Joulufanitus, jo vuodesta 2005

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siskoille on nyt joululahjat hankitty, ja voin kuvitella et molemmat tyksii :) Sit pitäs enää mammalle jotain keksii. Viikonloppuna aattelin vaihtaa jouluverhot ja laittaa tontut ikkunaa. Mietin jo mitä jouluruokia ostan kotii :)

Hei pia^^^, uskallatko paljastaa, mitä hankit siskoille lahjaks? Itsekin joutuu vähän miettimään tuota rahapuolta joululahjoja hankkiessa. Siskojen lapsille ostin uusia mustavalkoisia Muumi-tyynyliinoja. Ovat vielä sen verran pieniä, etteivät ymmärrä lahjojen päälle. Noi Muumit oli kyllä ihania, mun mielestä ois hyvä lahja ihan aikuisillekin:)

Äiti on ikuinen murheenkryyni. Maustettuja kahveja, ihonhoitoa, meikkejä... Mitä sitä keksis?

Onneksi olen vielä onnellisesti siinä asemassa että ei tarvitse lahjoa sukulaisia, Voin käyttää onnellisesti rahattomuuttani takeena sille.

Mutta In thö öther höönd voin syyllistää muita jos he ovat antamatta lahjoja

Minä joudun skippaamaan todennäköisesti tämän vuoden lahjastressauksen, kun ei tuota rahaa oo liikaa kertyny. Itseasiassa harmi

Mie teen lahjat itte, kaikille jotaki pientä mukavaa :) Joulussa ei ne lahjat kumminkaan omasta mielestä oo se ykkös juttu, vaan se, että saa olla itelle tärkeiden ihmisten kans, syyä hyvää jouluruokaa ja olla möllötellä vain kaikessa rauhassa :) Tikkari<3 Joulu

Miksi Jouluradio lakkasi toimimasta mulla (nettiversio)? Ekat pari päivää se pelitti ihan mallikkaasti, mutta nyt ei suostu avaamaan. Yksinkertaisesti mitään ei tapahdu. Olen kokeillut avata sitä myös muilla ohjelmilla, mutta se sanoo vaan jotain cannot render the file tai jotain vastaava.

Tahtoo kuunnella miljoona kertaa ne samat joululaulut... :itku:

Vuosiin en ole joulua odottanutkaan niin kuin nyt; ihan hurmoksessa :)
Koti on koristeltu hyvin maltillisesti jouluasuun ja lahjat vanhemmille sekä kummipojalle lähtevät pukin matkaan, mutta itse suuntaan joulunviettoon Rakkaan luo toiselle puolelle Suomea. Meidän joulunviettoon ei kuulu lahjat eikä mitään ylimääräistä hössötystä. Sitä vastoin jouluumme kuuluu lomaa, ulkoilua, saunomista, hyvää ruokaa, viiniä ja rakkautta.
Siinäpä takuulla muistorikkaan joulun salaisuus :)

Herranen aika sentään, jotenkin ei ole yhtään joulumieltä ollut viimeiseen pariin vuoteen. Johtuisikohan tästä säästä mitä joutunut kestämään muutaman vuoden, ei pahemmin ole jouluista fiilistä jos vettä sataa ja +10 astetta.

Tänään alkoi ahdistaa tää joulushoppailu yms. Pitäisi kaikille ostaa jotain lahjoja, mutta eipä ole ylimääräistä rahaa ja tiedä edes mitä ostaisi. Perkeleen perkele. Aina sama juttu joka vuosi, ja aina myöhässä :D

Itse kävin tekemässä lahjoituksen Hyvä Joulumieli-keräykseen, joka auttaa kotimaan vähävaraisia ja vaikeassa elämäntilanteessa olevia lapsiperheitä lahjoittamalla heille jouluksi ruokalahjakortteja

Itse kävin tekemässä lahjoituksen Hyvä Joulumieli-keräykseen, joka auttaa kotimaan vähävaraisia ja vaikeassa elämäntilanteessa olevia lapsiperheitä lahjoittamalla heille jouluksi ruokalahjakortteja

Apusi meni täysin oikeaan osoitteeseen! :thumbs:

Etusivun gallupit saa aina todella hyvin vastauksia, tässä galluppi paljonko uppoaa hilloa lahjoihin.

Liitteet

• lahjat.jpg
    lahjat.jpg
    25,1 KB · Katsottu: 315
Mikähän edullinen valkkari sopisi joulusilakoiden kanssa?

Huurteinen kirkas tai tillillä maustettu viina sopivat välihömpsyksi paistettujen silakoiden kanssa, mutta myös viininystävälle on hyvä vaihtoehto. Itävaltailainen Grüner Veltliner -viinit sopivat hapokkuutensa ansiosta paistetun kalan kumppaniksi. Voissa paistetuiden silakoiden hyväksi ystäväksi sopii Weingut Bründlmayerin "Alte Reben" Grüner Veltliner.
Grüner Veltliner on meille suomalaisille hieman tuntemattomampi valkoinen rypälelajike.
Grüner Veltliner "Alte Reben" -viinistä voi erottaa selvästi eksoottisten hedelmien kuten greipin tai persikan tuoksun.

Huurteinen kirkas tai tillillä maustettu viina sopivat välihömpsyksi paistettujen silakoiden kanssa, mutta myös viininystävälle on hyvä vaihtoehto. Itävaltailainen Grüner Veltliner -viinit sopivat hapokkuutensa ansiosta paistetun kalan kumppaniksi. Voissa paistetuiden silakoiden hyväksi ystäväksi sopii Weingut Bründlmayerin "Alte Reben" Grüner Veltliner.
Grüner Veltliner on meille suomalaisille hieman tuntemattomampi valkoinen rypälelajike.
Grüner Veltliner "Alte Reben" -viinistä voi erottaa selvästi eksoottisten hedelmien kuten greipin tai persikan tuoksun.

Jouluna ei paisteta silakoita.

Tarkoitan valkosipuli, sinappi, tomaatti, yms silakoiden kanssa.

Jouluna ei paisteta silakoita.

Tarkoitan valkosipuli, sinappi, tomaatti, yms silakoiden kanssa.

Eli Weingut Bründlmayerin "Alte Reben" Grüner Veltliner ja hyvää joulua ! :worship:

Jumaliste että mun tekis mieli tuuvinkia [imellettyä perunalaatikkoa], kermassa uitettua maksalaatikkoa ja hyvin muhinutta lanttulootaa... :kuola:

Onneksi kohta saa, ei ole jouluun kuin 11 päivää! [Laskin aivan itse eilen...]

:joulu4::joulu3:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom