Joulun mätön suunnitelmat alias ylensyöminen jouluna

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

sumutin123

Banned
Otsikko on asian paljastava. Listausta siis millaista sikailua tullaan 24.12.2005 harrastamaan pakkislaisten pöydässä. Toisilla jopa suurennetuissa syöttötuolissa, josta ei nousta ennen kuin nouseminen on mahdotonta.

Kyseisellä suklaata tulee menemään kiloja. Toki jouluruokaakin, mutta suklaa on suklaa ja konvehtikin yllättäen suklaata.

Meneekö sellaisesta +10 000 kcal:sta kaikki ylimääräinen energia läskiksi, kuten esim. viidestä tonnista (=5000kcal). Meinaan vain, että jos läskiksi kaikki menee niin on kyllä suolistolla töitä, ja muutama kellukekin voi samalla tarttua.

Joulumenyy:

Suklaata kiloittain täälläkin päin.
Karkkeja
Voileipäkakkua (-kala, sekä liha)
Graavikalaa
Siian mätiä
Kinkkua
Hyvät jälkkärit

En ole aivan täysin absoluuttisen varma, mutta jostain olen kuullut, ettei elimistö voi käyttää ravinnosta kerralla hyväksi kuin jonkin tietyn osan. Loppu on sitten ns. läpipaskoa.

Kinkkua, lohta, perunoita, salaattia, ehkä hirveä, laatikoihin ja rosolliin en koske :D ja viinit, jälkkäri yms. kuuluu tietysti asiaan.

Tarkkaa suunnitelmaa ei ole mutta syödään kyllä ja paljon. Varovainen arvio viime vuoden "operaatio kinkusta" oli se että söin sitä arviolta noin 4kg kolmessa päivässä (muu sakki loput, n. 9kg kinkku) plus muut hötöt päälle. Oli sellaanen suht tuhti olo muutama päivä ton jälkeen... :rock:

Mä oon dieetillä :itku: Ilkeä valmentaja ei ees anna tankkauspäivää vielä kuuteen viikkoon. Hehe. Dieettisapuskoilla siis... jotain varmaan muutan, riisin perunoiksi ja kananrinnan joulupöydän kalkkunaksi. Ehkä iltaprotskun tilalla vois syödä ehrmannia lusikallisella sokeritonta luumuhilloa. :) Ei mua kyllä edes harmita, oon niin innoissani tästä dieetistä että siinäpä se joulu menee kuin muutkin päivät. Eipähän tarvii pyöriä tuskaisessa ähkyssä illalla sängyssä, kun ei tiedä miten päin olis kun maha ottaa joka asennossa vastaan.

Joulupäivän jälkeisenä yönä ajelen vasta landelle perhejoulua viettämään, mutta sitten alkaa sellainen k-30 tuhomättö, että autossa on jouset pohjilla kun pyhien jälkeen palataan kotikonnuille. Kaloreita lasketaan vain kisailumielessä ja kessinympäryskisan voittanutta juhlitaan olusilla ja tippaleivillä. Heikompia hirvittää, varsinkin tuota puolikasvissyöjäavokkia.

Edit: Niin ja tapaninpäivän aamuna nukutaan pitkään ja kyljellään, sillä maha painaa jo niin paljon, että selällään makaaminen sattuu kovempaankin maveselkään.

Ei mitään erikoista... ei herkkuja. Itselleni herkut ovat perusruoat. Varsinkin kun lyhytaikainen dieettini päättyy pelimiesmäisesti jouluun niin voi taas syödä reilusti. Siinä on minulle tarpeeksi herkuttelua:kuola:
Eli itsetekemää pizzaa:rolleyes:

Perustan muodostaa paistikastike ja perunalaatikko, siihen kylkeen jotain kevyttä kuten kinkkua ja kalkkunaa. Jälkiruuaksi sitten kalkkunaa ja kinkkua.
Jokunen konvehtikin saattaa joukkoon eksyä, mikäli kinkkua tai kalkkunaa ei ole käden ulottuvilla :)

pari kiloa karjalanpiirakoita munavoilla, pari kiloa kinkkua, pari kiloa karjalanpaistia, pari kiloa perunoita.. joulu!!! :rok:

ainii laatikot meinas unohtua, pari kiloa niitäkin!! Porkkanalaatikko ja imelletty pottulaatikko OMG OMG!?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
no tulee syötyö siis aivan helvetisti. Muutama tunti menee helposti ruokapöydässä

kinkkua
perunaa
laatikoita
leipää
lohta
rahkaa
glögiä + kossua
kotikaljaa, viiniä , maitoa
pähkinöitä
suklaata
karkkia
suklaata
suklaata
karkkia

ah oi että kohta se on :kuola:

Kyllä siinä pyödässä kerralla vähintään kilo kinkkua vedetään :D , laatikoita runsaasti ja kalaa jne jne. Sitten terävää glögiä ja olutta hieman pitkin iltaa :)
Ja sitä kinkkua syödään vielä viikko joulun jälkeen joka päivä :joulu1:

Kinkkua/muuta lihaa
perunaa
salaatteja
karkkia
leivonnaisia
juustoja
pipareita
torttuja
suklaata
lohta

Tulee mätättyä varmaan aika kiitettävästi kaikki ne päivät, mitä oon porukoilla käymässä:D

Jos en joulun jäljiltä paina 75 kg:tä niin järsin ranteeni auki! Erityisesti kaikki kalaruuat, teitä on varoitettu, tulen syömään teidät kaikki.

sumutin123 sanoi:
Ei, vaan yritän etsiä positiivisia asioita muuten varsin negatiivisesta asiasta. ;)

Faidra sanoi:
Ei, vaan yritän etsiä positiivisia asioita muuten varsin negatiivisesta asiasta. ;)
BTW Faidra oletko valmistautumassa kisoihin? Jos saanen kysyä niin mihin kisoihin aijotte osallistua jos osallustutte? Itse luulen, että varmaan menette huhtikuussa järjestetävään Boosman Grand Prix, vai mikä sen nimi nyt olikaan.

Ja taas vaihteeksi ontopicia, eli varmasti jotain herkkuja isken naamaan 24-25 päivä, mutta oneksi alkaa tuon jälkeen armoton 2-4 viikon dietti.:joulu1:

NGV sanoi:
BTW Faidra oletko valmistautumassa kisoihin? Jos saanen kysyä niin mihin kisoihin aijotte osallistua jos osallustutte? Itse luulen, että varmaan menette huhtikuussa järjestetävään Boosman Grand Prix, vai mikä sen nimi nyt olikaan.
Hui, tulipas wanha olo. Ei mua tarvii teititellä, en oo niin täti vielä. :D *nyppii harmaita hiuksia*

Body fitnessin tulokkaisiin oon keväällä suuntaamassa, mutta ei sotketa asialla tätä threadia enempää. Grand prix on se kutsukisa, eli Boosman Fitness Classic tuo tyttöjen juttu. Mun kuvathreadissa on enemmän tuosta kisa-asiasta ylipäätään, siellä voi kysellä lisää jos haluaa. :)

Jatkakaa! Tai mää jatkan. Jos saisin, niin söisin: suklaakonvehteja, suklaalevyjä, suklaarusinoita, suklaakakkua, suklaamuffinsseja, suklaamoussea, suklaajäätelöä, suklaamunia, suklaajunia.. eiku ei tuota viimeistä. No, asia varmaan tuli kuitenkin selväksi. Karjalanpiirakoita ja kinkkua tekis kans mieli. :kuola:

Tapani mukaan yritän mättää muonaa naamaan urakalla, mutten onnistu, varsinkaan minkään makean suhteen, sen osalta tulee toppi aina melko nopeasti. Nooh, keskityn sitten sitäkin enemmän syömään kalaa, kalkkunaa ja laatikoita, kuten ennenkin.

NGV, 2-4vko dieetti? Miksi niin lyhyt ja millainen? Jos joskus jaksan kiristellä, niin kesto tulenee olemaan noin 2-4kk, ainakin.

Vaikka ei itellä mitään syytä pitää minkään muotoista dieettiä (painoa pitäis saada melkein terveys syistä=)) aion silti kiristellä sen viikon enne aattoa ja sitten rytistää heti aamusta alkaen. Suklaat, leivonnaiset ym. Täysin ylimääräiset rasva/hiilari pommit jää kyllä varmasti syömättä, sillä mun karkki lakko on kestäny jo niin pitkään et mahdotonta ees kuvitella syövänsä jotain konvehtii... Treenit jatkuu, kinkku maistuu

Back
Ylös Bottom