Joulustressi!!!

Ikä
43
Kävinpä tossa metsästämässä lahjaa 8 vuotiaalle kummipojalleni... ylläri että alkoi ahistaa... No kattelin sitä ihmis vilinää toinen toistaan tarmokkaampia tonttuja metsästämässä lahjoja, rakentamassa unelmien joulua. No kummipoika sai lahjansa ja enää uupuu pikkusiskon ja tyttöystävän lahjat, joten helpolla meinasin selvitä.
MUTTA MITEN IHMEESSÄ IHMISILLÄ RIITTÄÄ VIRTAA SELLAISEEN VOUHKAAMISEEN??? Itse en meinannu joulun eteen enempiä tehdä (eikä tarviikkaan kun lähtee äiteen tykö syömään;)) mutta jotkut ilmeisesti ihan nauttii siitä että saa virittää joulu tunnelmaa huippulukemiin. Ymmärrän että on kuusi ja kinkkua mutta tuntuu että joillain tää homma on lähtenyt lapasesta jo tuossa Marraskuun puolessa välissä. No kyllähän sellaisen maratoonin jälkeen joulu varmaan tuntuu hienolta...

Mitäs teidän muiden jouluvalmisteluihin kuuluu, puuttuuko lahjoja yms. ja onkos homma mallillaan vai kuis???

Onneksi...joulu on kerran vuodessa vaan. Siitä huolimatta hyvää joulua kaikille:joulu6:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hih.. Mä taidan kuulua niihin jotka ihan ilokseen menee ja vauhkoo :joulu1: jouluruuhkissa/temmellyksissä. Joulu on IHANAA aikaa ja sen eteen on ilo nähdä vaivaa, jotta siitä tulisi mahdollisimman ikimuistoinen, lämmin ja kaikinpuolin mukava :haart: .

Mutta ikävä kyllä laiskana persoonana en ole yhtä ainutta lahjaa saanut vielä ostettua. Tällä viikolla on otettava itseä niskasta kiinni ja ostettava puketit, ettei jää ihan viimetippaan. Tosin monta pakettia tämä tonttu ei mukanaan tuo...

:joulu4: :joulu2: :joulu3: Parhainta joulunodotus aikaa pakkislaisille

Näin asiakaspalvelu työssä olevana tuntuu että joka vuosi on joulu vaan pahempi kuin edellinen. Suurin osa ihmisistä on niin stressaantuneita ja kireitä joulun takia että ainakin meiltä duunissa alkaa joulumieli hävitä. On varsin vaikeaa olla ystävällinen kun joku on juuri purkanut joulu stressinsä ja turhautumisensa meihin.
Joten tässä on minun joululahja toivomukseni: ihmiset vaikka kuinka on kiirettä ja jotain lahjaa ei vaikka ole löytynyt tai muuten vaan joulu stressaa niin älkää purkako sitä myyjiin ja muihin asiakaspalvelijoihin, sillä nekin ovat vaan ihmisiä joilla on samat murheet mutta juuri sinun negatiivinen purkautumisesi voi hävittää kyseisen ihmisen joulumielen.

Joulustressi on tällä hetkellä sitä että lukee epätoivosesti epätoivosiin tentteihin. Ja kun ne saa ohi niin kotona odottaa sukulaisen hautajaiset.
Merry fking Xmas! :wall:

Sitten pitäisi ensi viikon alussa ehtiä joululahjoja ettimään :epätoivoista:

Hyvää joulua niille joilla joulumieltä on. :joulu7:

Kyllä minä ymmärrän sen jos työstä ottaa stressin, mutta että joulusta. Eihän siinä tarvi ku kierrellä muun kauppailun ohessa vähän muita hyllyjä, ja kyllä sieltä lopulta jotain saa ostettua. Kukaan ei oo vielä minulle palauttanu lahjaansa takaisin. Vai onko joku saanu "huonon" lahjansa bumerangina takas?
Ja aina on kiva jännittää mitä itekkin saa lahjaksi :)

Ja joulumieltä vaan kaikille :joulu6:

Perkules o jätän kaikki yleensä viimetippaan, kahtena viimejouluna oon ostanu 80% lahjoista 24.päivä :lol2: Mutta voi :david: sitä jouluaaton menoa, saa kyntää sohjossa muun ihmiskarjan lomassa ja kelloa katsellen pitää keksiä paniikissa jotain ostettavaa.:evil: Siinä alkaa fiksumpikin käyttäytyä vähämielisen tavoin ja tulee sanottua kaikkee jos kassa on hidas tai palvelu ei toimi. Sit kaahaat maalle joulunviettoon kauheessa kahvassa kiroillen kun kello on jo niin paljon :kakka: Sitten porukat alkaa sättimään että missä sä luuhasit taas ja ite tulee sanottua muutama paha sana. Sit istutaan väkinäisesti joulupöydässä, ja sit saa taas häpee silmät päästään mitä osti lahjaksi :nolo:.

No mutta kinkkua ja laatikoita kun lappaa suuhun niin unohtuu murheet ja pääsee joulufiiliksiin :joulu6: Sit illalla tanssitaankin jo kuusen ympärillä

:joulu1:

Kerrankin saatiin eukon kanssa kaikki lahjat ostettua jo hyvissä ajoin ennen joulua.

Ainoa mikä enää jäytää(ei stressaa) on se kun täytyy mennä anopille joulunpyhiksi...

synkkää.

Originally posted by MAP
Kerrankin saatiin eukon kanssa kaikki lahjat ostettua jo hyvissä ajoin ennen joulua.

Ainoa mikä enää jäytää(ei stressaa) on se kun täytyy mennä anopille joulunpyhiksi...

synkkää.

Sitä mä en kuitenkaan pysty ymmärtämään, mitä varten joulu alkaa nykyään jo lokakuussa. Siinä vaiheessa kun pukki kolkuttaa ovelle, niin on jo koko pannari ihan lässähtänyt

Ovatkohan joulustressi ja joulumieli jotenkin yhteyksissä? Tuli vaan mieleen, kun ei mulla ole oikein ikinä kumpaakaan.

Ite olen ollut pitkään sitä mieltä, ettei burnoutteja tai stressiä ole olemassakaan.
Ainakaan minun kohdallani. Ahdistus ei ole mun mielestä stressiä.
Burnouttikin taitaa olla vain jotain kansantarinaa, niinkuin menninkäiset, tontut ja eskimotkin...

Valmisteluista sen verran, että apulaiset kaupassa pakkaa lahjat ja ite kävelen sekä omien että emännän vanhempien valmiiseen pöytään. Kuusen tosin joudun etsimään omilleni...

Originally posted by lepex
Ite olen ollut pitkään sitä mieltä, ettei burnoutteja tai stressiä ole olemassakaan. Ainakaan minun kohdallani.

Hyvä jos pystyt rentoutumaan kaikesta kiireestä mitä vuosien mittaan tapahtuu.

Kaikki eivät pysty ja on melko ikävä nähdä burnoutin kärsinyt ihminen. Yleensä he vain itkevät ja nukkuvat pari kuukautta - vuoden, ennen kuin parempi aika koittaa.

Vastaus alkuperäiseen tekstiin on, että eipä meikäläiselläkään ole ollut koskaan varsinaista joulustressiä millään tavalla. Edes joulun "kaupallisuus" ei häiritse, kun ei tee joulusta itselleen kaupallista, eikä miellä joulua pelkiksi lahjojen jakeluksi.

Originally posted by MAP

synkkää.

Anopin luokse minäkin jouluna menen ja oikein odotan sitä, pääseen hyvien pöytien ääreen ja on vinkkua ja olutta ja kunnon puulämmitteinen ulkosauna!! Siitä se joulumieli lähtee...:joulu6:

Tosta lahjahärdellistä minä olen ottanut streissiä jo marraskuulta, kun sais tän lähiporukan ees kerran tajuamaan että jätettäs ne turhat lahjat ostamasta vaan ostamisen "ilosta" :wall:

Joulustressi????

Siis mikä? Ei mulla ainakaan. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom