Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
MrBuffet sanoi:Joulu on hienoa aikaa, pöydät notkuu jouluherkuista, joista kaikki tuntuvat pitävän,paitsi minä.No, ei se minun joulumieltäni pilaa, syököön muut minunkin edestä.
Hyvää joulua kaikille!
Fabien sanoi:Iki-ihanaa joulua jokaiselle pikku-pakkislaiselle! Laskiessamme malttamattomina öitä aattoaamuun, on jokaisen syytä kuunnella itseään ja pohtia mitä se joulun taika juuri itselleen merkitsee. Rauhoittumista, maallisten asioiden taka-alalle jättämistä, ystävien muistamista sekä lämpöä, vallitsevan joulumielen ympäröimänä. Joulun vieton keskellä on mukava muistella lapsuusvuosien jouluja, sekä niitä lukuisia lahjapaketteja, joita se ihka oikea joulupukki mukanaan toi. Juuri näistä lapsuusajan muistoista rakennan itselleni pukinparranpehmeän joulumielen.
Tätä kaikkea toivon myös SINULLE ja läheisillesi. Anna itsellesi ja rakkaimmillesi hyvä ja rauhallinen joulu.
Joulu on täyttänyt mieleni, notkuvaan joulupöytään halajaa jo kieleni. Öit' lasken hartaasti hetkeen, kun starttaa pukki poroineen jouluretkeen. Tärkein ei ole lahjat mulle, vaan jouluinen lämmin henki, itse kulle. Kun istun rakkaiden kanssa vierellä kuusen, missään kernaammin mä olis en. :haart:
Net Virgin sanoi:ps. Nimpparionnittelut Tonpalle.... :joulu2:
MBC78 sanoi:MBC78 toivottaa -nyt jo perinteiseen tapaansa- kaikille kilpaileville kehonrakentajakollegoilleen hyvää ja lihaisaa joulua!