Joulun viettoa? (jouluntoivotukset tänne)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZannaZ
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänä vuonna ensimmäinen "perhejoulu", kun emme ole enää vaimon kanssa kaksin. Tosin tuorein perheenjäsenemme ei taida vielä joulusta hirveästi perustaa :) . Anoppilaan mennään varmaankin aattona syömään, saunomaan, lahjat jakamaan yms. perinteiset joulusysteemit. Vanhaan malliin ruokaa tulee varmasti tänäkin jouluna mätettyä yli tarpeen, mutta kerrankos sitä ja onhan se kinkku vaan niin hyvää :kuola: .

Hyvää joulua! :joulu4:

Hyvät jouluntoivotukset täältäkin pakkislaisille :joulu6:

Poikamiehen joulu on viisainta laittaa rahoiks töissä, niin eipähän ala pyhät ahistaa.
Hommia painetaan ilman vapaapäiviä joulun yli.
Eksoottista...

Joulu menee kotona perheen kanssa. Normaalit syömingit, lahjasysteemit ja nähtävästi myös pikkasen ylimäärästä huilia töistä ja treeneistä sun muusta. Ja pukki tuo uuden ps2 smackdownin, niin voi olla että vähän joutuu pelaamaan pleikkariakin ;) . Kinkkuakaan ei hommata vaan kalkkuna, joten eiköhän tuosta syömisurakastakin hengissä selviä. Joulu on hyvä perinne ja tukee elämää, kuten pakkiskin!

Hyvää Joulua ja Rauhallista Uutta Vuotta Kaikille :joulu6:

Torstaina alkuillasta lähdetään ajelemaan Poriin vanhempien luokse, ei ollakkaan sitten useampaan vuoteen päästy siellä käymään.

Aattono käydään aamupäivällä saunomassa, senjälkeen syödään ja käydään pimien tultua hautausmaalla. Sitten iltapäivällä taas syödään ja jossain vaiheessa availlaan paketit. Että ihan perinteisissä merkeissä menee.

Tämä joulua edeltävä stressaus ärsyttää minuakin, mutta jospa sitä osaisi sitten kolmeksi päiväksi ihan oikeasti rauhoittua ja viettää mukavaa joulua.

Mutta erittäin Hyvät Joulut kaikilla pakkislaisille. :joulu6:

Hyvät joulut kaikille.

Mulla ei ny mitää suunnitelmii oo, että mitä jouluun tekis, sen näkee sit.

Minä *vihaan* joulua. Miksikö? Se sekoittaa rutiinit joihin olen tottunut.
Jouluna treenin jälkeen vanhempien luo, josta jouluruokien "syömisen" jälkeen isän siskon luokse jonne suvulla on tapana kokoontua jouluisin.
Joulussa tosin on yksi hyvä puoli -LOMA.

Hyvät joulut kaikille tasapuolisesti!!
Mun 'ohjelma' on kutakuinkin tämä: aattoaamuna pelailee kiekkoa entisen junnuporukan kanssa,sit mummulaan syömään,sit kotio syömään,sit muijan äiteen luo syömään,seur.aamuna muijan mummulaan syömään,sit muijan isän luo syömään etc. ;)

Mä suuntaan Turkkusen suuntaan joulun viettoon vanhempien luokse, jossa on joulu ja sapuskat jo valmiina. Aattoiltapäiväksi menen vasta vanhempien luokse. Aattoaamuna pitää tietty vielä puntti treenata ensin. Isoäiti pitäisi myös käydä tapaamassa ja kouluaikaisia kavereita myös. Ainakin 500 km tulee autoajelua joulun aikana.

Kaikille ketkä stressaa joulusyömisestä: Ei ole väliä mitä joulun ja uudenvuoden välillä syö, sillä on mitä uudenvuoden ja joulun välillä. Hauskaa Joulua pakkislaisille.

Mulla tulossa aika rauhallinen joulu, kun viettelen sen täällä suuren rapakon takana yksin.
Viime viikolla leivoin pipareita ja tänään alotin jouluruokien teon. Tarkotus on väsätä peruna- ja porkkanalaatikkoo sekä graavialohta ja kalkkunaa.
Jouluaattona sitten aamulla aikanen herätys ja joulurauhan julistuksen kuunteleminen netissä ja aamupuuron keittely. Päivällä ulkoilua ja telkkarin katselua. Illalla sitten hyvää ruokaa ja juomaa ja kirjojen lueskelua.
Hyvää joulua kaikille pakkislaisille!

Huomenna joulun viettoon pohjoiseen, ja sieltä vielä pohjoisempaan uutta vuotta juhlimaan. Ihana loma tulossa, pois kiireestä ja hössötyksestä rakkaan perheen luo. Toivottavasti lunta riittää. Jouluun kuuluu kynttilöitä, makoilua peiton alla villasukat jalassa uuden kirjan kanssa, oman kullan kainalossa. Ei paljon parempaa voisi olla.

Pistetääs nyt vielä tunteellisille runosieluille tällainen, jonka sain mailissa tänään.

Sillä muuta valtakuntaa, voimaa ja kunniaa
Ei maan päällä ole
Kuin saada olla rakkauden lapsi
Kantamassa rakkautta rakkauden luo
Ja tulla sillä
Elämänpituisesti siunatuksi

- Tommy Tabermann

Rauhallista joulua kaikille!

Joulu tulee vietettyä ihan himassa niinkun ennenkin..Varmaan koneella istuskellen..Herkkuja en varmaankaan paljoo syö..Pari kakun palaa vois syödä..
Ja sit lauantai iltana onkin lähtö viikoks Rukalle uutta vuotta viettään kaveri porukalla. :)
Ja Hyvää Joulua ja Uutta Vuotta Pakkislaisille! :joulu6:

Herääminen 0900, katsotaan pakkasukko video jos ei tuu töllöstä niin nightwishin versiona. 1150: Penskojen haku exvaimon luota, mummolaan, ruokaa ja pukki + sukulointia. 1600, Haudoilla käynti + kynttilä sankarihaudoille.
noin 1730 penskat takas exälle, kotiin ja bileet pystyyn.

Vaikka tää nyt kuullostaa kovin rutiinilta niin ihan mukavaa se on.

Hyvää Joulua ja tulosrikasta uuttavuotta Pakkislaisille !!! :pyöriväjoulupukki:

:joulu1: hyvää joulua kaikille :joulu1:

aattona herätys joskus klo 15 pukki tulee, edellinen yö menee duunissa, muut pyhät keskitän jälkikasvuun ja ruokaan

ps. muistakaa että sika ostetaan syötäväksi ja punttihommissa muutama lisäkilo on vain iloinen asia

Joulua viettelen kotona sukulaisten kanssa, ja illalla vedetään sitten kraavia, laatikoita ja kinkkua niin että napa paukkuu. :joulu6: Hyvää Joulua kaikille pakkislaisille!

Hyvää joulua minunkin puolesta koko porukalle, töissä menee täälläkin joulu.

Hyvät Joulut kaikille minunkin puolesta. Tontut ne tekevät viimeisiä tarkastuksia, joten kaikille nyt vaan iloinen mieli päälle.

Oikein hyvää ja tunnelmallista joulunaikaa sekä onnea tulevalle vuodelle! :joulu4: :joulu3:
Lomaa on edessä 10 päivää ja tänään lennän Lappiin joulua viettään mökille, kavereita tapaan ja lomaileen tunturi keskuksiin jos vaan ilmoja piisaa.

Itse vietän perinteisen kotijoulun niinkuin aina, eli hyvää ruokaa, sauna, tv vähän, sitte lahjat ja loppu ilta niitten tutkailemises.

Hyvää joulua kaikille pakkislaisille ja muille jotka tätä lukevat!

Mun joululomani käynnistyy istumalla autossa yhtä soittoa n. 900km, kun lähden joulun viettoon yhdessä vanhempien kanssa. Joulufiilikset ei tänä vuonna kummoset ole, mutta ehkäpä pieni tauko arjesta, jouluruoat ja sen semmoiset vähän auttaa asiaa... siispä joka tapauksessa HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE! :joulu6:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom