan kuollut kaupunki jussina :( . nim.merkillä 3 jussia oulussa, ja selvin päin!
ps: jos sitten vietän oulussa jussin niin se tulee tapahtumaan tällä kaavalla -> :kippis1: -> :urjo: -> :zzzz:

mik99 sanoi:
Joo kyllä se on tänä jussina "pakko" melkein jonnekkin festareille lähteä, paikka on vielä vähän auki mutta ouluun en oo jäämäs on meinaan aivan kuollut kaupunki jussina :( . nim.merkillä 3 jussia oulussa, ja selvin päin!

Siksipä juuri haluan ehdottomasti pysyä täällä juhannuksena. Saa olla rauhassa, käydä salilla ja rullaluistelemassa. Varmaankin mies ja lapset lähtevät pohjoiseen mummulaan joten saan olla ihan kunnolla rauhassa.

Kyllä juhannuksena tulee lähdettyä taas mökille Iniöön, tonne Turun saaristoon päin. Muutama kaveri mukaan ja 3 päivää putkeen kaljottelua. :kippis1: Mikäs sen mukavampaa? :D Taitaa olla neljäs vuosi putkeen siellä. Aina on ollu niin mukavaa että pakko mennä taas.

Juhannus vietetään tyttöystävän kanssa Meksikon lämmössä! Kaksi viikkoa biitsiä ja sukeltelua. Voisiko juhannus tuosta paremmaksi muuttua!

Tammisaaren leirintäaluella on kaikista kovimmat bileet!:D Siellä viihtynyt viimeiset 3kertaa ja tänä vuonna uusiksi. Ei liikaa porukkaa mutta kumminkin riittävästi! Hyvä meininki paljon tuttuja ja lähellä pk-seutua! :kippis1:

SannaK sanoi:
Siksipä juuri haluan ehdottomasti pysyä täällä juhannuksena. Saa olla rauhassa, käydä salilla ja rullaluistelemassa. Varmaankin mies ja lapset lähtevät pohjoiseen mummulaan joten saan olla ihan kunnolla rauhassa.

Jeps ymmärrän kyl perheellisen ihmisen näkemyksen, mutta näin sinkkuna ja nuorena ei vielä välttämättä kaipaa sitä rauhaa :)
-edit- tilanne vois tosin olla toinen jos soppaa ois hämmentämäs tyttöystävä..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom