Joulu lähestyy, kalorit lisääntyy

Perkele, joulutortut, kinkut, laatikot yms, kaikki niin saakelin hyvää ruokaa. Tuleeko jouluna mätättyä oikein kunnolla, vai saatteko pidettyä dietin päällä. Paljos tollasissa joulutortuissa on kaloreita.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mojofunk sanoi:
Perkele, joulutortut, kinkut, laatikot yms, kaikki niin saakelin hyvää ruokaa. Tuleeko jouluna mätättyä oikein kunnolla, vai saatteko pidettyä dietin päällä. Paljos tollasissa joulutortuissa on kaloreita.
Voin kuvitella,että joulu on diettaajalle tuskaista aikaa,onneksi itse olen ikibulkilla joten syön iloksenne niin paljon joulusafkaa,että niitä
ihroja ei sulata enään saunabeltkään:D

Jouluna voi sen dietin kyllä unohtaa jossei ole kisat sitten ihan oven takana. Itse en aio katsella kaloreita lainkaan, vetelen ihan tuelta ruokaa.
Suklaat ja muut jätän toki rauhaan ja joulun jälkeen alkaa sitten kevyt kuukauden dietti :)

Onneksi voimailuharrastukseni ei itselläni ole niin vakavalla pohjalla, että joulun syömisiä tarvitsisi kovinkaan tiukkaan vahtia. Joulu on mielestäni aika pitkälti rauhoittumisen ja syömisen juhla, joten mätän lihaa napaani niin paljon kuin sitä sinne pyhien aikana menee. :D Kisat tulee omalla kohdallani vasta kevään koittaessa, joten painon kerkee kyllä pudottaa, jos tarvetta siihen on...

En aio myöskään miettiä tippaakaan miten syön. Joulu on joulu ja silloin kuuluu vetää kinkkua ja maksalaatikkoa joka välissä.

Odotan jo sitä aattoaamun tuoksua kun kinkku on ollut yön uunissa.

Karkkia varmaan melko kohtuudella kun en muutenkaan syä juuri mutta skinkka saa kyytiä !!

Jos minä oon jouluna dietillä niin sitte kyllä lehmätkin lentää... mä aijon ainakin syörä jouluruokaa yhtäpaljon ku Chervoletti satasella... :D

Joulu on mahtavaa aikaa, saa syödä niin paljon ku napa vetää.
2 viikon sikabulkki päälle, joulun jälkeen jatketaan sitte seuraavaan jouluun tavallista bulkkia :D

Tulee mätettyä olan takaa. Tosin vain 3 päivää ja sitten dietti jatkuu joten ei kait noin lyhyessä ajassa koko dietti piloille mene.

Aloitin viime vuonna ennen joulua diettailemaan pikkuhiljaa ja en kyllä katsonut yhtään mitä jouluna söin. Suklaata (varsinkin After Eight) meni ihan kiitettävästi ja ei sitä jouluruokaa tule kumminkaan syötyä kuin jouluna. Eli elä turhia stressaa vaan syö kunnolla, kyllä sitä dietata kerkiää.

Eikös se ole niin, että kun jouluna syö enemmän mitä normaalisti, niin saa pistää levytankoon 10kg lisämunkit kummallekin puolelle? ;)

Kannattaa tehdä peliliikkeitä ja ajoittaa se bulkki joulukuulle, kuten minäkin tässä syklittelysäs tein. Ja mätän sitten kaksinkäsin hyvää safkaa naamaan, ollaan sitten tammikuussa 2 viikon sijasta 3 viikkoa dieetillä jos sikseen on. Joulu on herkuttelun aikaa ja siitä lystistä otetaan kaikki ilo irti! Tosi mä en nin kovasti makean perään ole, vaan kinkku ja muut hyvä joulusafkat on mun suosikki, joten eipä tuo muutaman päivän syöpöttely käytännössä missään näy, mutta tuntuu mahassa kyllä hetken aikaa. ;)

Eipä ole juuri ongelmaa, kun on vehnäallergiaa ja muutenkaan en kaikista jouluruuista tykkää, niin ei tule syötyä kuin kinkkua ja kalaa.

Joulu tulee vaan kerran vuodessa joten en ikinä voisi diettaa sillon, kyllä ne laatikot joka kerta maistuu ainakin kerran niin:kuola: mulla ainakin lähtee heti joulun jälkeen uus kiristys yritys...

ei ois puhettakaan, että säästelisin jouluna kaloreissa. Son varmna, että suklaata, karkkia, voileipäkakkua, mätiä, kinkkua, graavikalaa ja laatikoita menee. Ja eihän se tosiasiassa kestä ku pari päivää. Ellei sitten ole koululainen, jolla se kestää pari viikkoa. Siinä ajassa kerkeää vatsaakin jo hieman tulemaan, joten täytynee rajoittaa kuitenkin loppuaika. Mutta syö paljon niin saa lihakset ainakin tarpeeksi kaloreita rakentamiseen :D

Eihän se suomalainen perinne joulu ruoka nyt niin prkl. lihottavaa edes ole. Kunhan vaan jättää ne turhista turhimmat pois ja pitää säännölliset ruokailu ajat kohallaan.

Turhat: Suklaa, karamellit, TORTUT (kaikista pahimpia rasva/hiilari pommeja, perunat, sian läskin,

Hyvät: Lihat, joista ainakin se näkyvin rasva pois, kalat, itse tehdyt laatikot, puuro, pähkinät ym. omat variaatiot, joissa noudatetaan hyvien ruoka-aineiden linjaa.

Itsellä oli tapana aina syödä ihan ..vitusti.. sitä ruokaa ja jatkuvasti pikkusena, kun oli joulu. Yölläkin ihan pakolla vaan ahdoin karkkia ja sikaa vaikka vatsaan sattu ja mutsi katto, että " hyi, mikä sika!!"

Vaikka on joulu niin huono tekosyy laittaa ihan läskiks. Elämästä saa nauttia, mutta ei se ruoka nyt tärkeintä ihan ole. Treenit kulkee myös lomalla ja kun syö niitä herkkuja vaan yhellä kädellä niin maistuu paljon paremmalta, ilman morkkista.

Hyvät joulut. Joulun jälkeen pidetään gallup kuka söi eniten potkaa ja kuka paskoo vielä pääsiäiseen saakka suklaa puuroa =/
Itse keskityn kinkkuun, kalkkunaan ja kalaan eri muodoissa.

joulu mitään meinaa. mä aion vetää dietillä joulun yli, paljon paremmin maistuu normaali diettiruoka kuin jouluruuat. kinkkua ehkä vähän mutta ei se mitään meinaa! ja jouluaattona salille tottakai :evil:

Suositut

Back
Ylös Bottom