Joulu lähestyy, kalorit lisääntyy

Itse aattelin ainakin mättää ruokaa niin paljon kuin vain vähänkin inhimillisesti on mahdollista. Luotan siihen, että jos jotain ylimäärästä pääsee tulemaan, niin Suomen suurin kuntokoulu polttelee multa ne pois siinä väh. 6 kuukaudessa.

Joulu :haart:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jouluna mässäystä voi pohjustaa henkisesti, tekemällä juuri ennen pahinta mättö-kautta elämänsä kovimman punttiharjoituksen.

Vetää vaikka penkin, rinnallevedon, kyykyn ja maastavedon.

Kaikissa kokeillaan ensin maksimi (yksi liike kerrallaan). Sitten tehdään vaikka 70 prosentilla maksimista max määrä toistoja. Eli niin monta, että mies / nainen tipahtaa. Sitten siirrytään seuraavaan liikkeeseen.

Tehtiin ton tyyppiinen joskus. Liikkeinä tempaus, rinnalleveto, kyykky, penkki. Ensin kokeiltiin maksimi. Sitten tehtiin kai lyhyellä palautuksella 70% maksimista 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, ja 10. Sitten maksimi toistot sillä 70%. Olo treenin jälkeen oli sellanen, että ei ne tulevat kinkut ja perunat pahemmin kaivellut mieltä.

Treeni oli siis porukalla ja palautuksena se, kun muut tekee. Kaikki nostot kirjataan ja lasketaan nostetut kilot yhteen. Joka joulu yrittää parantaa kilomääriä.

Treenin nimi oli sikapuntti, joulun hengessä!!!

Ite ainakin mätän niin paljon settiä suuhun, kun tekee mieli, tehkää samoin.

South Miami Beach -matka edessä 23 - 31.12. Loma on loma ja siel ei kaloreita tuu katottua.

Double Quarter Pounder (vaimikäonkaan) saa kyl kyytiä... :kuola:

Pyranha sanoi:
Jouluna voi sen dietin kyllä unohtaa jossei ole kisat sitten ihan oven takana. Itse en aio katsella kaloreita lainkaan, vetelen ihan tuelta ruokaa.
Suklaat ja muut jätän toki rauhaan ja joulun jälkeen alkaa sitten kevyt kuukauden dietti :)
Itsekkin olen just nyt bulkilla ja en laske kaloreita 24-25 päivä ja syön jotain hyvää, mutta niin kuin pyranhalla niin minullakin alkaa 4 viikon pika dietti.:D

Jep jouluna syödään tai siis yleensä näkyy jo koko joulukuu menevän syönnin puolelle. Olen huomannut vuosien varrella että jostain syystä joulukuu on sellainen kuu jossa ruokailut ja juomiset menevät tasaisesti ylitse. On aivan turhaa yrittää pikkujoulujen,joulun ja kaiken härdellin keskellä mitään diettiä. Toisaalta tuo liika syönti taas saa sen aikaan että jotenkin treenaamiseen myös saa sellaisen extra tehon.

NGV sanoi:
Itsekkin olen just nyt bulkilla ja en laske kaloreita 24-25 päivä ja syön jotain hyvää, mutta niin kuin pyranhalla niin minullakin alkaa 4 viikon pika dietti.:D

Ei millään pahalla mutta en ymmärrä mitä tekee dietillä kun painoakin vain reilu 60kiloa?

Kyllä paino tottakai bulkilla nousee mutta tuskin kevääseen mennessä ehtii niin suuria lihoja ilmaantua että diettiä kannattaisi vääntää. Vielä kun ikää ja treeniä sen verta vähän takana.

(Enkä tarkota itte ite olisin kokenut tjn..)

aion henk.koht. pistellä safkaa ääntä kohti 24&25 päivät....
ei pari pv. missään tunnu.... vaikka syökin sikana sikaa...
safkoista sen verran, että lähinnä suolukat ja oikeat ruoat menee, mutta ei niinkään suklaat ja muut makeat!!! POISLUKIEN LAKRITSI..
aina olen joulunaikoihin mättänyt itselleni "pahan olon"...

Eipä nuo jouluruuat oikein maita, tortut menee ja yleensä jos konvehtirasia sattuu olemaan pöydällä niin yhden tietyn konvehdin tulee otettua. Vaikka bulkilla olenkin, tuskin otan pahemmin kaloreita jouluherkuista.

Jouluna(johon itse lasken jouluaaton-tapaninpäivä) aion syödä olan takaa LOHTA (graavattuna, kylmä- ja lämminsavustettuna) :kuola: ja kinkkua, luumuja ja herneitä sekä karjalanpiirakoita:haart: . Jos siltä sitten tuntuu, voin tietenkin maistella pari konvehtia tai torttua, vaikka niitä ei varmasti tee silloinkaan mieli..Luultavasti ruuat siis tulee olemaan kaikkina muina aterioina melkeinpä täydellisen "puhdasta" paitsi jouluaattoiltana.

Kalorit saa ainakin olla reippaasti yli kulutuksen ainakin 2 päivää, jonka jälkeen aion mennä vetämään penkkienkat salille:D .

Gangst3ri sanoi:
Ei millään pahalla mutta en ymmärrä mitä tekee dietillä kun painoakin vain reilu 60kiloa?

Kyllä paino tottakai bulkilla nousee mutta tuskin kevääseen mennessä ehtii niin suuria lihoja ilmaantua että diettiä kannattaisi vääntää. Vielä kun ikää ja treeniä sen verta vähän takana.
(Enkä tarkota itte ite olisin kokenut tjn..)
Hmm, ehkä iän puolesta, mutta on siellä salilla käytä jo reilusti yli vuoden. :D
Tosin ensin piti aloittaadietillä ja diettasin about 8k ja sain 84kg:stä 57kg:hen joten kyllä mie dietata osaan. Nyttemmin harmittaa kun en syönyt tarpkeeksi proteiinia sillä kyllä sitä lihaakin meni ja sain minä sitä tehtyäkin. Tuossa heinäkuussa oli ihan mukavasti pihvviä siis vähän, mutta nekin vähät meni pois, kun isä pakotti menemään johonkin leirille venäjälle ja siellä ei ruoka maistunut ja olin maximissaan 28h ilman foodia. Ja reisun jälkeen laihduin jotain 4kg ja varmasti suurin osa lihaksista. Nyt aamupaino on siinä 63kg tienoilla ja on sitä fläsää jota voisi dietata.:D

Hmm, et ole ensimmäinen joka luulee minua aloitteliaksi, mutta en minä mikään prookaan ole, mutta en aineskaan aloittelija..:jahas:

NGV sanoi:
Hmm, ehkä iän puolesta, mutta on siellä salilla käytä jo reilusti yli vuoden. :D
Tosin ensin piti aloittaadietillä ja diettasin about 8k ja sain 84kg:stä 57kg:hen joten kyllä mie dietata osaan. Nyttemmin harmittaa kun en syönyt tarpkeeksi proteiinia sillä kyllä sitä lihaakin meni ja sain minä sitä tehtyäkin. Tuossa heinäkuussa oli ihan mukavasti pihvviä siis vähän, mutta nekin vähät meni pois, kun isä pakotti menemään johonkin leirille venäjälle ja siellä ei ruoka maistunut ja olin maximissaan 28h ilman foodia. Ja reisun jälkeen laihduin jotain 4kg ja varmasti suurin osa lihaksista. Nyt aamupaino on siinä 63kg tienoilla ja on sitä fläsää jota voisi dietata.:D

Hmm, et ole ensimmäinen joka luulee minua aloitteliaksi, mutta en minä mikään prookaan ole, mutta en aineskaan aloittelija..:jahas:

WTF ??? Lähettikö faijas sut johonkin Siperiaan...

Enpä mäkään ole kovin jouluherkkuperse... joku torttu voi mennä ja kinkkua totta kai. Mutta mitää laatikoita en syö enkä liiemmin konvehtejakaan.

NGV sanoi:
johonkin leirille venäjälle
Leirille,ja vielä Venäjälle:D Millanen faija sul oikeen on:D:hyper:

NGV sanoi:

Ei tossa vuodessa opi edes tuntemaan kehoaan kunnolla. Alottelia osuus loppuu vasta 5 vuoden kohalla :D .
Mitä varten sun Venäjälle asti piti lähtee leirille :eek: ?

Itellä ei oo mitään ongelmia lihomisen kanssa jouluna, kun lähen perheen kanssa 2 viikoks etelään. 14 päivää kuumuutta, paljon kävelyä, kevyttä treeniä ja epäsäännöllistä syömistä. Onneks oon keränny tavaraa niin paljon varastoon, että se on vaan hyvä, jos laihtuu.

Meneekö sellaisesta +10 000 kcal:sta kaikki ylimääräinen energia läskiksi, kuten esim. viidestä tonnista (=5000kcal). Meinaan vain, että jos läskiksi kaikki menee niin on kyllä suolistolla jouluna töitä, ja muutama kellukekin voi samalla tarttua. Toivottavasti tällä kertaa saan herätettyä keskustelua ja vastauksia tietty.

vähä offtopic.. mut jouluna tulee ainakin syötyä normaalia rasvaisemmin ja sillee.. mut ei varmaan reilun viikon tauko/lepokaan pahitteeksi ole.. tuloksissa ja muutenki..

Eipä juuri joulun kalorit pelota. Tottakai tulee varmaan syötyä reilusti, mutta koska tykkään eniten kalkkunasta, kylmäsavulohesta, jälkiuuniruisleivästä ja porkkanalaatikosta, niin en näe noiden reippaammanlaisessakaan lappamisessa mitään kauhisteltavaa. Toki mussutan muitakin sesonkiherkkuja, jos tekee mieli, vaan harvemminpa mikään makea mättö himottaa ihan haitoiksi asti. Lisäksi kun vielä vietän joulunajan (ja pari viikkoa päälle) pohjoisessa, niin hiihtokelien suosiessa jää joulun nimiin kertyneet mahdolliset laardit ladulle :D

Suositut

Back
Ylös Bottom