Joulun viettoa? (jouluntoivotukset tänne)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZannaZ
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Jep joulua kaikkille!!!!!!!

Ei oikein enää tunnu vaan siltä kuin lapsuudessa oli joulut ja sen odotus, jospa sais sen ajan takaisin.....

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
santa%20bad.jpg

Hyvää joulua koko pakkiksen väelle munki puolesta..
Jouluhan on vuoden kohokohta kun pääsee mättämään kunnolla porukoitten valmistamia jouluherkkuja ja saa löhöillä kunnolla!, ja jos vielä jonku lahjan sais ( :anssi: ? :lol2:

Joulu on hienoa aikaa, pöydät notkuu jouluherkuista, joista kaikki tuntuvat pitävän,paitsi minä.No, ei se minun joulumieltäni pilaa, syököön muut minunkin edestä.
Hyvää joulua kaikille!

Iki-ihanaa joulua jokaiselle pikku-pakkislaiselle! Laskiessamme malttamattomina öitä aattoaamuun, on jokaisen syytä kuunnella itseään ja pohtia mitä se joulun taika juuri itselleen merkitsee. Rauhoittumista, maallisten asioiden taka-alalle jättämistä, ystävien muistamista sekä lämpöä, vallitsevan joulumielen ympäröimänä. Joulun vieton keskellä on mukava muistella lapsuusvuosien jouluja, sekä niitä lukuisia lahjapaketteja, joita se ihka oikea joulupukki mukanaan toi. Juuri näistä lapsuusajan muistoista rakennan itselleni pukinparranpehmeän joulumielen.

Tätä kaikkea toivon myös SINULLE ja läheisillesi. Anna itsellesi ja rakkaimmillesi hyvä ja rauhallinen joulu.

Joulu on täyttänyt mieleni, notkuvaan joulupöytään halajaa jo kieleni. Öit' lasken hartaasti hetkeen, kun starttaa pukki poroineen jouluretkeen. Tärkein ei ole lahjat mulle, vaan jouluinen lämmin henki, itse kulle. Kun istun rakkaiden kanssa vierellä kuusen, missään kernaammin mä olis en. :haart: :love:

MrBuffet sanoi:
Joulu on hienoa aikaa, pöydät notkuu jouluherkuista, joista kaikki tuntuvat pitävän,paitsi minä.No, ei se minun joulumieltäni pilaa, syököön muut minunkin edestä.
Hyvää joulua kaikille!

Et ole ainoa, täällä toinen joka ei juurikaan jouluherkuista välitä. Pitää nyt varmaan käydä kuitenkin isovanhemmilla syömässä mummin laatikoita ettei hänelle tule paha mieli :)

Keskisessä Suomessa menee joulun aika... Kinkkua syöden ja köllötellen.

Hywwee Joulua koko pakkiksen jengille....

ps. Nimpparionnittelut Tonpalle.... :joulu2:

Fabien sanoi:
Iki-ihanaa joulua jokaiselle pikku-pakkislaiselle! Laskiessamme malttamattomina öitä aattoaamuun, on jokaisen syytä kuunnella itseään ja pohtia mitä se joulun taika juuri itselleen merkitsee. Rauhoittumista, maallisten asioiden taka-alalle jättämistä, ystävien muistamista sekä lämpöä, vallitsevan joulumielen ympäröimänä. Joulun vieton keskellä on mukava muistella lapsuusvuosien jouluja, sekä niitä lukuisia lahjapaketteja, joita se ihka oikea joulupukki mukanaan toi. Juuri näistä lapsuusajan muistoista rakennan itselleni pukinparranpehmeän joulumielen.

Tätä kaikkea toivon myös SINULLE ja läheisillesi. Anna itsellesi ja rakkaimmillesi hyvä ja rauhallinen joulu.

Joulu on täyttänyt mieleni, notkuvaan joulupöytään halajaa jo kieleni. Öit' lasken hartaasti hetkeen, kun starttaa pukki poroineen jouluretkeen. Tärkein ei ole lahjat mulle, vaan jouluinen lämmin henki, itse kulle. Kun istun rakkaiden kanssa vierellä kuusen, missään kernaammin mä olis en. :haart: :love:

:urjo: Varmaan se ajatus lanttulaatikosta saa mut voimaan pahoin.

Joulu on kyllä vuoden ahdistavinta aikaa. Kaikki vaan hössöttää joulu sitä ja joulu :haart: ja joulu :love:

Tosiasiassa joulu on vain iso piikki itsemurhatilastoissa. Sairaalat täyttyy yksinäisistä ihmisistä ja perheväkivalta kukoistaa. :down:

Jouluja!

Minä ja kumppanini :haart: matkustamme joulunviettoon vanhempieni luo kalakukkojen kaupunkiin. Tänä jouluna vielä eri suunnista, mutta olisiko paras joululahja se, että työasioiden viimeinkin selvittyä on aika ryhtyä järjestelemään yhteistä kotia? :)

Kukaan perheestämme ei kuulu kirkkoon, joten emme käy joulukirkossa tms. Aattoaamu alka kuusen koristelulla ja joulurauhan julistuksen kuuntelulla, sitä ilman ei joulu tule! Lounaaksi syödään riisipuurot, ja sen jälkeen on vuorossa perinteinen hiihtolenkki (jos vain on lunta, jos ei, niin jotain muuta liikuntaa koko perheen voimin) Puijolla, ja sitten saunaan. Saunan jälkeen syödään pitkään ja hartaasti, ja maistellaan vähän hyvää viiniä tai tummaa olutta, kukin makunsa mukaan. Iltasella sitten kuunnellaan Christmas Gospelseja (aivan upeita "mustia" versioita perinteisistä joululauluista, perinne niin kaukaa kuin meikäläisen muisti riittää) ja avataan lahjat, ehkä hörpitään vähän glögiä siinä sivussa. Loppuillasta mulla, broidilla ja mahdollisesti mukana olevilla seurustelukumppaneilla on usein ollut tapana pelailla esim. Riskiä tai jotain vastaavaa, ja luulenpa, että tuo perinne saa jatkoa tänäkin vuonna. :)

OIKEIN HYVÄÄ JA RAUHAISAA JOULUA KAIKILLE PAKKISLAISILLE! :)

No hyvää joulua vaan kaikille :joulu3:

Kinkkuaaah :kuola: :kuola:

MBC78 toivottaa -nyt jo perinteiseen tapaansa- kaikille kilpaileville kehonrakentajakollegoilleen hyvää ja lihaisaa joulua! :)

Pitäsi tuonne vantaalle täältä ykkösen länsipäästä pyrähtää ja taitaapi tulla pienen elämäni ensimmäinen jouluaatto kun olen vieraissa sukulaisissa (avovaimon vanhemmilla).

Koittakaa kaikki töissä olevat jaksaa lomalaisten jouluintoilua ja kaikille Pakkislaisille tasapuolisesti HYVÄÄ JOULUA JA JOULUTREENISESSIOITA niin pitkää kuin salit eivät telkeä oviaan kiinni. Omaa joulumieltä hieman kiristää raivoava korvatulehdus joka ainakin tänään teki puntilla tuhojaan harjoituksille. Puoskarikin sanoi että koko sisäkorvahan on aivan jouluisen punainen ja naureskeli vaan :D

HYVÄÄ JOULUA PAKKISLAISILLE!

Itselläni tiedossa aika perusjoulu. Kotona perheen kanssa, ei mitään kummempää hässäkkää, vaan rento meininki.

MBC78 sanoi:
MBC78 toivottaa -nyt jo perinteiseen tapaansa- kaikille kilpaileville kehonrakentajakollegoilleen hyvää ja lihaisaa joulua! :)

MITÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH?!? Sitä sitten toivotellaan joulut kyllä kilpaileville kollegoille mutta ei tämmösiä "wannabe-bodareita/fitness tytsyjä" muisteta, vaikka "vanhoja tuttuja" oltaiskiin?
.. pitäiskö tästä jopa loukkaantua.... :rolleyes:

p.s. ;)

Toi ironchefin postaama kuva saa aina mielen virkeäksi. Ihan loistava kuva vaikka vanha onkin.

Mä en oikein jaksa enää innostua joulusta. Ehkä sitten kun tulee omaa perhettä ympärille. Tässä elämäntilanteessa kaupalliset joulut tulee menemään aika pitkälle keittoa juomalla.

Hyvät joulut niille jotka siitä jaksaa kuitenkin meuhkata. ;)

Duunissa oon piipaalanssissa...Saa nähdä onko rauhallinen joulu? :jahas:

Hyvää Joulua. t: RautaKeisari

Meikäläisen jouluaatto menee poikkeuksellisesti hyväntekeväisyystyön merkeissä, jospa se saisi nostettua vähän joulutunnelmaa, kun tuntuu ettei ole viime vuosina oikein enää saanut sellaista jouluntunnelmaa itselleen...Tietysti ohjelmaan kuuluu kinkkua, laatikoita ja muita jouluherkkuja.

¡Feliz Navidad!

En ole minäkään varsinainen jouluihminen. Vuoden pimein aika rassaa enkä ole yhtenäkään talvena ollut näin väsähtänyt kuin nyt. Joulu on kuitenkin pieni etappi matkalla kohti parempia aikoja eli kevättä.

Jouluna piipahdamme anoppilassa Lapissa. Lapsille joulu on tietysti hartaasti odotettu, joten sitä iloa on kiva seurata. Jouluruoista en suuremmin välitä, toivottavasti pöydässä on paljon lihaa, kalaa ja muuta kallista.

Kiitokset Pakkislaisille iloisesta vuodesta. Erityiskiitos Tomille hauskoista jutuista jotka ovat komiikallaan pelastaneet monta tylsää päivää.

Kaikille yhdessä ja erikseen rauhallista ja proteiinipitoista Joulua

:joulu3:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom