Joulu tulee...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joulu? Ei kiinnosta.

fedit.
HYVVVÄÄÄÄ JOULUA!
:joulu1::joulu1::joulu1::joulu1:
:joulu2::joulu2::joulu2::joulu2:
:joulu3::joulu3::joulu3::joulu3:
:joulu4::joulu4::joulu4::joulu4:
:joulu5::joulu5::joulu5::joulu5:
:joulu6::joulu6::joulu6::joulu6:
:joulu7::joulu7::joulu7:
:joulu8::joulu8::joulu8:

20-vuotiaan koltiaisen suusta? Ei, tuossa iässä pitäisi kyllä miettiä aivan muita asioita ja lyhyesti sanoen: Hankkia elämä!

Ei tässä nyt mitään elämää ehdi hankkia... Katotaan sitten kun kiireet rauhottuu... ;)

Ei tässä nyt mitään elämää ehdi hankkia... Katotaan sitten kun kiireet rauhottuu... ;)

Siitä kuitenkin ehtii stressaamaan kun sali on pari päivää kiinni? Järki käteen nyt, ei sen sali nyt pitäisi parikymppiselle koko elämän keskipiste olla.

Tottahan se on, mutta se vaan on sellanen pakkomielle jo. Jos tulee vähänkin taukoo niin mä masennun ja luulen, että lihat kutistuu pois.Sama juttu jos ruokailu myöhästyy. Täytys vaan ottaa rennommin, mutta kun on niin sairas luonne, että pakko voittaa(käydä salilla ja tulla isommaks). Jos isänpäivän vaan peuhais ton pojankoltiaisen kans. Niin sitä piti sanoo, että sali on kiinni sen takia, että kunnan liikuntavastaavan mielestä kaikki vaan ryyppää kyseisenä ajankohtana, ettei siellä salilla nyt kai kukaan käviskään.

ps. en ole mikään hc-munkki, oon aatellu ottaa kuppia, ehkä jo tossa ens vuoden alussa. ;) ja :)

joulu on just sitä aikaa kun kaikki on pikkuperfektionisteja:D
Eli kaiken on oltava just eikä melkein tip-top kunnossa.
Mikä on teidän mielestä paras joululaulu?:)

Komppaan edellistä... Varpunen jouluaamuna on ehdoton suosikki.:haart: Surullinen kyllä, mutta jotenkin se on vaan niin hyvä.

Henkilökohtasesti mä oikeastaan inhoon kaikkia joululauluja, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Nisse-polkka on aivan ehdoton...tosin kukaan muu ei oikein lämpee siitä, omituista...ja maailman pitkätukkaisimman kaljun eli Juicen Sikahan on klassikko, ehkä tosin jo pientä inflaatiota kokenut kappale.

"Litsis lätsis, läiskis ja loiskis, piirissä tansii puppelijupsit. Litsis lätsis, läiskis ja loiskis, piiska on pyllylle rankaisun antavi."

enpä kyllä stressaa joulusta en yhtään, nautin täysin rinnoin koko huumasta. En tajua miksi sitä pitäisi stressata jos joululaulut soi ja kaupungilla on joulukoristeita. Ottakee ihmiset rennosti ja nauttikaa joulusta!!!!

Ahdistaa jo nyt mennä ruokakauppaan kun joulua mainostetaan kaikkialla. Hetken päästä stokkan ikkunaan tulee ne tanssivat tontut jotka on pelottavia. Ihmiset alkaa stressaamaan joululahjoista ja kaikesta mikä siihen jouluuun sitten ikinä liittyykään..Se on vaan jotenkin niin raivostuttavaa!!
En ole jouluihminen.
No juu poikkeus vahvistaa säännön: muutamista joululauluista pidän.
En löydä joulusta muuta hyvää/mukavaa kuin sen, et tapaan pitkästä aikaa hyvän ystävän :) ,
sekä se, että avantosauna on auki kaikki joulunpyhät :thumbs:

Mä tykkään joulusta, ja vaikken sitä joka vuosi niin kamalan paljon odotakaan, niin aina on silti yhtä kivaa, kun se tulee!:joulu3:

Aloitan joululahjojen ostamisen/tekemisen/suunnittelemisen jo syksyllä, niin vältyn kaikelta viimehetken lahjanhankkimisstressiltä. Nytkin on jo kolmelle lahja valmiina, kun sattui kaupasta löytymään juuri sopivat lahjat.:)

Joulussa on parasta, että saa viettää aikaa rakkaitten kanssa. Hyvä ruoka kuuluu jouluun tietysti myös!:D Vesa-Matti Loirin joulukonsertti tuo aina jouluisen tunnelman ja vaikken kovin uskonnollinen ihminen olekaan, niin on jouluaaton kirkossakin juuri sitä oikeaa joulutunnelmaa.

Ja joululauluista parhain on Loirin esittämä Sydämeeni joulun teen.:haart:

/me odottaa MsEvilEven vastausta... :)

Haha. Mä oon kirjotellu siihen Joulufanitus-threadiin joten en oo tätä huomannutkaan :) Yritän rajoittaa hössöttämistä, aloitan vasta 1. joulukuuta ettei mee maku koko touhusta, nautin sit sen koko kuukauden ihan täysin rinnoin ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom