Juhannuksen viettoa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZannaZ
  • Aloitettu Aloitettu
Raumalle. Oli viime jussina sen verta mukavat menot, että pakkohan ne on uusia. :rock:

Juhannus rentoudutaan ja pidetään hauskaa, tiistaista alkaen palataan sitten armottoman reenauksen pariin. (jouluna tämä tyttö on elämänsä kunnossa...)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
makew sanoi:
Kouvolaan, Party planetiin.

Diablon keikka pe, alkaa klo. 23.20 :rock:.

edit: jotain alkoholi pitoista juotavaa... sopivasti annosteltuna:hyper:
Sama mesta. Parin kaverin kanssa lähdetään... Yks tuttu tulee huomenillalla suomeen saksasta ja tuo mulle kopan viinaa (6*0,7). Niitä vois sit juhannuksena koittaa tuhota...

Huppe sanoi:
Eikös toi ole vähän hifistelyä? Ei se dieettiin vaikuta paskan vertaa jos pari päivää vetää viinaa tolkuttomasti, pidä dieettiä sitten vaikka 363 päivää eteenpäin...

Nii paitsi, jos on kisadieetillä...sillon kyllä se pari päivääkin haittaa. Ei paljo kannata pelleillä, jos haluaa olla kovassa kunnossa.

Kemorassa... pari-kolme päivää rataa. Onhan tässä jo 18h kulunut siitä kun edelliseltä keikalta kotiutui.. :)

(Ok, la tulee ehkä jätettyä väliin eli perjantaina känniääliöiltyä..)

Piti käydä ostamassa Hoffnar-vanilla sikareita jussia varten, pääsee sitten niitä polttelemaan samalla kun hörppii omaa viiniä sekä boolia :)

d0kaamaan! :rock:

eli kaverille grillaamaan,samalla juodaan pitkin päivää ja sit taxilla tampereelle

tenu sanoi:
d0kaamaan! :rock:

eli kaverille grillaamaan,samalla juodaan pitkin päivää ja sit taxilla tampereelle

/me sets tenu mode +mäyrä

Njoo, huomenna Alkon ja Citymarketin kaljaosaston kautta Kuusamoon. :hyper:

Ja tietty punasta North Statea pari askia.

Herttoniemen rantaan kaverin luokse grillataan ja jutellaan mukavia.Ilman viinaa tietysti!

Mitä ilmeisemmin Tahkolle telttavarusteiden kera ryyppäämään ja taistelemaan itikoita vastaan. Jos sieltä jonkinlainen juhannushoitokin löytyis. :whip:

gotto sanoi:
/me sets tenu mode +mäyrä

Njoo, huomenna Alkon ja Citymarketin kaljaosaston kautta Kuusamoon. :hyper:

Ja tietty punasta North Statea pari askia.

/me omistaa gottolle kappaleen : Amorphis - Kuusamo [05:57m]

Kotkaan lähtee 11 ihmistä mökille.Viinaa varataan mukaan riittävästi :)

Jussi

Viroon pitäis mennä yhden kamun mökille.. sinne lähtee ihan kiva remppa porukkaa, nyt kyl tuntuu siltä ettei jaksais muuta ku nukkuu :zzzz: :wanha:.. mut kai se siitä sit ilox muuttuu.

Hyvää Jaanipäevää kaikille pakkislaisille :) Jos ei muuta ni nähkää villejä
"lucideja" :evil: :whip: (meinaan jos haluutte, ei muuten) ja lepäilkää.

Aika paljon porukkaa menossa kalajoelle..itsekin olin siellä viime vuonna. Tänä vuonna pysyn ukon kainalossa. Ollaan ja öllötetään. Reenataan ja eletään ihmisiksi. Ei jaksa mennä mihinkään.

Party Planetiin menossa minäkin...
Mitähän siitäkin tulee,taidan olla kyllä vähän vanha niihin bileisiin.

Viinaa on kyllä sen verran että eiköhän hauskaa ole.
Toivottavasti en päädy minkään hirveän nuoren tytön viereen.

"Jos ne sano että ne on 16,niin ne on vittu 16!"
-Levottomat

P.S. :rolleyes:

Mika79 sanoi:
Toivottavasti en päädy minkään hirveän nuoren tytön viereen.

"Jos ne sano että ne on 16,niin ne on vittu 16!"
-Levottomat

P.S. :rolleyes:
Helmi...! :D

Mä tuun sit sun hartioitten taakse piiloon, ku oon saamassa turpaani siellä... :rolleyes:

moppe sanoi:
Helmi...! :D

Mä tuun sit sun hartioitten taakse piiloon, ku oon saamassa turpaani siellä... :rolleyes:

Pidetään sovittuna,kunhan en vaan itse saa köniini joltain "Pikku-G&Friends"-porukalta... ;)

kyllä ny jussina unohdetaan roukavalio...kaksi päivää oon antanut itselleni armoa vetää mitä safkaa haluan ja juomia...Sunnuntaina alkaa taas kurinpalautus :whip:
Muuten oon ihan vaan mökillä saunomassa ja viettämässä aikaa kavereiden kanssa :kippis1:

HYVÄÄ JUHANNUSTA KAIKILLE!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom