Juhannuksen viettoa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZannaZ
  • Aloitettu Aloitettu
Huppe sanoi:
Eikös toi ole vähän hifistelyä? Ei se dieettiin vaikuta paskan vertaa jos pari päivää vetää viinaa tolkuttomasti, pidä dieettiä sitten vaikka 363 päivää eteenpäin...

Lol.. joo on hifistelyä olla vetämättä dieetillä viinaa. Ehkä jotkut haluaa tehdä asiat kunnolla ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huppe sanoi:
Eikös toi ole vähän hifistelyä? Ei se dieettiin vaikuta paskan vertaa jos pari päivää vetää viinaa tolkuttomasti, pidä dieettiä sitten vaikka 363 päivää eteenpäin...

Entäs jos kyseessä vaikka on kisadieetti? Silloin on usein tarvetta hifistelyyn, eikä aikaa todennäköisesti ole 363 päivää.

japa sanoi:
Meinasitko olla kaupungissa vai jossain syrjemmässä? On muuten kummasti viimevuosina kaupugissa ollut menoa? Joskus 10 vuotta sitten kaupunki oli aivan kuollut mutta nykyään muutamassa baarissa on ihan kunnolla tungosta.

Kaupungissa ajateltiin olla, ei sillä itelle niin väliä ole jos ei nyt hirveästi porukkaa ole mutta onhan se aina plussaa jos vähän on kaupungilla meininkiä :) Muistan yhden jussin kun olin jotain 16 tai 17 ja erehdyin hortoilemaan kaupungille kun kaikki muut lähti Rauhalahteen, ei siis ristin sielua kaupungilla ihan kuin ryssät olis pudottaneet neutronipommin keskustaan :D

gnut sanoi:
Tälläinen suunnitelma:

klo 18.00 - litra kossua ja päälle kiljua
klo 20.00 - ihan kännissä, muistikuvat loppuu tähän
klo 22.00 - saunaan
klo 24.00 - riitelyä kaverin ja perheen kanssa
klo 00.05 - puukko kaverin mahaan
klo 00.10 - vaimo ja lapset kirveellä lihoiksi
klo 01.00 - ulapalle kalastamaan
klo 02.00 - kuselle. vene hörppää.
klo 10.00 - naapuri löytää rannasta. vetskari on auki.

:rock:

Ei saatana, täydellinen repeäminen (ja muut tuijottavat minua nyt halveksuen).

Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty!

Minulta taitaa menna koko Juhannus ihan ohi kun taalla USA:ssa eivat taida viettaa sita. Pitaa kuitenkin jotenkin juhlia, tosin viinaa en ota. Ehkapa hyvan ruuan parissa ja levaten.

ZannaZ sanoi:
Toivottavasti jussi-threadia ei ole vielä...

Ehkä repäsen ja otan vaunun ja lähdetään karavaanailemaan jonnekinpäin Suomea

Älä ZannaZ vaan lähde karavaanaamaan. Etkö muista miten viime reissulla kävi? :D Mut ei vaan, taidan olla juhannuksen ihan selvinpäin kotosalla, tullu otettua vähän turhan ahkeraan niin nyt on hyvä aika lopettaa.

Kouvolaan, Party planetiin.

Diablon keikka pe, alkaa klo. 23.20 :rock:.

edit: jotain alkoholi pitoista juotavaa... sopivasti annosteltuna:hyper:

tikkuniska sanoi:
Sama täällä :kippis1: polttelee jo vähän perseessä :)

Jepulis, on se juhlallinen hetki avata se kaunis etikettinen pullo ja ottaa eka suullinen. Pitäsi täs jo varmaan drinkkien tekoa opiskella, ei meinaa viitti koko pulloa raakaaltaansa vetää, muuten on koko seuraava päivä :urjo: .

abine sanoi:
Pitäsi täs jo varmaan drinkkien tekoa opiskella, ei meinaa viitti koko pulloa raakaaltaansa vetää, muuten on koko seuraava päivä :urjo: .

Yksi hyvä drinkki mitä olen joskus tehnyt.
(Määrät ovat noin arvoja ja voivat vaihdella tekijän mukaan)
2,5 dl koskenkorvaa
2 dl viskiä
2 dl Pisama ambomaa (sellaista vihreetä) likööriä
Linpparia sen verran kun astiaan enää mahtuu.

Noita pari, niin saa jo mukavan nousun päälle.
:kippis1:

Oikeasti paras lantrinki viinoille on appelsiinitäysmehu, sen kanssa kossu menee vähän liiankin nopeasti alas :nolo:

Ugga sanoi:
2,5 dl koskenkorvaa
2 dl viskiä

Joo, epäilemättä jos tollasia drinkkejä pari ottaa niin alkaa oleen isompikin mies jo pikkusievässä. Kaks tollasta drinksua vastaa ainakin korillista kaljaa. Siis noin niiq alkoholimäärään suhteutettuna.

;)

Ugga sanoi:
2,5 dl koskenkorvaa
2 dl viskiä

Joo, epäilemättä jos tollasia drinkkejä pari ottaa niin alkaa oleen isompikin mies jo pikkusievässä. Kaks tollasta drinksua vastaa ainakin korillista kaljaa. Siis noin niiq alkoholimäärään suhteutettuna.

;)

edit. Ja mä en oo ottanu mitää.

Vaimon pikkuveljen luokse varmaan pitäs jonkinnäkösellä porukalla suunnistaa. Ja siinä saunomisen ja oluenjuomisen merkeissä menee. Ja kokko poltetaan jos vaan kelit yhtään suosii. Eli aika perinteistä juhannusta vietetään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom