Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itsekkin olen just nyt bulkilla ja en laske kaloreita 24-25 päivä ja syön jotain hyvää, mutta niin kuin pyranhalla niin minullakin alkaa 4 viikon pika dietti.:DPyranha sanoi:Jouluna voi sen dietin kyllä unohtaa jossei ole kisat sitten ihan oven takana. Itse en aio katsella kaloreita lainkaan, vetelen ihan tuelta ruokaa.
Suklaat ja muut jätän toki rauhaan ja joulun jälkeen alkaa sitten kevyt kuukauden dietti
NGV sanoi:Itsekkin olen just nyt bulkilla ja en laske kaloreita 24-25 päivä ja syön jotain hyvää, mutta niin kuin pyranhalla niin minullakin alkaa 4 viikon pika dietti.:D
Hmm, ehkä iän puolesta, mutta on siellä salilla käytä jo reilusti yli vuoden. :DGangst3ri sanoi:Ei millään pahalla mutta en ymmärrä mitä tekee dietillä kun painoakin vain reilu 60kiloa?
Kyllä paino tottakai bulkilla nousee mutta tuskin kevääseen mennessä ehtii niin suuria lihoja ilmaantua että diettiä kannattaisi vääntää. Vielä kun ikää ja treeniä sen verta vähän takana.
(Enkä tarkota itte ite olisin kokenut tjn..)
NGV sanoi:Hmm, ehkä iän puolesta, mutta on siellä salilla käytä jo reilusti yli vuoden. :D
Tosin ensin piti aloittaadietillä ja diettasin about 8k ja sain 84kg:stä 57kg:hen joten kyllä mie dietata osaan. Nyttemmin harmittaa kun en syönyt tarpkeeksi proteiinia sillä kyllä sitä lihaakin meni ja sain minä sitä tehtyäkin. Tuossa heinäkuussa oli ihan mukavasti pihvviä siis vähän, mutta nekin vähät meni pois, kun isä pakotti menemään johonkin leirille venäjälle ja siellä ei ruoka maistunut ja olin maximissaan 28h ilman foodia. Ja reisun jälkeen laihduin jotain 4kg ja varmasti suurin osa lihaksista. Nyt aamupaino on siinä 63kg tienoilla ja on sitä fläsää jota voisi dietata.:D
Hmm, et ole ensimmäinen joka luulee minua aloitteliaksi, mutta en minä mikään prookaan ole, mutta en aineskaan aloittelija..:jahas:
Valitettavasti, se ei ole joskus täysijärkinen ja se on todella hajamielinen..:jahas:Anonymous sanoi:WTF ??? Lähettikö faijas sut johonkin Siperiaan...
Leirille,ja vielä Venäjälle:D Millanen faija sul oikeen on:DNGV sanoi:johonkin leirille venäjälle
Ei tossa vuodessa opi edes tuntemaan kehoaan kunnolla. Alottelia osuus loppuu vasta 5 vuoden kohalla :D .NGV sanoi:Hmm, ehkä iän puolesta, mutta on siellä salilla käytä jo reilusti yli vuoden. :D
Hmm, et ole ensimmäinen joka luulee minua aloitteliaksi, mutta en minä mikään prookaan ole, mutta en aineskaan aloittelija..:jahas: